سلام به روی قشنگتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده است. فقط هنگام دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟ ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند؟
آره از وسط ادرار نمونه گرفتم. ترشحات واژینال دارم خیلی کمه. سفیدرنگ و آبکی هست و بوی خاصی میده بوی بد نداره
عزیزم بنابراین فقط مصرف مایعات را افزایش دهید و لباس زیر را منظم و روزانه تعویض کنید 🌹🌹
ممنونم از راهنماییتون🙏🙏🙏💜💜💜