سلام خانم دکتر و دوستان من چند روزه شدیدا بی خواب شدم و تو کل شبانه روز ۳ ساعت هم خوابم نمیبره و خیلی دارم اذیت میشم لطفا اگه راهکاری بلدین بهم بگین. من هر بار ب زور میخوابم خوابم بیشتر از ربع ساعت نمیشه و بیدار میشم
0
1401/06/22
معصوم❤ مامان ایلیاوآنیسا❤
عزیزم منکچشماموباچشم بندمیبندم سنگین میشه خوابم میبره
0
1401/06/22
مامان مریم
با مشورت دکتر قرص ملاتونین مصرف کن
0
1401/06/22
مامان النا
سلام زری جان منم یکماه میشه این مشکل رو دارم باید تحمل کرد استرس داری از همونه تنگی نفسم داری؟من یهو عین جن زده ها بیدار میشم ی عالمه تپش قلب دارم
0
1401/06/22
مامان النا
قرص و اینا ضرر داره برا بچه من که اصلا استفاده نکردم
0
1401/06/22
مامان النا
تو دوهفته ای سه کیلو کم کردم از بی خوابی بعد روشنی هوا همیشه خوابم میبره اونم در حد یکی دوساعت ک هر نیم ساعتشم بیدار میشم میگن طبیعیه خودش خوب میشه
0
1401/06/22
سهیلا .
حالا من خوابم زیاده خستم همش
0
1401/06/22
مامان النا
منم تو هفته شما اینجوری بودم الان دیگ بی خواب
0
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزم امشب امتحان میکنم ببینم خوابم میبره
0
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزم باشه ببینم نظر دکترم چیه
0
1401/06/22
سوال کننده
سلام عزیزم استرس ندارم ولی خوابم نمیبره اصلا در حد ربع ساعت هست فقط بعضی روزا خیلی تنگ نفس دارم، دقت کردم روزایی ک معدم سنگینه یا یه چیز خوردم ک معدم ترش کرده اون روزا خیلی تنگی نفس دارم، ینی ب نظرم بخاطر غذاها هست تنگی نفسمون
0
1401/06/22
سوال کننده
ینی کی خوب میشیم؟ 🙁 من الان چند روزه نتونستم بخوابم
0
1401/06/22
مامان النا
منم مثل تو بودم عزیزم یک هفته اول کلا پنج دقیقم رو هم نخابیدم
0
1401/06/22
سوال کننده
منم سه ماه اول بی حال بودم خیلی میخوابیدم ولی الان دیگه بی خواب شدم
0
1401/06/22
مامان النا
برا اسید معده هم هست برگشت میکنه اینجوریم تو هفته ها ما خیلی شایع اسید معده
0
1401/06/22
مامان النا
من ک تنگی نفس شدید دارم از اونه بیخوابم
0
1401/06/22
سوال کننده
کاش بشه یه راهی پیدا کنیم، من شنیدم دمنوش چوب نعنا خیلی خوبه ولی میترسم بخورم
0
1401/06/22
مامان النا
من چند روز تونستم بخوابم الان دوباره از دیشب نشد بخوابم
0
1401/06/22
مامان النا
نمیدونم کی تموم بشه خدا خودش کمکمون کنه
0
1401/06/22
سوال کننده
خب غذاهاتو بیشتر کنترل کن و هرچیزی رو رو هم نخور، یه جا خوندم پزشک اوما گفته بود ک پنتوپرازول بخوری خوبه برا تنگی نفس
0
1401/06/22
مامان النا
وای ارع عین من
0
1401/06/22
مامان النا
نخور سر خود از دکترت بپرس میگن دمنوش خوب نیست
1
1401/06/22
سوال کننده
اره واقعا
0
1401/06/22
سوال کننده
نه تا از دکترم نپرسم نمیخورم
0
1401/06/22
مامان النا
من قبل این ماجراها ترشی خوردم گلوم حساس شد غده لنفاویم ورم کرده بیشتر تنگی نفس دارم اصلا نمیتونم قرص بخورم بیشتر خفع میشم فعلا از امروز شربت شروع کردم
0
1401/06/22
مامان النا
ارع همین کارو بکن گلم
0
1401/06/22
مامان النا
حرکتا نی نیت حس میکنی؟
0
1401/06/22
مامان النا
همگی دعا کنید منو زری جان زودتر خوب بشیم از این اوضاع خلاص شیم
0
1401/06/22
سوال کننده
