خانمای عزیز و دکتر محترم بچه من داره ۴ تا دندون باهم درمیاره لثش زخم شده بود کاملا به همین دلیل حدود ۷ روز شیشه اصلا نگرفت الان متوجه شدم دندوناش دراومده لثش هم رو به بهبود هس اما هرکاری گردم شیشه رو نگرفت اونت هم داره از بدو تولد نگرفت اصلا با بی بی لند میخوره از اونجا که شیر خشکی هست چه چاره کنم که قشنگ شیشه رو بگیره کمک کنین واقعا خستم
اصلا شنیدین بچه ای تو سن بچه من کلا شیر نخوره دیگه نه شیر مادر نه شیر خشک
پرسش (1401/06/28):
شیشه شیر نگرفتن شیرخوار
2531
97
1401/06/28
سوال کننده
0
1401/06/28
سوال کننده

اینم عکس لثه اش
0
1401/06/28
سوال کننده
بعدم ببینین الان دسترسی ندارم به همون شیشه شیر قبلی اگر امکان داره شیشه متفاوت بگیره چه مارکی پیشنهاد میکنین؟؟؟
0
1401/06/28
الهه♡
ای جان مبارکش باشه
طفلیا خیلی اذیت میشن پسر منم مواقع دندون درآوردن اصلا نمیتونه چیزی بخوره
طفلیا خیلی اذیت میشن پسر منم مواقع دندون درآوردن اصلا نمیتونه چیزی بخوره
0
1401/06/28
سوال کننده
ممنون عزیزمم
0
1401/06/28
الهه♡
یکم سر شیشه رو شیرین کن یا یکم شربت درست کن بده بخوره شاید بخاطر شیرینی اون دلش کشید مک بزنه
0
1401/06/28
سوال کننده
مشکل اینه نگرانم یک هفته شیشه نگرفته الان هم نگیره چه کنم
0
1401/06/28
سوال کننده
شیرین کردم یکم آب نبات زدم بهش اصلا
0
1401/06/28
سوال کننده
اصلا شیشه رو مک نمیزنه
0
1401/06/28
سوال کننده
حداقل تا ۱۸ ماه بچه باید شیر بخوره ۹ماه دیگه رو من چجوری شیرش بدم وقتی شیشه نمیگیره
0
1401/06/28
سوال کننده
نه تو خواب.نه تو بیداری .نه حین راه رفتن .نه حین آهنگ کودکانه شنیدن
0
1401/06/28
الهه♡
سوراخش رو باز تر کن جوری که گذاشتی دهنش نیاز نباشه مک بزنه.
یکم که بخوره شاید خوشش بیاد و مک بزنه
یکم که بخوره شاید خوشش بیاد و مک بزنه
0
1401/06/28
yasi
ده دقیقه قبل از شیر دادن ژل بی حسی بزن
0
1401/06/28
سوال کننده
امتحان میکنم ابنم
0
1401/06/28
سوال کننده
سمیرا جان چند مدل ژل من خریدم انگار آب اصلا اثر نداره
0
1401/06/28
سوال کننده
اصلا دهنشو باز نمیکنه برای شیشه گرفتن
0
1401/06/28
yasi
استا هم فرق نداره براش؟
0
1401/06/28
سوال کننده
دکتر گفت دیفن هم زدم استا هم زدم اصلا
0
1401/06/28
سوال کننده
خودم حس میکنم دیگه شیشه رو نمیخواد
0
1401/06/28
الهه♡
یه پیاز بده دستش بکشه رو لثه هاش زودتر بزنن بیرون تا آروم بشه
0
1401/06/28
سوال کننده
والان نمیدونم چه خاکی بریزم تو سرم
0
1401/06/28
سوال کننده
تقریبا دراومدن اما شیشه نمیگیره
0
1401/06/28
الهه♡
پسر منم تا ۴ماهگی هم سینه هم شیشه میگرفت یهو بعد واکسن چهار ماهگی دیگه لب به شیشه نزد
0
1401/06/28
الهه♡
کاریشم نتونستم بکنم
0
1401/06/28
سوال کننده
دختر من تا ۱۰ روز پیش میخورد شیشه رو
0
1401/06/28
سوال کننده
شما شنیدی بچه ای هم شیشه و هم سینه رو دیگه نخوره؟
0
1401/06/28
الهه♡
گرسنه بمونه هم نمیخوره؟
0
1401/06/28
سوال کننده
نه گریه میکنه میگه هوما اما شیشه نمیگیره
0
1401/06/28
الهه♡
نمیدونم واقعا شاید دیگه نخواد شیشه رو
0
1401/06/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
فقط شیر خشک میخوره ؟؟
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
برادرزاده ام ۶ ماهگی دیگه لب ب شیشه نزد از اولم ک شیرمادر نمیخورد .
