سلام خانم دکتر من رفتم دستشویی و چند قطره خون دیدم ازم دفع شد که شفاف بود ۳ شب هست که پماد واژینال استفاده میکنم و دیروز یبوست داشتم الان بعد از دفع مدفوع تو دستشویی دیدم چندتا قطره خون ازم اومد باید چیکار کنم؟شیاف داشتم زدم یه دونه هم قرص ایزوپرین خوردم
خانما برام دعا کنید لطفا
پرسش (1401/06/23):
خون ریزی در دستشویی
632
50
1401/06/23
سوال کننده
4
1401/06/23
مهشید .
به نظرم بخاطر یبوسته از مقعد بوده
0
1401/06/23
سوال کننده
وای امیدوارم اینجوری باشه دارم میمیرم از ترس
0
1401/06/23
سوال کننده
من همیشه از اول بارداری یبوست داشتم تا حالا اینجوری نشده بودم
0
1401/06/23
الی .
خب متوجه نشدی از مقعد بود یا از جلو؟
1
1401/06/23
Mahsa. M M
سلام عزیزم بلا ازت دور باشه
احتمالا زخم شدی
نگران نباش روغن زیتون یا انجیر بخور ک راحت دفع کنی
احتمالا زخم شدی
نگران نباش روغن زیتون یا انجیر بخور ک راحت دفع کنی
0
1401/06/23
سوال کننده
نه فک نکنم از مقعد باشه آخه تا حالا خیلی بدتر از اینا یبوست داشتم همچین چیزی نبوده نهایتا در حد ۱ سر سوزن وقتی دستمال میذاشتم رو مقعد
0
1401/06/23
سوال کننده
امیدوارم😔
0
1401/06/23
مهشید .
از مقعد قطره قطره خون خیلی تمیز و شفاف هست و وقتی هم بشوری قطع میشه و تمام.
بعدم بدون یبوست هم میتونه مقعد در اثر فشار زخم بشه من این سابقه رو داشتم.
بعدم بدون یبوست هم میتونه مقعد در اثر فشار زخم بشه من این سابقه رو داشتم.
0
1401/06/23
سوال کننده
آره شفاف بود
0
1401/06/23
مهشید .
یه دستمال به جلو میکشیدی متوجه میشدی.مقعد خون قطره ای که بیاد بعد که قطع میشه حتی دستمال هم خونی نمیشه چون از داخل هست
1
1401/06/23
سوال کننده
برام دعا کن مهشید جون خیلی حالم خرابه
0
1401/06/23
مهشید .
من که قابل نیستم.ولی الهی که حالت خوبه خوب باشه از ته دل دعا میکنم
0
1401/06/23
سوال کننده
هنوز خون ندیدم دستمال که میذارم
0
1401/06/23
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم این چه حرفی یه مرسی عزیزم از دعای قشنگت
1
1401/06/23
مهشید .
یه پد بذار باشه که بتونی چک کنی.اگه دفع بعدیت هم خون اومد سریع دستمال جلوت بگیر ببین کجاست.مقعدو دستمال نذار چون از داخله به دستمال نمیاد
0
1401/06/23
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی از راهنمایی ات الان شرت سفید پوشیدم
0
1401/06/24
پزشک اوما
سلام مامان جان
متوجه نشدید خونریزی از کجاست؟ الان حالتان چطور است ؟
متوجه نشدید خونریزی از کجاست؟ الان حالتان چطور است ؟
0
1401/06/24
سوال کننده
خیر خانم دکتر متوجه نشدم الان خوبم ولی خیلی استرس دارم
0
1401/06/24
پزشک اوما
نترسید جانم، خودتان اپلیکاتور را وارد میکنید؟
0
1401/06/24
سوال کننده
بله خانم دکتر و خیلی کم هم وارد کردم ولی از ترس دیگه نمیخوام بزنم میخوام اگه ادامه داشت قرص بخورم
0
1401/06/24
سوال کننده
عفونتم رو میگم اگه ادامه داشت
1
1401/06/24
پزشک اوما
عزیزم یکی از دلایل احتمالی این است که بدلیل حساس و شکننده بودن مخاط حین ورود اپلیکاتور کمی به مخاط واژن آسیب زده باشید که خطرناک هم نیست، از اپلیکاتور استفاده کردن موردی ندارد اما بهتر است همسرتان با تسلط بیشتر وارد کنند و قبل ورود اپلیکاتور آن را کمی زیر جریان آب گرم بگیرید تا لغزنده شود، اگر خونریزی تکرار شد اطلاع دهید🌹
1
1401/06/24
سوال کننده
سپاس خانم دکتر چشم 💖💖💖💖
1
1401/06/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️
1
1401/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/06/24
سوال کننده
سلام خانم دکتر.خدا رو شکر دیگه خون ندیدم دیروز ۲ تا شیاف پروژسترون استفاده کردم و امروز دچار اسهال شدم.بنظرتون نیاز هست به پزشک مراجعه کنم برای اسهال؟
0
1401/06/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
خداروشکر عزیزدلم ،اگر شیاف را مقعدی استفاده کردید علت همین مساله است فعلا نیازی به مراجعه نیست و شیاف را به یک عدد کاهش دهید اگر اسهال بهتر تشد بعد مراجعه کنید 🌹
خداروشکر عزیزدلم ،اگر شیاف را مقعدی استفاده کردید علت همین مساله است فعلا نیازی به مراجعه نیست و شیاف را به یک عدد کاهش دهید اگر اسهال بهتر تشد بعد مراجعه کنید 🌹
0
1401/06/25
سوال کننده
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز بله مقعدی استفاده کردم تو اینترنت نوشته بود اسهال از علائم زایمان زودرسه ترسیدم
0
1401/06/25
سوال کننده
خیلی ممنونم ازتون
0
1401/06/25
پزشک اوما
نترسید جان دلم و تغییرات را گزارش دهید 🌹🌹🌹
1
1401/06/25
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر 🥰😇😘💖💖
1
1401/06/25
سوال کننده
stk: |~|11|~|110_col
1
1401/06/25
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان جان💓💓
1
1401/06/25
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