خودت متوجه شدی غده لنفاویت بزرگ شده؟
0
1401/06/22
مامان النا
رفتم دکتر عفونی معاینه کرد اینو گفت و شربت داد بهم
0
1401/06/22
سوال کننده
من جفتم قدامی هست نمیتونم خیلی مثل بقیه احساس کنم ولی در کل اره تو این هفته دیگه خیلی بیشتر احساسش میکنم
0
1401/06/22
مامان النا
ای جانمم خدا حفظش کنه برات گلم
0
1401/06/22
سوال کننده
ایشالا عزیزم زودتر راحت میشیم از این وضع
0
1401/06/22
مامان النا
الهی آمین
0
1401/06/22
سوال کننده
اهان با یه ترشی خوردن اخه
0
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزم خدا نینی توهم حفظ کنه، جنسیتش چی هست
0
1401/06/22
مامان النا
خیلی زیاده روی کردم تو ترشی و تندی اخه
0
1401/06/22
مامان النا
قربونت برم دختره شما نی نیت چیه؟
0
1401/06/22
سوال کننده
اهان باید حواست بیشتر باشه بخاطر نینیت
0
1401/06/22
سوال کننده
نینی منم دختره خدا حفظشون کنه هر دوشون رو 😁😉
0
1401/06/22
مامان النا
اره ولی شکم وامونده خخ
0
1401/06/22
مامان النا
ای جانم الهی آمین
0
1401/06/22
سوال کننده
منم خیلی هوس چیپس و پفک و فست فود میکنم اما اصلا نمیخورم باید چند ماهی تحمل کنیم، سعی میکنم با میوه خودمو سرگرم کنم تا یادم بره 😄
0
1401/06/22
مامان النا
الهییی منم نمیخورم
0
1401/06/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ حس میکنید علامت خاصی مانند سوزش سردل باعث این اتفاق شده یا هیچ مشکلی ندارید؟
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟ حس میکنید علامت خاصی مانند سوزش سردل باعث این اتفاق شده یا هیچ مشکلی ندارید؟
0
1401/06/23
سوال کننده
سلام خانم دکتر
پریناتال، فرودین، استئوکینون، مگنی بست، د3 و لاکتوفم
سوزش سر دل ندارم، گاهی نفسم تنگ میشه اما فکر نمیکنم بخاطر این باشه چون تنگی نفسم فقط بعضی روزا هست و همیشگی نیست
پریناتال، فرودین، استئوکینون، مگنی بست، د3 و لاکتوفم
سوزش سر دل ندارم، گاهی نفسم تنگ میشه اما فکر نمیکنم بخاطر این باشه چون تنگی نفسم فقط بعضی روزا هست و همیشگی نیست
0
1401/06/23
پزشک اوما
جان دلم متاسفانه اختلال در خواب یکی از عوارض رایج بارداری هست. برای کمک به حل این مشکل از بالش بارداری کمک بگیرید و در حالت نیمه نشسته بخوابید تا تنگی نفس و بزرگی شکم اذیت کننده نشود. در غروب یک دوش کوتاه آب گرم بگیرید، از همسرتان بخواهید کمی قبل خواب پاها و دست ها را برایتان ماساژ دهد، مصرف کافئین را کاهش دهید. و در نهایت اگر هیچ کدام از این راهکارها موثر نبود در مورد راهکارهایی مانند پرومتازین و... با پزشک خود مشورت کنید 🌹
1
1401/06/23
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییتون عزیز دلم 🌸
1
1401/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️❤️
1
1401/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- شربت ارامبخش سیموسد برای نوزاد
- خوابم نمیبره شبا 😩
- بچه ها شما با دوران حاملگی چی کار میکنید؟؟
- گریه نوزاد موقع شیر خوردن
- وای خانما. دارم دیونه میشممممم
- سلام دوتا سوال لگد نزدن جنین و بی خوابی خودم
- کسی بیدار هست عایا
- بی خوابی و استرس زیاد هفته ۲۳ بارداری
- کمک بی خوابب شدید نوزاد
- سلام دوستان من ۲۸ هفتم فردا تموم میشه



523

