کیا تقریبا نزدیک 10هفته هستن بیاین دور هم باشیم
0
1401/06/24
Bahar A
من هفته ۶ هستم
0
1401/06/24
پروانه کاظمیان
من 7هفته هستم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من هفته ی ۱۰ هستم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
خوشحال میشم هم صحبت دوستان گل بشم
0
1401/06/24
سوال کننده
منم فردا هفته نه و تموم میکنم
0
1401/06/24
سوال کننده
دخترا بارداری چندمتون هست
0
1401/06/24
Bahar A
من اول
0
1401/06/24
ریحان 🎀
منم اول
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من ۹ هفته و ۳روزم
0
1401/06/24
سوال کننده
بچه ها چه علائمی دارین حال تون خوبه یا ویار خاصی دارین
0
1401/06/24
سوال کننده
من بارداری دومم هست
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من کلا انگار همش پریودم
خسته و کسل و بی حوصله
وقتی قبلا پریود میشدم انگار ۳۰۰ کیلو بودم کلا نشستم و بلند شدنم سخت بود
حتی راه رفتنم تغییر میکرد
الانم خیلی شبیه پریودیامم
دردامم شبیه پریودین
خسته و کسل و بی حوصله
وقتی قبلا پریود میشدم انگار ۳۰۰ کیلو بودم کلا نشستم و بلند شدنم سخت بود
حتی راه رفتنم تغییر میکرد
الانم خیلی شبیه پریودیامم
دردامم شبیه پریودین
0
1401/06/24
ریحان 🎀
معده درد هم دارم
البته تا هفته های پیش بیشتر
ینی گرسنه میشدم معدم درد میگرفت
اگه الان یکم غذا زیاد بخورم معدم درد میگیره
البته الان تا حدی برطرف شده
البته تا هفته های پیش بیشتر
ینی گرسنه میشدم معدم درد میگرفت
اگه الان یکم غذا زیاد بخورم معدم درد میگیره
البته الان تا حدی برطرف شده
0
1401/06/24
Bahar A
من فعلا علائم خاصی ندارم فقط گاهی حس میکنم حالت پریودی دارم و ببخشید(تکرر ادرار)
0
1401/06/24
Bahar A
گاهی هم گرفتگی کمر
0
1401/06/24
ریحان 🎀
سلین جان فکر کنم نی نی کوچولوت اردیبهشت دنیا بیاد
0
1401/06/24
ریحان 🎀
درست میگم؟
0
1401/06/24
Bahar A
فکرکنم اگه خدا بخواد آخراردیبهشت و یا اول خرداد بشه
0
1401/06/24
سوال کننده
منم سر بارداری اولم درد زیر شکم و کمر درد شدید داشتم ولی این بار نه
0
1401/06/24
سوال کننده
منم تکرر ادرار داشتم ولی چند روزه کمتر شده
0
1401/06/24
سوال کننده
سر بارداری اولم اصلا حالت تهوع و معده درد نداشتم ولی اینبار تا چند روز قبل معده درد و حالت تهوع داشتم ولی فعلابهترم
0
1401/06/24
سوال کننده
برا من روز زایمان و زده 31فروردین که اگه سزارین باشه چند روزی زودتر میشه
0
1401/06/24
Bahar A
اوما برا من زده ۲۵ اردیبهشت بنطرتون امکانش هست برسه به اول خرداد؟
0
1401/06/24
ریحان 🎀
اگه طبیعی باشی هر تاریخی امکان داره
0
1401/06/24
ریحان 🎀
قبلی طبیعی بودین؟
0
1401/06/24
Bahar A
نه طبیعی که اصلاااا
0
1401/06/24
سوال کننده
من سر دخترم تاریخ زایمان 26مرداد بود ولی دخترم 31مرداد به دنیا اومد
0
1401/06/24
سوال کننده
بله اولی طبیعی بود
0
1401/06/24
سوال کننده
ولی اینبار انشالله میرم سزارین
0
1401/06/24
ریحان 🎀
چطور عزیزم؟
0
1401/06/24
ریحان 🎀
دلیل خاصی داره؟
0
1401/06/24
Bahar A
وحشت دارم ازش
0
1401/06/24
سوال کننده
زایمان اولم خیلی سخت بود
0
1401/06/24
سوال کننده
میترسم دوباره برم
0
1401/06/24
سوال کننده
من دردم نگرفت با سرم بهم درد مصنوعی القا کردن خیلی اذیت شدم
0
1401/06/24
Bahar A
دوستم یکماه پیش سزارین کرد خیلی خوب و راحت از فرداشم سرپا بود
0
1401/06/24
ریحان 🎀
آخ اینجوری خیلی بده
درد طبیعی بهتره تا دردی که بهت منتقل میکنن
درد طبیعی بهتره تا دردی که بهت منتقل میکنن
0
1401/06/24
سوال کننده
اره بابا سزارین بهتره حداقل تو شهرهای کم امکانات
0
1401/06/24
Bahar A
من گیلانم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من برنامم برای طبیعیه ولی خب باید ببینم چی پیش رومه
0
1401/06/24
ریحان 🎀
🥰🥰🥰
0
1401/06/24
سوال کننده
اره بابا خودشم فکر کن چون سرم وصل بود بهم حای نمیتونستم از تخت تکون بخورم
