زبق تاپیکا مثل اینکه بچه هایی که وزن نمیگیرن این شیرخشک رو عوض کردن
ببلاک نگیر یا گیگوز یا سوپرامیل
بستگی داره به بچت بیفته یا نه انشالله خوبه براش
قدم نورسیده هم مبارک باشه عزیزم
سلام مامان جان
جان دلم بله شیرخشک مناسبی است و به شیر مادر مشابهت بسیار زیادی دارد اما در نهایت باید سازگاری بدن دلبندتان نسبت به آن دیده شود، بهترین شیرخشک. شیرخشکی است که فرزندتان به آن سازگاری داشته باشد ❤️