سلام خانم دکتر
دوست من تو هفته۳۳زایمان کرده بچش بخاطره اینکه شیر تحمل نمیکنه تو بخش آن ای سیو بستری کردن الان حدود شش روزه بستری هست، احتمال داره علت بالا آوردنش شیر خودش باشه چون مسافر بودن تغذیه مناسبی نداره میگه شاید شیر خودم خرابه،
چقدر میتونه با این وضعیت تو دستگاه بمونه؟؟ وزن بچه هم ۲کیلو ۱۰۰ گرمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



650
1401/06/27