1
1401/06/24
ریحان 🎀
ما جنوبیم
1
1401/06/24
سوال کننده
ما هم آذربایجان شرقی
0
1401/06/24
ریحان 🎀
انشاءالله که هر چی صلاحته واست اتفاق بیفته
0
1401/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم حالا تا اون موقع خیلی مونده تا قسمتمون چی باشه
0
1401/06/24
ریحان 🎀
میشه سن هاتونو بگین
0
1401/06/24
سوال کننده
بارداری اولم من خیلی راحتر بودم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
؟
0
1401/06/24
Bahar A
بله ان شاالله که خیره🙏🙏
0
1401/06/24
سوال کننده
من 30سالمه
0
1401/06/24
Bahar A
من ۳۰
1
1401/06/24
ریحان 🎀
من ۲۱
0
1401/06/24
Bahar A
الهی🥰
0
1401/06/24
سوال کننده
انشالله همه بارداری خوبی داشته باشیم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
انشاءالله
0
1401/06/24
Bahar A
ان شاالله🙏🙏
0
1401/06/24
ریحان 🎀
😚
0
1401/06/24
سوال کننده
ولی در کل فکر کنم بارداری اول برا همه راحتتره
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من شنیدم میتونه سخت تر باشه
0
1401/06/24
Bahar A
خداکنه واقعا من هفته اول مهر نوبت سونو دارم خیلی استرس دارم
0
1401/06/24
سوال کننده
اخه الان علاوه بر خودم باید به یه بچه دیگم سرویس بدم😌
0
1401/06/24
سوال کننده
مگه برا قلب سونو نرفتی
0
1401/06/24
Bahar A
بله واقعا کارشما سختتره
0
1401/06/24
ریحان 🎀
عزیزم
دخترت چند سالشه؟
دخترت چند سالشه؟
0
1401/06/24
Bahar A
نه هنوز
0
1401/06/24
سوال کننده
امسال کلاس اوله
0
1401/06/24
سوال کننده
من شش هفته و دوروز رفتم
1
1401/06/24
Bahar A
دکتر برام آخر ۸ هفته نوبت زده
1
1401/06/24
سوال کننده
بله میگن بهترین زمان هشت هفته هست
0
1401/06/24
Bahar A
ولی دلم داره بالا میاد
0
1401/06/24
ریحان 🎀
منم ۱۰ مهر میرم ان تی
1
1401/06/24
سوال کننده
استرس اصلا خوب نیس
0
1401/06/24
Bahar A
آخی بسلامتی
0
1401/06/24
سوال کننده
ولی دکتر سنوگرافی به من گفت درست شش هفته بعد بیا که بتونم جنسیت رو هم بگم
0
1401/06/24
Bahar A
مگه میشه؟؟حتی میگن تو ان تی هم درست مشخص نمیشه که
0
1401/06/24
سوال کننده
منم میگم بعد بیست مهر برم
0
1401/06/24
سوال کننده
اون به من اونجوری گفت
0
1401/06/24
Bahar A
درسته اشتباه متوجه شدم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
ینی ان تی رو توی چند هفته بری؟
0
1401/06/24
Bahar A
دوست منم تو ان تی بهش گفتن ۷۰٪دختر داری همونم شد
0
1401/06/24
Bahar A
اون فکرکنم تو ۱۱ هفتهرفته بود
1
1401/06/24
سوال کننده
گفت دوازدههفته و رو کامل تموم کن بیا
0
1401/06/24
ریحان 🎀
آها
1
1401/06/24
ریحان 🎀
منم ۱۲ هفته میشه
0
1401/06/24
سوال کننده
منم حساب کردم باید بعد بیست مهر برم تا دوازده هفته و چند روز بشم
0
1401/06/24
سوال کننده
رفتی ان تی خبر بده ببینیم چی گفت
0
1401/06/24
ریحان 🎀
چشم
0
1401/06/24
سوال کننده
♥️
0
1401/06/24
ریحان 🎀
من از ان تی میترسم
میترسم بیخودی بترسونتم که بچت فلان طوره
میترسم بیخودی بترسونتم که بچت فلان طوره
0
1401/06/24
ریحان 🎀
بعد کلی آزمایش و استرس
0
1401/06/24
ریحان 🎀
بعد بگن نههه اشتباه کردیم
0
1401/06/24
ریحان 🎀
بچت سالمه
0
1401/06/24
ریحان 🎀
این وسط فقط استرس و وقت و پول هدر رفته
0
1401/06/24
سوال کننده
نه بابا بد به دلتون راه ندین انشالله که طوری نیس
0
1401/06/24
ریحان 🎀
چمیدونم والا
0
1401/06/24
سوال کننده
آزمایش سل فری هم خوبه یبار همین اول مشخص میکنه همه چی رو
1
1401/06/24
Bahar A
کلا که از روزی که میفهمی بارداری هرلحظه ی نوع استرس داری تا بچه به دنیا بیاد
0
1401/06/24
سوال کننده
دقیقا
0
1401/06/24
Bahar A
ولی باید خودمون مراقب خودمون باشیم بقیشو بسپاریم دست همون که داده🙏❤
1
1401/06/24
سوال کننده
درسته♥️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



448

