سلام خانم دکتر وقت شما بخیر
من بعداز زایمان دومم برای جلوگیری ازقرص سیپروترون کامپاند استفاده میکردم تاهمین ماه قبل...بنابه دلایلی ازاین ماه مصرف قرص قطع کردم البته کامل خوردم بعدکه پریودشدم و پاک شدم دیگه نخوردم
ازپریشب دل دردپریودی داشتم امااصلا وقتش نبود تااینکه دیروز چندتا لخته خون تیره اومد و قطع شد بازهم امروز یکم زیردلم میپیچید الان روی دستمال یکم رگه خون تیره دیدم خواستم بدونم به خاطر قطع قرص هستش
تاریخ شروع پریودم ۶/۱ بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



308
1401/06/23


