پاپ اسمیر دادم هفته ی پیش نرمال بود همه چی
ولی آزمایش خونم نوشته که تبخال تناسلی دارم
لطفا کمکم میکنین دارم خل میشم
پرسش (1401/06/27):
بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)
1166
16
1401/06/27
سوال کننده
0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
سوال کننده
بیشتر از چندین ماهه که این روی رونم زده
0
1401/06/27
سوال کننده
اولش فکر کردم جوشه ولی هیچ جوره نمیره
0
1401/06/27
نسترن ..
ن بابا این زگیل نیست
0
1401/06/27
سوال کننده
اینم آزمایشم که الان به دستم رسید
0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
نسترن ..
جوش سر سفیده
0
1401/06/27
سوال کننده

0
1401/06/27
نسیم م
پاپ رو با HPV typing دادی ؟
0
1401/06/27
نسیم م
اگر پاپ خالی بدی که نشون نمیده
0
1401/06/27
نسترن ..
من از اینا داشتم رو کمرم رفتم دکتر گفت قندت بالاس ازمایش دادم و دیدم بله قندم بالاس
0
1401/06/27
سوال کننده
آره
0
1401/06/27
سوال کننده
قندم نرماله
0
1401/06/27
تارا حسینی
نه زگیل نیست
0
1401/06/27
زهراا🤲خدایا شکرت
نه بابا جوشه
0
1401/06/28
سوال کننده
رفتم دکتر گفت آنتی بادیه تبخاله احتمالا یا لبت تبخال داشت با پریود بودی رفتی ازمایش دادی منم گفتم هر دوتاش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




