باسلام پزشک محترم اوما من الان ۲ماه و ۲روز زایمان کردم.سرازبن سوم بوده لازم به ذکر که فاصله بچه دوم و سوم ۱۱ ماه میباشد که مشکل اکرتا داشتم ۳۵ هفته عمل شدم که هیسترکتومی شدم...الان خانم دکتر مشکلی که دارم بدن درد میباشد یعنی روزانه ۳ عدد کپسول ناپروکسن۵۰۰ میخورم و استامینوفن هم میخورم..مشکلی خاصی هم ندارم...اما عمل خیلی سختی داشتم ۶ ساعت بیهوش بودم..
پزشک خودم سه هفته پیش رفتم فقط ناپروکسن و شیاف نوشتند ..خواهش میکنم راهنمایی کنید واقعا اذیتم
پرسش (1401/06/26):
بدن درد بعد از زایمان
590
43
1401/06/26
سوال کننده
0
1401/06/27
نسیم م
من تو سزارین دوم تا چهارماه بیچاره بودم، چند ماه بهتر شدم تا دوباره همه استخوانها و مفاصل شروع کرد به درد...
0
1401/06/27
سوال کننده
چرا؟
من پارسال زایمان کردم دوهفته درد دل
داشتم اما واقعا الان اذیتم
من پارسال زایمان کردم دوهفته درد دل
داشتم اما واقعا الان اذیتم
0
1401/06/27
سوال کننده
دکتر به شما چی گفت
0
1401/06/27
سوال کننده
طبیعه؟
0
1401/06/27
نسیم م
من آزمایش روماتیسم هم دادم، همه بدنم کوفته بود انگار استخونام داشت از هم باز میشد. هیچی نبود
0
1401/06/27
نسیم م
چهارماهگی بچه بهتر شد کم کم اوضاعم
0
1401/06/27
نسیم م
الان زانوم، دستام، دیسک کمرم، دیسک گردنم....تاندون مچ دست، آرنج....اوه همشون مشکل دار شدند
0
1401/06/27
سوال کننده
من دیسک کمرم دارم اون جدا اما استخوان درد پیرم کرد
اینقدر قرص خوردم معده دردم گرفتم
اینقدر قرص خوردم معده دردم گرفتم
0
1401/06/27
نسیم م
به نظرم سومین زایمان اونم بی فاصله بدن خالی میکنه خب، باید خودت رو تقویت کنی. مگه بدن یک انسان چقدر کشش داره. آزمایش چکاپ بده، ببین باید چه عناصری به بدنت برسونی و چی کم داره بدنت. انشاالله به زودی خوب بشی
0
1401/06/27
نسیم م
منم معده دردم بدتر از قبل شد با این حجم دارو😑
0
1401/06/27
نسیم م
هیچ دارویی برای من تاثیر نداشت، همین الان که تایپ میکنم هر دو دستم مچبند آتل دار بستم به سختی تایپ میکنم🥺
0
1401/06/27
سوال کننده
😭😭😭
چه بگم حرف بزنی میشه ناشکری نزنی خودن باید بسوزی
چه بگم حرف بزنی میشه ناشکری نزنی خودن باید بسوزی
0
1401/06/27
سوال کننده
عزیزم
من حس نداره انگشتمم مثل معتادی هست که تو ترکه اینطوریم
من حس نداره انگشتمم مثل معتادی هست که تو ترکه اینطوریم
0
1401/06/27
نسیم م
گزگز میکنه؟ خواب میره ؟ سنگ میشه؟
0
1401/06/27
Asal . Ah
وای
من الان میخاستم بپرسم از پزشک اوما
من درد خیلی خیلی شدیدی دارم
کمرشکم ولگن
توان راه رفتن حتی یه قدم ندارم
نمیتونم از حالت خوابیده بشینم اصلا
من الان میخاستم بپرسم از پزشک اوما
من درد خیلی خیلی شدیدی دارم
کمرشکم ولگن
توان راه رفتن حتی یه قدم ندارم
نمیتونم از حالت خوابیده بشینم اصلا
0
1401/06/27
سوال کننده
سرازین بودی؟
0
1401/06/27
خانم گل .
ای جان عزیزم شما زایمان کردی
تبریک میگم قدم نو رسیده مبارک
تبریک میگم قدم نو رسیده مبارک
0
1401/06/27
سوال کننده
منم تبریک میگم گلم یادم رفت چند معتاد دور هم جمع شدیم نمیتونیم چت کنیم
0
1401/06/27
خانم گل .
منم سزارین شدم اما همچین دردایی نداشتم
بنظرم درد شما بخاطر همونه ک میگین عمل سختی داشتین
بنظرم درد شما بخاطر همونه ک میگین عمل سختی داشتین
0
1401/06/27
سوال کننده
🥰
0
1401/06/27
سوال کننده
میگم خب پارسال اینطور نبودم
0
1401/06/27
نسیم م
ی سزارین با سه تا فرق داره!!!
نداجان به خودت برس عزیزم و تقویت کن
نداجان به خودت برس عزیزم و تقویت کن
0
1401/06/27
نسیم م
در ضمن فقط بارداری و سزارین نیست، شما سه تا بچه رو داری نگهداری میکنی، شوخی نیست که! یکی چه یک بار زایمان کرده و درد نداره، نمیتونه اصلا خودش رو با شما قیاس کنه
0
1401/06/27
سوال کننده
خدا خودش فقط توان بده
0
1401/06/27
🌹sara 🌹
😖😖😖
0
1401/06/27
🌹sara 🌹
منم از کمر فلجم
0
1401/06/27
🌹sara 🌹
کمر و پاهام مخصوصا زانوهام بی نهایت درد میکنه 😖😖😖کلیم آمپول و قرص تقویتی مصرف میکنم
0
1401/06/27
سوال کننده
فکر کنم ۶ ماه طول بکش
0
1401/06/27
سوال کننده
خوب شیم
1
1401/06/27
نلین د
سلام
ببخشید اگر درست متوجه شده باشم، یعنی شما رحم رو برداشتین؟ عمل خیلی سنگینی هست. مادر من سی و پنج سالگی این عمل رو انجام داد و تا مدتها درد داشت.
خودم بعد سزارین اول لگن و یه مقداری هم پاهام تا مدتی درد داشت فکر میکنم دو ماه که دکتر گفت طبیعی هست. هر تغییری که در طول بارداری داشتی دوباره داره برمیگرده سرجاش و همون دردهای دوران بارداری رو داری.
حالا عمل شما هم سنگین بوده توی میزان درد قطعا بی تاثیر نیست
ببخشید اگر درست متوجه شده باشم، یعنی شما رحم رو برداشتین؟ عمل خیلی سنگینی هست. مادر من سی و پنج سالگی این عمل رو انجام داد و تا مدتها درد داشت.
خودم بعد سزارین اول لگن و یه مقداری هم پاهام تا مدتی درد داشت فکر میکنم دو ماه که دکتر گفت طبیعی هست. هر تغییری که در طول بارداری داشتی دوباره داره برمیگرده سرجاش و همون دردهای دوران بارداری رو داری.
حالا عمل شما هم سنگین بوده توی میزان درد قطعا بی تاثیر نیست
1
1401/06/27
نلین د
ان شالله که خدا کوچولوهاتونو حفظ کنه و خیلی زود سرپا بشید🌸
0
1401/06/27
🍃🌵Zahra🌱 .
والا من همین یدونس.ازاول بارداری لگن دردشدید داشتم تا ۶ ماهگی پسرم
بعده زایمانم کمر درد دارم با دست راستم دوتا تایپ میکنم فلج میشه
خدا بهت توان بده من با یدونه اینه وضعم
بعده زایمانم کمر درد دارم با دست راستم دوتا تایپ میکنم فلج میشه
خدا بهت توان بده من با یدونه اینه وضعم
1
1401/06/27
سوگل "مامان میکائیل"
واقعا منم همین یدونس تازه یکم پادردام کمتر شده 😑اونم ایقدر قرص خوردم
0
1401/06/27
Asal . Ah
بله عزیزم
سزارین دومم بود
سزارین دومم بود
0
1401/06/27
Asal . Ah
ممنون جان دلم
0
1401/06/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
مامان گل ، عزیزم چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
مامان گل ، عزیزم چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
0
1401/06/27
سوال کننده
کلیسم
مولتی ویتامین
ا اس ا
فیفول
منیزیم
مولتی ویتامین
ا اس ا
فیفول
منیزیم
0
1401/06/27
سوال کننده
دکتر عزیزم همین مکمل ها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




