و چون خیلی خیلی بی قراری میکرد بردمش دکتر خداروشکر مشکلی نداشت وسونوهم داده مشکلی نداشت دکترش ژل لثه دادمشکلی نداره استفاده کنم واسش
این سونوهستش ممنون میشم ببینید مشکلی نداره وقت نکردم ببرمش دکترببینه
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید مامان گل 🌹
عزیزم در سونوگرافی دلبندتان هیچ مشکلی وجود ندارد، حساسیت به پروتئین گاوی رد شده؟
آزمایش ندادم ولی دکترش گفت احتمالا حساسیت داره
بله شواهد به نفع حساسیت هست. تغدیه را رعایت میکنید؟
بله اصلا پروتئین گاوی نمیخورم دوبارشیرخوردم پسرم اون شبش کلی جیغ زد دیگه نخوردم تاالا
مواد مبتنی بر شیر گاو مانند کیک و... با گوشت گاو چطور؟ تخم مرغ؟ کنجد؟
تخم مرغ فقط می خورم بقیه چیزنه نمیخورم
بله چشم سپاس گذارم از وقتی که گذاشتین
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