Ooma
پرسش (1401/06/22):

سونوگرافی تشکیل قلب

سلام خسته نباشید ببخشید من سونو دادم و گفتن قلبش تشکیل شده ولی کستهام هنوز مونده الان هم سرما خوردم قرص آزیترومایسین بهم دادن ایا برای بچه ضرر نداره

این هم جواب سونوگرافی ولی اصلا در مورد قلبش هیچی ننوشته
این هم جواب سونوگرافی ولی اصلا در مورد قلبش هیچی ننوشته
سلام نوشته که fhr رویت شد یعنی ضربان قلب رو دیدن
سلام عه ممنون فکر میکردم ننوشته خخ
عزیزم ضربان داشته خداروشکر .
مگه ب دکتر نگفتی بارداری؟ ازیترومایسین تو بارداری مجازه
نمیدونم والا گفت شبی یدونه بخور ☹️
عزیزم منم هفته هفت باردارم سرماخوردگی شدیدگرفتم فقط گفت استامینوفن ساده میتونی استفاده کنی باسرم وآمپول ویتامین زدبهم فقط گفت مایعات بخور
آزیترومایسین ضرر داره نخوری
سلام مامان جان به روی قشنگتون
زنده باشید نازنینم 🌹
عزیزدلم نوشته شده FHR رویت شد یعنی ضربان قلب دلبندتان دیده شده است.
در مورد مابقی سوالات مصرف آزیترومایسین در بارداری منعی نداشته و طبق تمام منابع معتبر در ایمن است نگران نباشید، درمان را حتما کامل کنید. بابت کیست ها هم عکس گزارش سونوگرافی قبلی را ارسال کنید تا ببینم چه تغییراتی داشته اند
سلام ممنون بابت راهنماییتون الان عکس ندارم ولی دو تا کیست داشتم یکی سایز ۵۵ و یکی ۳۷
خواهش میکنم جان دلم ، بنابراین جای نگرانی نیست ابعاد کیست ها کاهش یافته که عالی هست و معمولا با ادامه بارداری کوچکتر و برطرف خواهند شد❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه