سلام دوستان و پزشک عزیز،من هفته قبل خونریزی شدید داشتم ک خداروشکر قطع شد و قرارشد۱۶هفته برم سونو برای وضعیت جفت ها،چون جلوی دهانه رحم بودن،ازاونروز خوب بودم امروز دوباره متوجه لک قهوه ای شدم نگران شدم،استراحتم فقط واس دستشویی بلندمیشم البته بیشتر از لگن گفت استفاده کن ک کمتر بلند بشی،ولی الان نگرانم ک چرا باز لک شروع شده
0
1401/06/24
زهرا بابلی
دوقلوداری عزیزم؟؟؟
0
1401/06/24
سوال کننده
آره عزیزم
0
1401/06/24
خانم گل .
طول سرویکست خوبه؟
0
1401/06/24
سوال کننده
آره هفته قبل ک سونو گرفت گفت۴۰
0
1401/06/24
سوال کننده
خونریزی هم میگفت بخاطر جفت
0
1401/06/24
سوال کننده
نگران شدم زیاد هم نیس لک فقط روی دستمال ک ببخشید وقتی میرم سرویس
0
1401/06/24
عسل م
عزیزم خیلی استراحت کن تا آنومالی انشالله بره بالا، هر دو تا جفتت پایینِ؟
منم دو قلو دارم هفته دیگه انومالی دارم امیدوارم رفته باشه بالا، جفت یکی از قلام سر راهی بود تو هفته ۱۵،
تو اوما من یه بار واسه جفت پایین سوال کردم یکی از بچه ها که دوقلو داشت گفت هر ماه خونریزی بد داشته به خاطر جفت پایین ولی خداروشکر بچه هاش صحیح و سالم به دنیا اومدن،
نگرانی و استرس رو از خودت دور کن🌹
منم دو قلو دارم هفته دیگه انومالی دارم امیدوارم رفته باشه بالا، جفت یکی از قلام سر راهی بود تو هفته ۱۵،
تو اوما من یه بار واسه جفت پایین سوال کردم یکی از بچه ها که دوقلو داشت گفت هر ماه خونریزی بد داشته به خاطر جفت پایین ولی خداروشکر بچه هاش صحیح و سالم به دنیا اومدن،
نگرانی و استرس رو از خودت دور کن🌹
0
1401/06/24
سوال کننده
آره عزیزم هردوتا جفت پایین،شما چند هفته میری آنومالی؟به من گفت۱۶هفته و چند روز برو آنومالی که هفته آینده باید برم،بعد خونریزیم لک هم قطع شده بود باز از دیروز است بر همون ترسیدم
0
1401/06/24
سوال کننده
ایشاا....که بچه های ما هم بسلامتی دنیا بیان و لذت مادر بودن رو بچشیم،شما همivfهستی؟
0
1401/06/24
عسل م
والا من ۱۸ هفته و یک روز میرم، ۱۷ هفته و ۳ روز باید میرفتم که نوبت نداشت اونجایی که میخواستم برم
0
1401/06/24
عسل م
نه عزیزم من مادرم دو قلو هست خواهرمم دو قلو داره، البته من دارو هم مصرف کردم
0
1401/06/24
سوال کننده
ان شاه الله که خیر بری بسلامتی همه چی عالی باشه فدات
0
1401/06/24
سوال کننده
😍😍از شما جنسیت معلوم شد یا ن هنوز؟
0
1401/06/24
عسل م
آره عزیزم سونو واژینال ۱۵ هفته بودم که گفت جفتشون دخترن
0
1401/06/24
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
چه داروهایی استفاده میکنید؟
چه داروهایی استفاده میکنید؟
0
1401/06/24
سوال کننده
خدا حفظشون کنه
0
1401/06/24
سوال کننده
هر۱۲ساعت دوتا آمپول پروژسترون،هر۸ساعت شیاف پروژسترون،هر۱۲ساعت یک قرص دوفاستون،پردنیزول صبح یکی،قرص لاکتول روزی یک،و شربت لاکسمل بعد هر وعده غذا،با قرص تیرویید ناشتا و چندتا کپسول ویتامین
0
1401/06/24
پزشک اوما
جان دلم در طی این مدت از زمان طرح سوال لکه بینی شدت یافته ؟
0
1401/06/24
سوال کننده
آره موقعی ک بلند میشم میرم سرویس بیشتر است
0
1401/06/24
پزشک اوما
عزیزم استراحت داشته باشید اگر لکه بینی بیشتر شد حتما مراجعه کنید🌹
1
1401/06/24
سوال کننده
ممنون 🙏تا دوشنبه صبر میکنم تا برم ایشاا...اگه مشکلی پیش نیاد برای آنومالی،
0
1401/06/24
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم و در پناه امن خدا 🥰🥰
0
1401/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



398

