Ooma
پرسش (1401/06/23):

علت نگرفتن سینه مادر

سلام وقت بخیر
دختر من یکماه و نیمه است
وقتی میخاد شیر بخوره چه سینه خودم چه شیشه شیر بعضی وقتا کلافه است
سینه خودمو کم میگیره با اینکه شیر دارم ولی گریه میکنه
با اینکه کلی مواد غذایی واسه شیرم میخورم که زیاد شه ولی خب باز شیرم کمه
راه حل چیه؟؟؟

ممکنه راه تنفسیش آزاد نباشه که با شیشه هم اذیته چک کن ببین راحت نفس میکشه
نه راه تنفسش آزاده چون به راحتی نفس میکشه
ماکارونی دلستر چهارزیره بخور شیرت زیاد شه
من خیلی شیرم زیاده همش لباسام خیسه دیشبم ماکارونی پر گوشت درست کردم خوردم از دیشب دوبار لباس و سوتین عوض کردم بس ک شیرام میریزه پارچه هم میزارم پارچه خیس خیس میشه
عزیزم میشه بپرسم چهار زیره چیه؟
خوشبحالت
من رازیانه و زیره و دلستر عسل ماکارونی شیره گوشت آبمیوه پودر شیر افزا همه اینا رو میخورم ولی نمیدونم چرا اینهمه شیرم کمه 😔😔
 ادویه ترکیبی از مخلوط زیره سیاه، زیره سبز، بادیان و تخم شوید
ممنونم .‌مقدارهاشون مساوی باید باشه ؟ از عطاری با اسم چهار زیره باید خرید یا جدا جدا بخرم خودم قاطی کنم .
برا منم اوایل خیلی بود طوری که تا شب هی لباس عوض میکردم دلستر شیرمو زیاد میکرد ولی الان که دکتر گفته ریفلاکس داره دیگه شیر خشک کمکی هم دکتر گفت لازم نیست وزنش زیاد کم‌نیست شیر خودتو بده ولی بچه ام گشنه میمونه انگار همش بی تابه انگار سیر نمیشه شیرم کم شده هرچی هم میخورم فرقی نمیکنه
عزیزم سعی کن شبا بچه فقط شیرخودتو بخوره سرشب بهش شیرخشک بده دیگه نده هی شیر خودتو بده وقتی بچه شبا مک بزنه شیرت بیشتر میشه این راه رو هم امتحان کن
نه به خودشون بگی چهار زیره میدن بهت
سینه من خیلی کم پیش میاد لباسمو خیس کنه
بهداشت به منم گفت شیر خشک نده وزنش خوبه ولی بقول شما انگار گرسنه است همیشه
فقط شبا بدون هیچ نق زدنی تو خواب راحت سینمون میگیره
به منم بهداشت میگه شیر نده خوبه وزنش دکتر هم گفت خوبه ولی به نظر خودم کمه ۴.۵ وزنش
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم فواصل شیردهی هرچند ساعت است ؟
خب بهش بده شیرتو زود به زود شبا بیشتر میشه
هر ۲ ساعت
البته فقط شبا شیر خودمو میخوره تو روز که بیداره شیشه میگیره
عزیزم مهم ترین دلیل سینه نگرفتن می‌تواند عادت به شیشه شیر باشد چون فرزندتان با روش آسان شیر خوردم آشنا شده و طی یک روال معیوب وقتی از سینه شیر کم می‌خورد ، ترشح شیر هم کم و. کمتر خواهد شد، اگر هدف شیردهی از سینه است باید به تدریج شیرخشک را حذف کنید تا به گرفتن سینه علاقه مند شود
ممنونم 🌹🌹
خواهش میکنم جان دلم 🌹🌹🌹
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه