Ooma
پرسش (1401/06/26):

شیر دهی شیر مادر

سلام وقت بخیر پزشک اومای عزیز م♥️
👶نوزاد دو ماهه (وارد ماه سه شده باشه)
در هر وعده ی شیر خوردن🤱
⏪ چند میلی لیتر شیر باید بخوره که سیر بشه؟
⏪ و چند بار
⏪آیا اگر نیاز به کمک شیر خشک باشه باید بین وعده شیر مادر و
شیر خشک فاصله باشه؟ ایا این تداخل ممکنه باعث بالا اوردن بچه باشه⁉️‼️
یا نه ربطی نداره؟ (ب این خاطر که حس میکنم با شبر خودم سیر نشده پشت سرش خشک میدم..)
من برای مراقبت یک ماهگی آیسا که رفتم 4،600 بود 300 برا لباساش کم کردن
برای مراقبت دو ماهگیش که رفتم 4900 و 150 برا لباس کم کرد 4750
ایا این وزن گیری برای یک ماه کم نیست ⁉️نشون دهنده ی کم بودن شیر من نیست⁉️
(با ذکر این مطلب که شاهد بی قراری هایی که مبنی بر گرسنه بودنش باشه نیستم)
و اینکه پزشک خودش گفتن تو دو ماه وزن گیریش خوب بوده..
ممنون میشم نظر تون رو بهم بگید با تطبیق پزشکش خیالم راحت شه و بدونم باید چیکار کنم 🙏🏻💞

سلام به روی ماهتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌹🌹
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم و بگویید فواصل شیردهی در شب و در روز هر چند ساعت است؟
باشه عزیزم
شیر دهی شیر مادر
وزنش که گفت خیلی زیاد نشده دیگه حواسم پرت شد قد و دور سرشو یادداشت نکردم ولی گفت خوبن اونا
پنج مرداد دوباره کنترل داره این دوتا رو هم یادداشت میکنم
والا زیاد نیست عزیزم اصولا هر زمان گریه اش یا نق زدنش با گذاشتن سینه تو دهنش آروم بشه این کارو انجام میدم در طول روز بیشترین فاصله یک تا یک و نیم در طول شب شاید دو سه ساعت بشه.. دو بار بیدار میشه
عزیزم مامان جان روند وزن گیری دلبندتان باید بهتر شود ، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب را روی یک ساعت و نیم نگه داشته و بهتر است شیرخشک کمکی را افزایش دهید موردی هم ندارد روال کار درست است اول همیشه شیر خودتان را بدهید بعد شیرخشک بدهید ، برای افزایش حجم شیرتان هم از لاکتاول، گالاکتومید و قطره های شیرافزا کمک بگیرید 💓
😣ممنونم عزیزم
میشه بگید چند تا بدم شیر خشک بعد شیر خودم؟
شیر تو سینه راستم مونده بود سفت شده بود رفتم دکتر و سونو اول گفتن توده هایپواکو باز دکتر و سونو بهتر گفتن اتساع مجاری ‌شیری و عفونت تشخیص دادن گفتن عفونت کرده
الان یک هفته اس روزی یک سفیکسیم 400 و یک پنی سیلین تزریق میکنم بخاطرش
اینا شیرمو خیلی کم کردن با اینکه بشدت دارم تلاش میکنم جبران کنم ولی گویا نشده
اگر لطف کنید با توجه ب کمبود وزنش بگید چند میلی لیتر بدم بعد شیر خودم ممنون میشم
و با قاشق دیگه درسته؟
میگن با سر شیشه ممکنه سینه خودمو نگیره 😣
🥺
خواهش میکنم جان دلم. برحسب تمایل دلبندتان بدهید چون من از حجم شیر سینه آگاه نیستم، با قطره چکان و سرنگ نمیدهید؟
نه عزیزم به سینه میندازم
خیله خب عزیزم مچکرم
stk: |~|11|~|103_col
stk: |~|12|~|75_col
عزیزم متوجه نشدم به سینه می اندازید یعنی چه 🙈اما می‌توانید بعد هر نوبت شیردهی از سینه، شیرخشک را با قطره چکان و سرنگ بدهید تا حجم بیشتری از شیر را مصرف کند و از سینه نیز دلزده نشود 💓💓💓
😄 😄
عزیزم من فکر کردم شیر خودم رو میگید با قطره چکان و سرنگ🤦🏻‍♀️😄امان از بی تجربگی 😄🤷🏻‍♀️
بله چشم ممنونم ازتون مهربانو جان😊💞
ای جانم عزیزم 😉😅 من بد برایتان توضیح دادم، شیر خودتان را از سینه بدهید مبادا خودتان را اذیت کنید 😉❤️ خوب و حسابی از سینه شیر بدهید بعد با قطره چکان یا سرنگ شیرخشک بدهید، چشم هاتون هم بی بلا گل من ❤️❤️❤️
stk: |~|11|~|103_col
بله چشم عزیزم مرسی خانم دکتر جونم 😊😍😘🤗
stk: |~|11|~|106_col
چشم هاتون بی بلا مامان گل دوست داشتنی ❤️😊❤️
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه