سلام من ازمایش ۲۷ هفتگی دادم ک شربت میدن
میخواستم بدونم ازمایشم چطوره جواب ش ممنون میشم کمکم کنید الان ۲۸ هفته ۳ روز هستم الان رفتم تو ۷ ماه یا ن یجا دکتر رفتم بهم قرص آهن داد گفت شب روز ی دونه بخورم با قرص چرک خشک کن
پرسش (1401/03/24):
سلام ازمایش ۲۷ هفتگی
1290
36
1401/03/24
سوال کننده
0
1401/03/24
MAHI💃💚🍭
بله الان تو ۷ ماهی
از ۲۵هفته و ۶ روز وارد ماه ۷ میشی
از ۲۵هفته و ۶ روز وارد ماه ۷ میشی
0
1401/03/24
سوال کننده

اینم قرص ک داد
0
1401/03/24
MAHI💃💚🍭
آزمایشتو بفرست
0
1401/03/24
سوال کننده

این ازمایش
0
1401/03/24
MAHI💃💚🍭
کم خونی عزیزم
قندت خداروشکر خوبه یکم عفونت ادرار داری بخاطر همین چرک خشک کن داده
قندت خداروشکر خوبه یکم عفونت ادرار داری بخاطر همین چرک خشک کن داده
0
1401/03/24
سوال کننده
هر ۶ ساعت گفته میترسم بخورم سریع یبوست میشم
0
1401/03/24
سوال کننده
چیکار کنم روزی یکی بخورم خوبه عفونت زیاد یا ن دکتر چیزی نگفت
0
1401/03/24
سوال کننده
کم خونی چی اونم زیاده یا ن
0
1401/03/24
سوال کننده
تو مطبش سنو کرد گفت وزن بچه ۱ کیلو ۴۰۰ هست
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
ماشاالله
0
1401/03/24
سوال کننده
خوبه
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
اره گلم عالی
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
قندتم خوبه
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
حالا من کم خونی نداشتم ولی فقر آهن داشتم
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
برای اون دکتر گف آهن معمولی بخورم و قرص فیفول آهن خارجی
0
1401/03/24
سوال کننده

این سنو چی هست نوشته برا ماه بعد
0
1401/03/24
MAHI💃💚🍭
زیاد که نه ولی به نظرم ببین دکترت چی میگه حتما لازمه باز پزشک اوما هم ببینه نظرمیدن
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
نفهمیدم
0
1401/03/24
MAHI💃💚🍭
ماشاالله عالیه
1
1401/03/24
سوال کننده
من قرص آهن ایرانی یبوست میگیره خارجی داد
0
1401/03/24
سوال کننده

