۲۳ روز زایمان کردم میخواستم بدونم چیا بخورم ک بچم دلپیچه نشه گرمی نکنه
0
1401/06/23
سوال کننده
بچم ریز قدش ۵۱ اینا میشه وزنش ۳۴۰۰ میشه ولی لاغری هست
0
1401/06/23
سوال کننده
چی بخورم ک شیرم خوب شه بچم جون بگیره
0
1401/06/23
سوال کننده

اینو بهداشت داده گفت روزی ۲۵ قطره بدم برا چی خوبه
0
1401/06/23
سوال کننده

این شربت هر ۸ ساعت چند قطره بدم من ۵ قطره با شیرم قاطی میکنم میدم درسته یا ن
0
1401/06/23
الهه♡
بچت ریزه با این قد و وزن؟؟نه عزیزم خیلیم نرماله نگران باشه
0
1401/06/23
سوال کننده
🥺کسی نیس کمک کنه بگه
0
1401/06/23
الهه♡
گوشت گوسفند،بوقلمون،خروس محلی،روغن حیوانی،آبمیوه طبیعی من اینا رو میخوردم.روزانه میوه زیاد میخوردم.آجیل خیلی خوبه
0
1401/06/23
سوال کننده
همه گول وزنش میخورن ولی ریز میزه خدایی
0
1401/06/23
الهه♡
قطره ویتامین آ د هست که نیاز هر نوزادیه تا ۶ ماهگی بعدش دیگه مولتی ویتامین میدی
0
1401/06/23
سوال کننده
آب میوه بیرون میخرم ولی میوه میخورم
0
1401/06/23
سوال کننده
اها خوبه برا رشد وزنش یا ن
0
1401/06/23
الهه♡
عزیزم نرماله ریز نیست.پس اونی که بچش ۲کیلو هست چی بگه ماشالا خب قدشم بلنده
0
1401/06/23
الهه♡
برای همه چیزش خوبه برای استخون بندیش برای مغزش
0
1401/06/23
سوال کننده
اها دستت درد نکنه ابجی
0
1401/06/23
الهه♡
این برای دلدرده ولی اصلا هیچ دارویی رو با شیر قاطی نکن خوب نیست
0
1401/06/23
سوال کننده
غذا همه چیز میتونم بخورم یا ن
0
1401/06/23
سوال کننده
با شیر خودم گفت اشکال نداره اخه دخترم بالا میاره
0
1401/06/23
الهه♡
من خب همه چیز میخوردم ولی بیشتر اونایی که گفتم
0
1401/06/23
سوال کننده
از امروز شیر با چهار شیره شروع کردم بخورم
0
1401/06/23
الهه♡
خیلی خوب کردی نوش جونت.چهار شیره عالیه👌
0
1401/06/23
سوال کننده
گوشت بوقلمون خروس نمیتونم پیدا کنم گوسفند دارم
0
1401/06/23
الهه♡
برای شیرت بادام خیلی مفیده ولی یکم نفخ داره اگر بچت دلدرد داره کمتر بخور
0
1401/06/23
سوال کننده
۴۰ روزش رد شه میخورم
0
1401/06/23
الهه♡
حتما که نباید همه رو بخوری هر کدوم داری یا برات مقدوره تهیه کن بخور
0
1401/06/23
سوال کننده
باشه ابجی
0
1401/06/23
الهه♡
کلا سعی کن از همه چیز یه مقدار بخوری که بچتم عادت کنه اذیت نشه
0
1401/06/23
سوال کننده
ارده با چهار شیره بخورم خوبه
0
1401/06/23
الهه♡
اره عزیزم
0
1401/06/23
سوال کننده
یکم زردی داره میترسم زیاد چیزی نمیخورم
0
1401/06/23
الهه♡
چقدره زردیش؟
0
1401/06/23
سوال کننده
دومین روز بستری شد ۳ روز بستری شد رو ۸ اومد مرخص کردن
0
1401/06/23
سوال کننده
الان نمیدونم چقدر دکترش گفت کمه
0
1401/06/23
الهه♡
خب خیلی نیست خداروشکر میتونی راحت همه چیز بخوری اما کم بخور
0
1401/06/23
سوال کننده
سیب زمینی میگن نخور گوجه نخور بستنی نخور آب نخور حبوبات نخور سزارین شدم
0
1401/06/23
الهه♡
من طبیعی بودم گلم.چرا میگن نخور؟
0
1401/06/23
سوال کننده
نمیدونم میگن گرمینه نفخ
0
1401/06/23
سوال کننده
میاره
0
1401/06/23
sogol .
آب دیگ چراعزیزم حتی خوداب شیروزیادمیکنه
1
1401/06/23
الهه♡
من همه چیز خوردم نمیدونم شما مختاری نخوری عزیزم
0
1401/06/23
الهه♡
من تو چهل روز اول از همه چیز یه مقدار خوردم که بچم عادت کنه حتی حبوبات.خداروشکر یک شبم دلدرد نداشت
