سلام وقت بخیر
دختر من یکماه و نیمه است
وقتی میخاد شیر بخوره چه سینه خودم چه شیشه شیر بعضی وقتا کلافه است
سینه خودمو کم میگیره با اینکه شیر دارم ولی گریه میکنه
با اینکه کلی مواد غذایی واسه شیرم میخورم که زیاد شه ولی خب باز شیرم کمه
راه حل چیه؟؟؟
پرسش (1401/06/23):
علت نگرفتن سینه مادر
325
29
1401/06/23
سوال کننده
0
1401/06/23
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
ممکنه راه تنفسیش آزاد نباشه که با شیشه هم اذیته چک کن ببین راحت نفس میکشه
0
1401/06/23
سوال کننده
نه راه تنفسش آزاده چون به راحتی نفس میکشه
0
1401/06/23
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ماکارونی دلستر چهارزیره بخور شیرت زیاد شه
من خیلی شیرم زیاده همش لباسام خیسه دیشبم ماکارونی پر گوشت درست کردم خوردم از دیشب دوبار لباس و سوتین عوض کردم بس ک شیرام میریزه پارچه هم میزارم پارچه خیس خیس میشه
من خیلی شیرم زیاده همش لباسام خیسه دیشبم ماکارونی پر گوشت درست کردم خوردم از دیشب دوبار لباس و سوتین عوض کردم بس ک شیرام میریزه پارچه هم میزارم پارچه خیس خیس میشه
0
1401/06/23
Mehrsa ❤❤❤
عزیزم میشه بپرسم چهار زیره چیه؟
1
1401/06/23
سوال کننده
خوشبحالت
من رازیانه و زیره و دلستر عسل ماکارونی شیره گوشت آبمیوه پودر شیر افزا همه اینا رو میخورم ولی نمیدونم چرا اینهمه شیرم کمه 😔😔
من رازیانه و زیره و دلستر عسل ماکارونی شیره گوشت آبمیوه پودر شیر افزا همه اینا رو میخورم ولی نمیدونم چرا اینهمه شیرم کمه 😔😔
0
1401/06/23
سوال کننده
ادویه ترکیبی از مخلوط زیره سیاه، زیره سبز، بادیان و تخم شوید
0
1401/06/23
Mehrsa ❤❤❤
ممنونم .مقدارهاشون مساوی باید باشه ؟ از عطاری با اسم چهار زیره باید خرید یا جدا جدا بخرم خودم قاطی کنم .
1
1401/06/23
Mehrsa ❤❤❤
برا منم اوایل خیلی بود طوری که تا شب هی لباس عوض میکردم دلستر شیرمو زیاد میکرد ولی الان که دکتر گفته ریفلاکس داره دیگه شیر خشک کمکی هم دکتر گفت لازم نیست وزنش زیاد کمنیست شیر خودتو بده ولی بچه ام گشنه میمونه انگار همش بی تابه انگار سیر نمیشه شیرم کم شده هرچی هم میخورم فرقی نمیکنه
2
1401/06/23
❤مریم باانو❤ .
عزیزم سعی کن شبا بچه فقط شیرخودتو بخوره سرشب بهش شیرخشک بده دیگه نده هی شیر خودتو بده وقتی بچه شبا مک بزنه شیرت بیشتر میشه این راه رو هم امتحان کن
0
1401/06/23
سوال کننده
نه به خودشون بگی چهار زیره میدن بهت
1
1401/06/23
سوال کننده
سینه من خیلی کم پیش میاد لباسمو خیس کنه
بهداشت به منم گفت شیر خشک نده وزنش خوبه ولی بقول شما انگار گرسنه است همیشه
بهداشت به منم گفت شیر خشک نده وزنش خوبه ولی بقول شما انگار گرسنه است همیشه
0
1401/06/23
سوال کننده
فقط شبا بدون هیچ نق زدنی تو خواب راحت سینمون میگیره
0
1401/06/23
Mehrsa ❤❤❤
به منم بهداشت میگه شیر نده خوبه وزنش دکتر هم گفت خوبه ولی به نظر خودم کمه ۴.۵ وزنش
0
1401/06/23
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟
1
1401/06/23
❤مریم باانو❤ .
خب بهش بده شیرتو زود به زود شبا بیشتر میشه
0
1401/06/23
سوال کننده
هر ۲ ساعت
0
1401/06/23
سوال کننده
البته فقط شبا شیر خودمو میخوره تو روز که بیداره شیشه میگیره
0
1401/06/23
پزشک اوما
عزیزم مهم ترین دلیل سینه نگرفتن میتواند عادت به شیشه شیر باشد چون فرزندتان با روش آسان شیر خوردم آشنا شده و طی یک روال معیوب وقتی از سینه شیر کم میخورد ، ترشح شیر هم کم و. کمتر خواهد شد، اگر هدف شیردهی از سینه است باید به تدریج شیرخشک را حذف کنید تا به گرفتن سینه علاقه مند شود
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم 🌹🌹
0
1401/06/24
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹🌹
0
1401/06/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سه روز از زایمان گذشته. اما هنوز شیر ندارم
- سرما خوردگی در شیر دهی
- نگاه کردن به بالا
- جای واکسن بدو تولد متورم شده چیکار کنم
- شیر دهی به نوزاد ۱۴روزه لطفا کمک کنید
- امدن شیر از هاله سینه در شیر دهی
- گرمی بدن بچه ام زیاده و خیلی نفخ میکنه چیکار کنم که شیرم تاثیری رو بچه نذاره؟
- امتناع نوزاد از گرفتن سینه
- کاهش میل جنسی در شیر دهی
- زردی نوزاد و گروه خونی ناسازگار