با قاشق با سرنگ با هرچیزی بود ب زور تا ۸ ماهگی رسوندنش و بعد فقط غذا خورد.
اما خیلییی ظریفه اتفاقا دخترم هست و ۸ ماهه ب دنیا اومده .
بعضیاشون واقعا دیگه نمیخوان حالا هرچی شیشه عوض کنی یا شیر حتی
با قاشق با سرنگ با هرچیزی بود ب زور تا ۸ ماهگی رسوندنش و بعد فقط غذا خورد.
اما خیلییی ظریفه اتفاقا دخترم هست و ۸ ماهه ب دنیا اومده .
بعضیاشون واقعا دیگه نمیخوان حالا هرچی شیشه عوض کنی یا شیر حتی
0
1401/06/28
سوال کننده
آره عزیزم
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
پسر خودم موقع دندون دراوردن چون یکجا دراورد خیلی شیرخوردنی اذیتم کرد ی مدت بعد دوباره خوب شد .
الان انگار دندونای کرسی یا نیشش تو پیله اس باز دهنشو پر شیر میکنه همه رو میریزه بیرون غذاهم ک هیچ . رسما داره فتوسنتز میکنه 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️شاید تو خواب عمیق باشه بخوره
الان انگار دندونای کرسی یا نیشش تو پیله اس باز دهنشو پر شیر میکنه همه رو میریزه بیرون غذاهم ک هیچ . رسما داره فتوسنتز میکنه 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️شاید تو خواب عمیق باشه بخوره
0
1401/06/28
سوال کننده
نگو قلبم وایمیسته
0
1401/06/28
سوال کننده
دختر منم یکجا درمیاره اما الان لثش آروم شده اما نمیگیره شیشه چیکار کنم
0
1401/06/28
سوال کننده
کاش حداقل یکسال ودو سه ماهه بود
0
1401/06/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
درکت میکنم واقعا من ی ماه پیش دخترم مریض شد اصلا شیشه نمیکزفت یعنی تا شیشه میدید دهنش میبست داشتم دق میکردم تا که کم کم بعد ی هفته بهتر شد
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله دوباره میگیره تو خواب بهش بده فعلا
با غذا سیرش کن فعلا
چیزای مقوی بده اب قلم و قلوه و اینا
وزنش کم نشه خدایی نکرده
من پسرم از ۹ ماهگی سر همین دندون و شیر نخوردن یهو استپ زد هنوزم همون وزن ۹ ماهگیه 🤦🏼♀️
با غذا سیرش کن فعلا
چیزای مقوی بده اب قلم و قلوه و اینا
وزنش کم نشه خدایی نکرده
من پسرم از ۹ ماهگی سر همین دندون و شیر نخوردن یهو استپ زد هنوزم همون وزن ۹ ماهگیه 🤦🏼♀️
0
1401/06/28
سوال کننده
میدونی روزی چن بار از خدا میخواستم کاش میشد بچم شیر خودمو میخورد شاید انقد چالش نداشت
0
1401/06/28
سوال کننده
تو خواب هم نمیگیره عزیزم وزنم کم کرده به هرحال الان اولویت باشیر هس که دختر من نمیخوره
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
وای محدثه منم انقدر گریه کردم گ کاش شیرخودمو میخورد .
ولی اینا همش ب بچه اس دندون دراوردن واقعا رُس بچه رو میکشه خودمون دیدی دندون عقل درمیاریم چقدر اذیتیم؟؟ این طفلیا زبونم ندارن و یکجا باهم دراوردن سخته واقعا
ولی اینا همش ب بچه اس دندون دراوردن واقعا رُس بچه رو میکشه خودمون دیدی دندون عقل درمیاریم چقدر اذیتیم؟؟ این طفلیا زبونم ندارن و یکجا باهم دراوردن سخته واقعا
0
1401/06/28
Maryam M
پسر من چهار ماهشه شیر خودمو میخوره از دوماه ی آب دهان میریخت الانم انگشتت بزاری دهنش اینقد فشار میده فک میکنم لثه هاش درد میکنه و شیرمم خوب نمیخوره وقتی فشار میاد روش دیگه همش بهانه گیری میکنه و باید راش ببرم ی ژل بی بی دنت گرفتم انگار اثری نداره
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب دکترش گفتی؟ چیزی نگفته؟؟
بزار دکتر اوما باز بیاد شاید راهی گفت ❤ان شالله میخوره بازم 💫
بزار دکتر اوما باز بیاد شاید راهی گفت ❤ان شالله میخوره بازم 💫
0
1401/06/28
سوال کننده
آخه من تا ۴ ماه هم با هزار بدبختی شیر خودمو دادم بعدش دکتر گفت فایده نداره شیر خشکیش کن الان همه بهم میگن اگر شیر خودتو میخورد هیچ روحیه ندارم دیگه
0
1401/06/28
سوال کننده
اومدم یه شهر دیگه خونه بابام .دکتر هم بردم اینجا گفت گرسنگی بهش بده تا شیشه رو بگیره یه روز تا غروب گریه کرد بچم وشیشه نگرفت
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب حرف بقیه کار نداشته باش .
