Ooma
پرسش (1401/06/27):

بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)

پاپ اسمیر دادم هفته ی پیش نرمال بود همه چی
ولی آزمایش خونم نوشته که تبخال تناسلی دارم
لطفا کمکم میکنین دارم خل میشم

بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)
بیشتر از چندین ماهه که این روی رونم زده
اولش فکر کردم جوشه ولی هیچ جوره نمیره
ن بابا این زگیل نیست
اینم آزمایشم که الان به دستم رسید
بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)
جوش سر سفیده
بچه ها این زگیل تناسلیه؟ (عکس)
پاپ رو با HPV typing دادی ؟
اگر پاپ خالی بدی که نشون نمی‌ده
من از اینا داشتم رو کمرم رفتم دکتر گفت قندت بالاس ازمایش دادم و دیدم بله قندم بالاس
آره
قندم نرماله
نه زگیل نیست
نه بابا جوشه
رفتم دکتر گفت آنتی بادیه تبخاله احتمالا یا لبت تبخال داشت با پریود بودی رفتی ازمایش دادی منم گفتم هر دوتاش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.