سلام دکتر اوما عزیز
من دوروزه فقط ابریزش بینی داشتم و عطسه و گلوم کمی تحریک میشد و میخارید
با مصرف زیاد مایعات و میوه و سبزیجات اوکی هستم فعلا
برای خارش گلومم آبنبات سرد خوردم و دیفن هیدرامین ساده قرقره کردم .بهترم خداروشکر .
اما شبا وقت خواب یهو سرفه ام میگیره طوری ک واقعا اذیتم و باید پاشم آب بخورم باز دوباره میشه
حس میکنم پشت گلوم خلط هست و سینوسام اذیته
دکتر بهداشت امروز گفت میتونی قرص جوشان اسلیت ۶۰۰ مصرف کنی
ولی من گفتم از شما بپرسم ببینم مجازه این قرص جوشان تو بارداری؟؟ اصلا تاثیر داره؟؟ضررنداره؟نظر شما چیه؟!
ممنون از پاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



262
1401/06/23