اونا چ میدونن واقعا کی بجز مادر دلش میسوزه؟ هیچگس کاش بفهمن
اونا چ میدونن واقعا کی بجز مادر دلش میسوزه؟ هیچگس کاش بفهمن
0
1401/06/28
سوال کننده
حالا برم شهر خودمون میبرم پیش دکترش حتما
1
1401/06/28
سوال کننده
حقیقت رو میگی عزیزم ولی کاش درک میکردن بچه مریضه مادر اگر بیشتر از بچه اذیت نشه قطعا کمتر نیست
0
1401/06/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
نه گرسنگی ک خسته نباشه اون دکتر با نظرش .
بچه لجبازه با گرسنگی ک نمیشه اذیتش کرد
شیرموز و شیرخرما یا کلا باچیزی قاطی کردی ببینی اونجوری میگیره یانه؟؟
بچه لجبازه با گرسنگی ک نمیشه اذیتش کرد
شیرموز و شیرخرما یا کلا باچیزی قاطی کردی ببینی اونجوری میگیره یانه؟؟
0
1401/06/28
سوال کننده
کلا شیشه رو نمیگیره شیر خشک رو قشنگ با سرنگ وقاشق میخوره
0
1401/06/28
سوال کننده
شیر موز درست کردم با شیشه نخورد اما با سرلاک خوری قشنگ خورد
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی بگردم لثه اش چ داغون شده 🥺
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم شیربالیوان نمیخوره
0
1401/06/28
سوال کننده
نمیتونه هنوز با لیوان مهشید جان
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ببین درد داره حتما باسرنگ با قاشق شیربده غصه نخور روزهام یکم شیشه بدار دهنش سرشیشه ام نرم انتخاب کن بهتربشه خودش شیشه میگیره
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
من اصلا یادم نمیاد لثه علیسان بخاطر دندون اینجورشده باشه مطمئنی بخاطردندونه خداینکرده ضربه ندیده؟
0
1401/06/28
سوال کننده
این برای ۴روز پیشه مهشید جون الان لثش بهترشده اما همچنان شیشه نمیگیره
0
1401/06/28
سوال کننده
نه عزیزم دندونه چون سه چهار تا باهم داره درمیاره اینجور شده
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
صبوری کن میگیره عزیزم پسرمنم یکوقتاک کوچکتربود برای شیرخوردن لجبازی میکرد غذای کمکی شروع کردی؟
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی بگردم... چقدر اذیت شده طفل معصوم
0
1401/06/28
سوال کننده
آره فعلا شیرش رو با سرلاک وغذا مخلوط میکنم میدم میخورا
0
1401/06/28
سوال کننده
خدانکنه .آره بچم خیلی اذیت شد
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خب خوبه دیگه گشنه ک نمیمونه راستی الان دیدم ماشالله نه ماهشه
0
1401/06/28
سوال کننده
آره نه ماه و۱۵ روزشه الان
0
1401/06/28
سوال کننده
ولی همه استرسم از اینه دیگه شیشه نگیره😥
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خداحفطش کنه شیشه شیر اگه سرشو یکم شیرین کنی شایدخوشش بیاد درکل ام بچه ها جز قضیه دندون یک دوره ای بدغذا میشن یایکوقتا شیربدمیخورن علیسان دوروزبودتواین سن غذانمیخورد باز امروزبازی بازی غذاخورد خدا ب مامان ها توان وصبربده
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ن بابا میگیره چرا نگیره چندروز اذیته بازمیگیره
0
1401/06/28
سوال کننده
شیشه رو شیرین کردم .بکم نبات داغ دادمش کلا مسئله اش با شیشه اس اصلا فکرو قفل میکنه بچن
0
1401/06/28
سوال کننده
بچم
0
1401/06/28
سوال کننده
توکل به خدا خدا کنه بگیره خیلی کمکه شیشه
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
وروجک لجباز 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/06/28
سوال کننده
ماشالله خیلی لجبازی میکنه خیلیا
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
میگیره صبورباش مکیدن اصلا بهشون لذت میده حتی اگه بحث شیرنباشه اون چون درد داسته ترسیده تو دائم امتحان کن یگوقت ک بفهمه دیگه موقع مکیدن دردنداره خودش شروع ب خوردن میکنه
0
1401/06/28
سوال کننده
حتما همبن کار رو میکنم ممنون بابت وقتی که گذاشتی مهشید جان