0
1401/06/23
سوال کننده
نمیدونم گفتم سوال کنم چطوره شما خوردین یا ن ک منم بخورم شیرم خوبه خداشکر چای به سیب میخورم فقد
0
1401/06/23
سوال کننده
پس منم بخورم اخه شربت داده دکتر بهش
0
1401/06/23
خانم گل .
قطره اد هست
ویتامین آ و د
ویتامین آ و د
0
1401/06/23
الهه♡
بیچاره جاری من ۴ماه رژیم داشت هیچی نمیخورد با این وجود نمیدونم چرا بچش این همه دلدرد داشت شب و روز نذاشته بود براشون
0
1401/06/23
سوال کننده
من برنج میخورم
0
1401/06/23
خانم گل .
سیب زمینی و. گوجه برا چی میگن نخور؟ 😐
اب نخوری؟؟؟ مگه میشه😳
کی این حرفا رو زده
بستنی و کلا لبنیات درسته بهتره فعلا نخوری
حبوباتم بخاطر نفخشون میگن نخور
اب نخوری؟؟؟ مگه میشه😳
کی این حرفا رو زده
بستنی و کلا لبنیات درسته بهتره فعلا نخوری
حبوباتم بخاطر نفخشون میگن نخور
0
1401/06/23
سوال کننده
گوجه میگن گرمینه هست
0
1401/06/23
سوال کننده
والله نمیدونم
0
1401/06/23
خانم گل .
گوجه کی گفته گرمه؟؟ 😐
اتفاقا سرده
اتفاقا سرده
0
1401/06/23
سوال کننده
صورتش یکم جوش زیر پوستی زده چرا
0
1401/06/23
خانم گل .
جوش روی صورت علت های مختلفی داره
ممکنه برا حساسیت باشه یا اگزما یا....
باید ببریش دکتر ببینی علتش چیه
ممکنه برا حساسیت باشه یا اگزما یا....
باید ببریش دکتر ببینی علتش چیه
0
1401/06/23
سوال کننده
ن اونجوری نیس ک مشخص شه ریز فک کنم از بوس کردن باشه
1
1401/06/23
sami *
من همه چی میخورم 🤭🤭🤭
0
1401/06/23
sami *
بعدش یه لیوان پر چایی نبات میخورم
1
1401/06/23
سوال کننده
منم چای نبات میخورم با نبات سفید
0
1401/06/23
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم همه چی بخور پرهیز کنی بچه بدتر دل دردمیشه من که همه چی میخوردم بعدش عرق نعناع میخوردم
0
1401/06/23
❤مریم باانو❤ .
زردی بچه به تغذیه مادرربطی نداره
0
1401/06/23
sami *
سخت نگیر دختر سخت بگیری اذیت میشی خودت ، بخور کم بخور بعدشم زیره دم کن بخور چایی نبات بخور
0
1401/06/23
sami *
من بچم دنیا اومده بود زردی داشت هندونه میخوردم شیر میدم زردیش بالا نره
0
1401/06/24
سوال کننده
هندوانه خوبه
0
1401/06/24
sami *
خنکیه میخوردم زردیش بالا نره
0
1401/06/24
سوال کننده
خنکی چیا هستن بخورم
0
1401/06/24
sami *
هندونه خیار ، تمام میوه های این وصل سردیه حالا نه اینکه بشینی یه کاسه بخوری در حد یکی دوتا بخور ترنجبین بخور
0
1401/06/24
sami *
کاهو سردیه
0
1401/06/24
سوال کننده
ترنجبین خریدم چطوری بخورم
0
1401/06/24
sogol .
یه قاشق بریزتواب جوش ابش زیادنباشه بزار۱۰دقیقه دم بکشه بعدبایدازصافی ردکنی بخوری مثلایه قاشق تونصف لیوان
0
1401/06/24
سوال کننده
ی قاشق تو نصف لیوان آبجوش بریزم میشه
0
1401/06/24
sogol .
اره
0
1401/06/24
سوال کننده
ممنون شیرخشت هم خریدم
0
1401/06/24
sogol .
شیرخشت مصرفشونمیدونم من قطره شوگرفته بودم اونم ندادم زیاد
0
1401/06/24
سوال کننده
قطرش خوبه برا زردی یا ن
0
1401/06/24
sami *
باید چند بار از صافی رد کنی آبش تمیز بشه
0
1401/06/24
sami *
۱ ق غ بریز توو آب گرم ته نشین شد هی از صافی رد کن چون خاک داره اینقدر که آب تمیز بشه رنگش زرد شفاف بشه خودت متوجه میشی بعد بخور
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



487

