ماهم مشکل کم تعداد بودن اسپرم و مورفولوژی داریم
شما چه قرصی تجویز دادن براشون دکتر؟
سلام عزیزم
باید بره دکتر و تست تکمیلی بده
سرخود که نمیشه دارو بخوره شاید بدتر شه اونوقت
باهاش حرف بزن متقاعدش کن
بله بهترین راه متقاعد کردن همسرتون هست بگین اگه بچه میخواد و میخواد بارداری درست و سالمی داشته باشین باید یه ویزیت بشن پیش دکتر
رها جان بچه دار شدن نیاز به همراهی هر دو زوج داره
به نظرم الان بهش فشار نیار و دیگه راجع ب بچه دار شدن باهاش حرف نزن بذار خودش پیش قدم شه و خودش پیشنهاد بده وگرنه تا اخر هی باید بزور بکشونیش
جواب میده این مدلی مردا کلا انگار باید بی محلشون کنی بفهمن باید تکون بخورن
شادی جان چیکار کردی برنامه ات به کجا رسید قرار بود آی یو آی کنی
ما که منتظریم پری بیاد دس به کار شیم باید امروز میآمد ولی نیومده احتمالا فردا روز اول سیکلمه و شب دوم تزریق ارو شروع میکنم
اگه عکس نینی اینه رو پروفایلت خیلی خوشمزه ست خدا حفظش کنه
سلام جان دلم
اول باید مراجعه کنند علت مشخص شود اگر واریکوسل باشد بسته به گرید آن باید جراحی انجام گردد و با درمان دارویی ممکن است صرفا زمان از دست رفته و شرایط بدتر شود، حتما مراجعه کنند، در کنار مراجعه میتوانند روزی از مکمل های فولیک اسید ، ال کارنیتین و fertil aid for men کمک بگیرند اما این مکمل ها صرفا در حد کمکی بوده و مراجعه الزامی است🌹