Ooma
پرسش (1401/06/23):

زگیل تناسلی همراه با عکس

درود وقتتون بخیر ببخشید من چند روز احساس میکنم چنتا ضایع پوستی شبیه زگیل دارم . البته چند ماه به خاطر بارداری اصلن رابطه نداشتم و شوهرمم زگیل تناسلی نداره. نمیدونم به جز رابطه جنسی ایا راه انتقال دیگه ای هست مثل استخر؟ توی هفته ۳۹ هستم و دکترمم معاینه ندارم و نمیبینمشون. ممکنه که چون زایمانم طبیعی هست این زگیل باشه مشکل ساز باشه برای بچه؟

زگیل تناسلی همراه با عکس
زگیل تناسلی همراه با عکس
زگیل تناسلی همراه با عکس
اینا زگیل نیستن
من خودم زگیل داشتم ولی اینجوری نبودن
چجوری بودن تارا جون؟ میترسم بچه دنیا بیاد براش بد باشه
زگیل انواع مختلف داره حتما قبل از زایمان برو دکتر چک کنه و مطمئن بشی چون اگر زگیل باشه و طبیعی زایمان کنی برلی بچه مشکل به وجود میاد چونکه منم زگیل داشتم قبل از بارداری و با دارو خوب شدم موقع زایمان ک به دکترم گفتم گفت که چون سزارین هستی مشکلی نیست
زگیل که داشتین این شکلی بود؟
من الان زنگ زدم بیمارستان نوبت نداد گفت به ما ربطی نداره برو دکتر زنانت دکتر زنانم هم جواب تلفن نداد فعلن
ولی بیمارستان گفته اگر تعدادش کم باشه و زیگیل باشه روش چسب میزنیم اگرم زیاد باشه سزارین و اینکه اگر هفته ۳۲ بودی لیزر میکردیم الان تو هفته ۳۹ نمیشه لیزر.
نه زگیل من اینشکلی نبود
عزیزم برو یه دکتر زنان دیگه شخصی برو ببین اون چی میگه خودت مطمئن میشی بهتره
متاسفانه من ایران نیستم تو دوران بارداری نمیتونی به جز یک پزشک زنان داشته باشی و نمیتونی پزشکت رو عوض کنی . هر ۳ ماهه یک بار این شانس و داری عوض کنی من اگر میخواستم عوض کنم باید قبل از ماه هفتم عوض میکردم.
ای بابا حالا دکت
حالا دکتر خودت نمیشه بری قبل از زایمان
ببخشید کدوم کشورید
المان برلین
من الان هفته ۳۹ هستم هر لحظه ممکنه زایمان باشه
فردا دوباره باید تلاش کنم برای نوبت دکتر.بیمارستان چندین بار دیگه از طریق مامایی که مخصوص من هست برای بعد از زایمانم تماس گرفتم گفت دوشنبه بیا. تا اون موقع امیدوارم یا دکترم بهم نوبت بده یا اینکه بچه به دنیا نیاد😔
امیدار باش گلم
از المان راضی هستی ؟؟ما تو فکر مهاجرت به المان هستیم ولی دودلیم ؟؟
شوهرم میگه باردار شو ماه اخر واسه تفریح برو المان اونجا زایمان کن بعد برو سفارت تقاضا بده ببین قبول میکنن
نمیدونم فکر نکنم قبول کنن. و اینکه تو ماه اخر بارداری سفر هوایی ممنوع هست.
الان تو بارداری که شرایطش خیلی بده من خیلی اذیت کرد قوانین بیمه و بیمارستان و دکتر و.... .
ولی در کل بله خیلی بهتر از ایران بوده برای من تا الان
آرامش بیشتری دارم.
یه عالمه قانون وجود داره که اگر بهشون احترام بزاری زندگی آرومی داری.
خیلی ها هم سختشون میشه و برمیگردن .
سلام گل من
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم در عکس به زگیل تناسلی شباهت ندارد و بیشتر شبیه به اسکین تگ یعنی زائده های پوستی هستند ولی قطعا از روی عکس نمیتوان تشخیص قطعی انجام داد و بهتر است قبل طبیعی چک شوید نگران نباشید در بیمارستان شرایط کنترل خواهد شد❤️
سپاس از پاسختون.ممنونم اومای عزیز ،اگر قبل از ویزیت دکتر درد زایمانم شروع شد و این زائده نبود و زگیل بود ایا مشکلی برای بچه به وجود میاد؟
جان دلم خواهش میکنم ، در اطراف مقعد هست؟ درسته؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.