در حال حاضر اینو دارم میخورم قرص آهن گفتم تمام شه اونارو شروع کنم
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
اهان
0
1401/03/24
سوال کننده
اینم خارجیه
0
1401/03/24
سوال کننده
کم خونیم زیاد یا ن
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
دقیق از اوناش سر در نمیارم ولی چون کنارشون زده lowینی پایینه
0
1401/03/24
سوال کننده
اها
0
1401/03/24
مامان بچه ها m
اره گلم چون دقیق نمیدونم میترسم اطلاعات غلط بهت بدم
0
1401/03/25
پزشک اوما
سلام مامان گل
عزیزم خوشبختانه سطح قند خون طبیعی است، اما همانطور که متوجه شده اید کم خونی دارید. اگرچه درجاتی از کم خونی در سه ماه دوم و سوم بارداری طبیعی هستند اما با توجه به اعداد گزارش باید مکمل آهن مصرف شود، به علاوه بین صرف غذا و چای حداقل ۲ ساعت فاصله قرار داده و تا حد امکان چای نخورید. مکمل آهن داده شده را با نوشیدنی های غنی از ویتامین C مانند آب پرتقال و یا شربت آبلیمو مصرف کنید و اگر مشکلات گوارشی مانند سوزش معده ندارید, همراه با غذا های گوشتی نیز نوشیدنی هایی که حاوی ویتامین C هستند بخورید. تلاش کنید تا منابع گیاهی آهن همزمان با منابع حیوانی آهن مصرف شوند تا جذب آهن به حداکثر برسد به عنوان مثال درون عدسی چند تکه مرغ بیندازید و یا عدسپلو را با چند تکه گوشت تهیه کنید. همچنین خوردن بورانی اسفناجی که با آب لیمو و یا رب انار مزه دار شده باشد نیز به جذب آهن کمک می کند. بهعلاوه باتوجه به نتیجه آزمایش ادرار آنتی بیوتیک نیز تجویز شده دقیقه طبق دستور مصرف شود زیرا روش مصرف همین است و اگر به شکل دیگر مصرف کنید نتیجه نمیگیرید در واقع اگر میخواهید به شکل دیگر مصرف کنید معادل مصرف نکردن است. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید ، به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید و با اصلاح سبک تغذیه مانع وقوع یبوست شوید🌷
عزیزم خوشبختانه سطح قند خون طبیعی است، اما همانطور که متوجه شده اید کم خونی دارید. اگرچه درجاتی از کم خونی در سه ماه دوم و سوم بارداری طبیعی هستند اما با توجه به اعداد گزارش باید مکمل آهن مصرف شود، به علاوه بین صرف غذا و چای حداقل ۲ ساعت فاصله قرار داده و تا حد امکان چای نخورید. مکمل آهن داده شده را با نوشیدنی های غنی از ویتامین C مانند آب پرتقال و یا شربت آبلیمو مصرف کنید و اگر مشکلات گوارشی مانند سوزش معده ندارید, همراه با غذا های گوشتی نیز نوشیدنی هایی که حاوی ویتامین C هستند بخورید. تلاش کنید تا منابع گیاهی آهن همزمان با منابع حیوانی آهن مصرف شوند تا جذب آهن به حداکثر برسد به عنوان مثال درون عدسی چند تکه مرغ بیندازید و یا عدسپلو را با چند تکه گوشت تهیه کنید. همچنین خوردن بورانی اسفناجی که با آب لیمو و یا رب انار مزه دار شده باشد نیز به جذب آهن کمک می کند. بهعلاوه باتوجه به نتیجه آزمایش ادرار آنتی بیوتیک نیز تجویز شده دقیقه طبق دستور مصرف شود زیرا روش مصرف همین است و اگر به شکل دیگر مصرف کنید نتیجه نمیگیرید در واقع اگر میخواهید به شکل دیگر مصرف کنید معادل مصرف نکردن است. میزان مصرف مایعات به ویژه آب را بسیار افزایش دهید ، به هیچ عنوان ادرار خود را نگه ندارید و با اصلاح سبک تغذیه مانع وقوع یبوست شوید🌷
0
1401/03/25
سوال کننده
الان کم خونی من زیاد یا ن خانوم دکتر
برا وزن گیری جنین چیا مصرف کنم الان ۲۸ هفته ۴ روزم
دیروز ک رفتم دکتر یک کیلو ۴۰۰ بود
برا وزن گیری جنین چیا مصرف کنم الان ۲۸ هفته ۴ روزم
دیروز ک رفتم دکتر یک کیلو ۴۰۰ بود
0
1401/03/25
پزشک اوما
در حد متوسط است و کم یا زیاد فرقی ندارد در هر حال رعایت نکاتی که گفتم لازم است. سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/03/25
سوال کننده
سنو ک خود دکتر تو مطب گرفت فقد خودش نگاه کرد چیزی ندادبهم
0
1401/03/25
سوال کننده

اینو نوشته برا ماه بعد
0
1401/03/25
سوال کننده
فقد وزن بچه رو گفت ۱کیلو ۴۰۰ گفت همه چیزیش خوبه
1
1401/03/26
پزشک اوما
عزیزم فعلا انواع گوشت های کبابی، آجیل خام و تخم مرغ را بیشتر بخورید تا سونوگرافی بعدی را ببینیم. وزن دلبندتان هم خوب است و مشکلی ندارد💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




