Ooma
پرسش (1401/06/28):

کمردرد خفیف و درد در زیر شکم

سلام خانم دکتر عزیز من هفته ی ۲۰بارداری هستم دیروز کمی احساس ترس داشتم امروز کمرم و شکمم کمی درد میکنه میترسم بچه سقط شده باشه میتونین راهنماییم کنید علایم سقط چیه؟؟کلا حرکات بچه رو حس نمیکنم یعنی از اول تا این هفته هیچ حرکتی حس نمیکنم،.

عزیزم بچه سرجاشه اما اگه خیلی نگرانی برو سونو
سقط با درد و خونریزی همراهه مخصوصا سن بارداری شما ک عین زایمان میشه
ممنون عزیزم
ب این راحتی که نیس
درد زیرشکم و کمرم تا حدی عادیه
امروز کمردرد دارم خیلی نگران شدم
منم شده کمردرد داشته باشم
استراحت کن ب پشت بخواب یکم
شما سینه هاتونم درد میکنه؟
اره از اول درد میکرد
باید همیشه رو دست بخوابم یا میشه به پشت هم خوابید
میشه من میخابم گاهی
دکترم گف تا زمانی ک شکمت بزرگ نشده ک نتونی عب نداره
‌ممنون گلی جون
خواهش میکنم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
اگر خدای نکرده سقط داشتید خونریزی رخ می‌داد، دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند ؟
نگران نباش فکر کنم عادی باشه منم چند روزیه دل درد و کمر درد دارم چند روزه توهم سقط داشتم که امروز رفتم آنومالی خداروشکر همه چیز اوکی بود. فکر میکنم بخاطر رشد بچه باشه
بله امروز رفتم سونو خدا رو شکر همه چی خوب بود ولی کمردرد شدید داشتم امروز بهتر شدم
خداروشکر جان دلم،،استراحت خود را افزایش دهید و کار سنگین نکنید و اگر درد تداوم داشت در مورد داروهایی همچون پرولوتون با پزشک خود مشورت کنید 🌹
سپاس از شما
خانم دکتر من گلوم داره درد میکنه کمی هم خلط دارم چه قرص هایی مجاز هست بخورم؟؟؟
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹🌹
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.