0
1401/06/28
سوال کننده
خودت چطوری خوبی؟؟؟الان بارداری؟؟؟
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
هنوزمونده لجبازی ببینی من یک صحنه هادیدم وسط خیابون اصلی علیسان لج کرد ک نمیام منم نمیتونم بغلش کنم دراز کشید وسط خیابون دیگه زدم زیربغل گفتم ببین جوجه چیکارمیکنه آبروبرام نذاش
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدات عزیزم انشالله ک بهترمیشه
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
فدات عزیزم اره الان هشت هفته و دوروز یاسه روزباردارم .🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/06/28
سوال کننده
بگردم حال اون لحظه ات دیدن داشته🤣
ماشالله پسر نازمون
ماشالله پسر نازمون
0
1401/06/28
سوال کننده
ممنون گلم انشالله
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
خیلی کل رانندها ملت نگام میکردن
0
1401/06/28
سوال کننده
خیلی هم خوب به سلامتی بغلش بگیری❤
1
1401/06/28
سوال کننده
عزیزدلم
0
1401/06/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون عزیزم🥲🥲🥲
0
1401/06/28
yasi
محدثه الان اونت امتحان کردی؟
0
1401/06/28
سوال کننده
الان در دسترسم نیس ولی هربار بازی درآورده امتحان کردم نخورده سمیرا جان
0
1401/06/28
سوال کننده
بنظرت ممکنه اصلا بگیره؟؟؟
0
1401/06/28
خانم گل .
با لیوان بهش بدی نمیخوره؟
0
1401/06/28
سوال کننده
بلد نیست هنوز زیاد با لیوان
0
1401/06/29
پزشک اوما
سلام مامان گل به روی ماهتون
عزیزم این شرایط بدلیل اذیت شدن دلبندتان در حین رویش دندان ها رخ داده و الان به شکلی دلزده شده است، فعلا تا زمان ترمیم کامل زخن با قطره چکان و سرنگ شیردهی را پیش ببرید چون مکیدن برای دلبندتان اذیت کننده است وقتی کامل شرایط بهبود یافت، سر شیشه متفاوت را امتحان کنید، تا به حال با لیوان آب خوری مخصوص کودکان امتحان کرده اید؟
عزیزم این شرایط بدلیل اذیت شدن دلبندتان در حین رویش دندان ها رخ داده و الان به شکلی دلزده شده است، فعلا تا زمان ترمیم کامل زخن با قطره چکان و سرنگ شیردهی را پیش ببرید چون مکیدن برای دلبندتان اذیت کننده است وقتی کامل شرایط بهبود یافت، سر شیشه متفاوت را امتحان کنید، تا به حال با لیوان آب خوری مخصوص کودکان امتحان کرده اید؟
0
1401/06/29
سوال کننده
نه خانم دکتر با قاشق دادم و سرنگ حالا میرم لیوان نی دار و آبمیوه خوری ام میگیرم ممنون
0
1401/06/29
سوال کننده
خانم دکتر یه سوال مهم ممکنه بجه من از اول تا حالا شیشه بی بی لند خورده الان شیشه اونت یا سایز شیشه ها رو بگیره؟؟؟؟
0
1401/06/29
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، استقبال ازلیوان ها چون به مکش نیاز ندارند ممکن است بیشتر باشد و بله این احتمال هست که سایر سر شیشه ها را بگیرد اما خب واقعا این موارد تا امتحان نشوند قابل پیش بینی دقیق نیستند
0
1401/06/29
سوال کننده
ممنون خانم دکتر میخواستم شیشه شیر خارجی مثل اونت یا دکتر براون بگیرم
0
1401/06/29
سوال کننده
ممنون بابت پاسخگوییتون
0
1401/06/29
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ، حتما امتحان کنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عادت کردن به شیشه شیر چکار کنم ؟
- استریل کردن شیشه شیر نوزاد
- به نوزاد ۹ماهه ک شیشه شیر نمیگیره چطور شیر خشک بدم
- مارک شیشه شیر و پستونک
- شیرم زیاد میاد بچم نمیتونه بخوره گریه میکنه
- کسی میدونه شیشه شیر چی خوبه؟؟
- شیشه شیر شبیه سینه مادر در مشهد از کجا بخرم بچم هیچ مدل سر شیشه رو نمیگیره نمیدونم این یکی رو میگیره یانه هرکی تجربه داره بیاد لطفا خیلی اذیتم 😞😞
- شیشه شیر میدادم بچم سینمونمیگیره
- چه نوع شیشه شیر خوبه چه مارکی؟؟؟؟
- شیشه شیر نخوردن نوزاد 🍼🍼




