سلام خانم دکتر یه مدت هست تا حدودی سالم خوری کردم الان میخوام برم عکس رنگی بگیرم وبعد دوسه ماه اصلاح سبک کنم مشکلی پیش نمیاد بلافاصله بعداز عکس رنگی اقدام نکنم یعنی ممکنه دوباره گرفتگی ایجاد بشه؟
0
1401/06/27
باران r
سلام عزیز هنوز عکس نگرفتی چطور مطمئنی گرفتگی داری!!!!
0
1401/06/27
باران r
ک میگی دوباره گرفتگی ايجاد میشه
0
1401/06/27
سوال کننده
آخه حاملگی خارج رحم داشتم
0
1401/06/27
باران r
حاملگی خارج رحم ربطی شايد به گرفتگی نداشته باشه ان شاالله زود نتيجه بگيري
0
1401/06/27
زهراا🤲خدایا شکرت
کی گفته خارج رحمبه گرفتگی ربط داره؟
و کیگفته همه گرفتگی ها باعکس باز میشه ؟
تمام تفکرت اشتباه و استرس زا هست
اصلاح سبک رو ادامه بده و بعد عکس رنگیهممیتونی اقدامکنی راحت بیخودی مسائل رو بزای خودت بزرگ نکنمشگلی نیست
و کیگفته همه گرفتگی ها باعکس باز میشه ؟
تمام تفکرت اشتباه و استرس زا هست
اصلاح سبک رو ادامه بده و بعد عکس رنگیهممیتونی اقدامکنی راحت بیخودی مسائل رو بزای خودت بزرگ نکنمشگلی نیست
0
1401/06/27
سوال کننده
آخه من شهرستانم الان برام جور میشه بیام تهران
0
1401/06/27
سوال کننده
دکترمم بهم گفت چون حاملگی خارج رحمی داشتی ریسک تکرار بالاس بخاطر همین عکس رنگی بگیر
0
1401/06/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون جان دلم
موردی ندارد جانم میتوانید اقدام را به ماه بعدی موکول کنید اما برای تصمیم گیری صحیح اجازه دهید اول نتیجه عکس رنگی از رحم را ببینیم 🌹
موردی ندارد جانم میتوانید اقدام را به ماه بعدی موکول کنید اما برای تصمیم گیری صحیح اجازه دهید اول نتیجه عکس رنگی از رحم را ببینیم 🌹
0
1401/06/28
سوال کننده
خانم دکتر منظورم اینه اگه عکس رنگی رو گرفتم و خوب بود یا اگر گرفتگی بود و باز شد میشه سه ماه بعدش اقدام کنم یا دیگه خیلی زمان نبره بهتره؟
0
1401/06/28
باران r
عزيزم بايد رو پیامشون ریپلای کنی جواب بدن، و اینکه ی ماه عقب بندازی مشکلی نیس اما دیرم نکن
1
1401/06/28
سوال کننده
پاشه عزیزم ممنون
0
1401/06/28
سوال کننده
خانم دکتر منظورم اینه اگه عکس رنگی رو گرفتم و خوب بود یا اگر گرفتگی بود و باز شد میشه سه ماه بعدش اقدام کنم یا دیگه خیلی زمان نبره بهتره؟
0
1401/06/28
پزشک اوما
عزیزم اگرچه قاعده مشخصی ندارد اما به تجربه بهتر است بیشتر از یک ماه به تعویق نیندازید🌹
1
1401/06/28
سوال کننده
ممنون خانم دکتر
0
1401/06/28
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💓💓
0
1401/06/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/29
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام عکس رنگی رحم نیاز به ناشتایی دارد؟
0
1401/07/10
سوال کننده

خانم دکتر اینم نتیجه عکس رنگی رحم
0
1401/07/10
پزشک اوما
جان دلم نتیجه خوب است و مشکلی ندارد 🌹🌹
0
1401/07/10
سوال کننده
خانم دکتر یعنی گرفتگی تو لوله نبوده؟
0
1401/07/11
پزشک اوما
جانم اگر بود که نمیگفتم خوب است و مشکلی ندارد ، خیر گرفتگی رویت نشده است 🌹
1
1401/07/11
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹
0
1401/07/11
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



474

