مگه مارک پوشکش رو عوض کردی؟منم واسه پسرم کالاندولا میزنم دومه نمیزنه پاش.مربت بشورش و یکم باز بذارش درست میشه
بیشتر مواقع با آب میشورمش مارک پوشكشم مای بیبیه از تولدش تا حالا عوض نكردم
تب از پوشکش نیست یکم باز بذارش
سلام به روی قشنگتون مامان جان
عزیزم ماده غذایی جدیدی به دلبندتان نداده اید ؟ پوشک یا شوینده جدید استفاده نشده؟ جوش ها فقط همین یک نقطه هستند؟
نه ندادم
پوشک و شوینده همون قبلیاس
جوشا دو طرف پاشن همین شکلی
عزیزم بنابراین فعلا کلوتریمازول و هیدروکورتیزون به صورت ترکیبی بزنید و تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکنید ، از دستمال مرطوب نیز تا حد امکان استفاده نکنید، اگر شرایط با گذشت 3 روز بهتر نشد مراجعه کنید 🌹🌹