سلام عزیزان این سوال دخترخالمه بارداره دوقلو بعده ۲۰سال ولی نمیدونم آی وی اف کرده یا با دارو بوده(گفتم شاید واسه جواب لین سوال کمکم کنه) امروز صبح ترشح قهوه ای کشدار دیده طول سرویکش ۳۰ یکی از قل ها یکمجفتش پایین دیروز یکمفعالیت داشته علتش چی میتونه باشه؟دیگه لک ندیده
0
1401/06/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
احتمالا از همون جفته
0
1401/06/25
سوال کننده
منم همینو بهش بگفتم حالا یکشنبه نوبت سونو داره
0
1401/06/25
سوال کننده
اگه ۱۴ هفته باشه زایمانش چه ماهیی میشه؟
0
1401/06/25
گلی .
عزیزم شاید هماتوم داره، شیاف بذاره استراحت کنه هفته دیگه بره سونو
احتمالا هماتوم داره یا از جفت پایین هست
احتمالا هماتوم داره یا از جفت پایین هست
0
1401/06/25
سوال کننده
هماتوم نداره عزیزم ولی جفت پایینه
0
1401/06/25
سوال کننده
شیافم گذاشته
1
1401/06/25
مینا 🐥😍😍🐥
باید استراحت داشته باشه تا جفت بالاتر بره
0
1401/06/25
مینا 🐥😍😍🐥
احتیاج به سرکلاژم شاید داشته باشه
کلا
بارداری دو قلو شرایط حساس تره
کلا
بارداری دو قلو شرایط حساس تره
1
1401/06/25
عسل م
عزیزم اگر طول سرویکس شکمی ۳۰ بوده واژینال حتما کمتر میشه چون واژینال دقیقتره، حتما بره سونو و وضعیت جفتشم چک کنه
0
1401/06/25
گلی .
از کجا میدونه نداره؟ هماتوم یهویی میاد علامتی هم نداره به جز سونوگرافی
یا لکه بینی
یا لکه بینی
0
1401/06/25
سوال کننده
هفته پیش سونو داده اخه
0
1401/06/25
سوال کننده
امروز تعطیله اخه تا یکشنبه میخواد ببینه چیکار کنه غیر شیاف که فعلا استراحته
0
1401/06/25
سوال کننده
واژینال نداره
0
1401/06/25
سوال کننده
د
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



487

