سلام خانم دکتر عزیز پسرم ۱۱ ماهشه و هنوز دندون نداره و اینکه به شدت لثه هاش ورم کرده.
از دیشب موقع خواب همش نق میزد خوب نخوابید الانم اسهاله نه شیر میخوره نه غذا چیکارش کنم؟
پرسش (1401/06/22):
اسهال کودک ۱۱ ماهه
311
42
1401/06/22
سوال کننده
0
1401/06/22
sara jafari
سلام فاطمه جان ببخش من جواب دادم داره دندان درمیاره از ژل تسکین دهنده بزن رولثه هاش
0
1401/06/22
sara jafari
یه میوه ای خنک مثل هویج بد۶ بکشه به لثه هاش پسرمنم همینه الان
0
1401/06/22
سوال کننده
عزیزم میزنم براش ولی فایده ای نداره انگار
0
1401/06/22
سوال کننده
اره اینم میدم ولی تا کی اسهالن اخه
0
1401/06/22
sara jafari
خوب میشه براش سیب رنده کن بده اسهالش خوب میشه فعلا تا دندان دربیاره درگیری
0
1401/06/22
سوال کننده
خدا کمکمون کنه😔
0
1401/06/22
سوال کننده
کلا غذا نمیخوره
0
1401/06/22
sara jafari
آره به خدا من تا صبح ده باربیدارمیشم ازبس نق میزنه
0
1401/06/22
سوال کننده
یه بارم بالا اورده امروز
0
1401/06/22
sara jafari
شاید سیب خورد.واینکه از سرماخوردگیش مطمئنی
1
1401/06/22
سوال کننده
منم همینطورم
0
1401/06/22
سوال کننده
والا نه سرفه داره نه تب نه ابریزش
0
1401/06/22
sara jafari
پس همون برای دندان درآوردن
0
1401/06/22
سوال کننده
کاش زود در بیان
0
1401/06/22
sara jafari
من از۶ماهگی درگیرم الان ۹ماهشه
0
1401/06/22
سوال کننده
منم دوماهه درگیرم در نمیان اصلا
0
1401/06/22
sara jafari
تاالان دوتا پایین یدونه بالا
0
1401/06/22
سوال کننده
فقط ورم و درد داره
0
1401/06/22
سوال کننده
پسر من هیچی نداره
0
1401/06/22
sara jafari
الهی من فداش بشم بچه خیلی عذابه
1
1401/06/22
سوال کننده
خدا نکنه عزیزم❤
0
1401/06/22
sara jafari
بزار حالا دکترم بیاد ببین چی میگه شاید دارویی گفت بدی آرومبشه
1
1401/06/22
سوال کننده
اره منتظرم ببینم چی میگه
0
1401/06/22
sara jafari
انشاالله زود دندانش درمیاد درداش کمترمیشه
1
1401/06/22
سوال کننده
ان شاالله ممنون عزیزم😍
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
از صبح اسهال شده؟
از صبح اسهال شده؟
0
1401/06/22
سوال کننده
بله از صبح اسهاله تازه براش ژل لثه زدم دیدم یکی از دندونای پایینش اندازه یه کوچولو تیز شده
0
1401/06/22
سوال کننده
خانم دکتر الان ک یه نوک کوچیک زده تا چند روز طول میکشه دندونش در بیاد
0
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم پدی لاکت برای اسهال میدهید؟
0
1401/06/22
سوال کننده
نه خانم دکتر ندارم توی خونه
0
1401/06/22
سوال کننده
امروز ۴ بار پوشک کثیف کرده و شل بوده
روزای عادی ۱ بار
روزای عادی ۱ بار
0
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم فعلا اگر به پزشک دسترسی ندارید پدی لاکت را شروع کنيد، حتما پوره خنک هویج، سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تغییر کرده، کته کم نمک، موز، کته ماش، مرغ به دلبندتان بدهید و اگر تا فردا شرایط بهتر نشد یا بالا آوردن تکرار شد حتما مراجعه کنید 🌹
0
1401/06/22
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم دختر منم تو این مرحله هست حتی شیشه هم نمیتونه بگیره
1
1401/06/22
سوال کننده
ممنون پزشک عزیز
0
1401/06/22
سوال کننده
خیلی مرحله ی سختیه گناه دارن😢
0
1401/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌹🌹
0
1401/06/22
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- متخصص خوب در اهواز
- تخفیف لباس کودک و... در ساری عکس هارو تماشا کنید
- آوردن بچه زیاد
- فهرست بخور و نخورهای رژیم غذایی بارداری(منبع سایت برند کاله)
- زمان نشستن کودک کی هست؟
- تغذیه بچه ۲ ساله
- تبادل نظر برای اسم
- خانومای که بچه هاشون نزدیک 3ماه دارن بیان
- سلام. خانوما اونایی که نینی دارن اسهال شده بیان
- غذا کودک یک ساله




