سلام دکتر جان
من یه دوساعتیه درد میزنه به واژنم
اولش توجه نکردم ولی الان حرکت جنین هم زیاد شده
و کمرم درد میکنه
ممکنه درد زایمان باشه؟
آخه سرش خیلی پایینه تو واژنم هست
و از دیروز همش احساس دفع دارم
و تکرر ادرار
پرسش (1401/06/22):
دکتر جان انقباض و درد دارم
989
243
1401/06/22
سوال کننده
0
1401/06/22
سوال کننده
که بهتر متوجه حرفم بشی عزیزم
0
1401/06/22
sami *
میدونم چی میگی خودمم داشتم دکترت نیست زنگ بزنی بهش ؟
0
1401/06/22
سوال کننده
ساعت۶نوبت داشتم پیشش
0
1401/06/22
سوال کننده
۱۴
0
1401/06/22
sami *
عزیزم خدا قوت بهت
0
1401/06/22
sami *
من بعید بدونم درد زایمان باشه چون میگی منظم نیست
0
1401/06/22
سوال کننده
وقتی انقباض دارم خودشو سفت میکنه
0
1401/06/22
سوال کننده
۱۴نامزدی شدم..
۱۷دخترمو داشتم
۱۷دخترمو داشتم
0
1401/06/22
sami *
به دکترت زنگ بزن بگو انقباض داری دیگه خودت میدونی درد زایمان قط نمیشه فقط کم و زیاد میشه
0
1401/06/22
sami *
آخی عزیزم به سلامتی
0
1401/06/22
سوال کننده
هر چند دقیقه هس
0
1401/06/22
sami *
کی پیشته
0
1401/06/22
سوال کننده
انقباض داشتم فوری پیام میدم
0
1401/06/22
sami *
یه بیمارستان برو شاید دهانه رحم باز شده
0
1401/06/22
سوال کننده
مادرشوهر و خواهر شوهرم دارن میان
0
1401/06/22
sami *
بری بیمارستان بهتره کار دیگه یهو دیدی زایمان کردی
0
1401/06/22
سوال کننده
مطمئنم که باز شده
از دیروز همش احساس دفع دارم
از دیروز همش احساس دفع دارم
0
1401/06/22
sami *
یه وقتی کیسه آب هم پاره نشد نترسی
0
1401/06/22
sami *
از کی اینجوری شدی زودتر میرفتی بیمارستان
0
1401/06/22
سوال کننده
از دیروز
0
1401/06/22
سوال کننده
سونو هم بودم
0
1401/06/22
سوال کننده
میگم برو به تاپیک دیروز تفسیر سونو ۳۷هفته
منظور دکتر چیه؟
منظور دکتر چیه؟
0
1401/06/22
sami *
ایشالا که خیره نی نی داره میاد همه چی رو هم ببر یهو دیدی بستری شدی
0
1401/06/22
سوال کننده
آره میبرم
الانم میخام با مادرشوهرم برم دکترم
الانم میخام با مادرشوهرم برم دکترم
0
1401/06/22
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/06/22
sami *
بیا بعدش بگو چی شد
0
1401/06/22
masi🌿 𔘓 𔓘
ایشالا بسلامتی زایمان کنی اینایی ک میگی بنظرم درد زایمانع
0
1401/06/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
منظم باشه انقباضات شروع شده
زینب جان هر زایمان ک میکنیم بعدی یکم جلوتر میفته مخصوصا اگر سابقه داشته باشی .
برو بیمارستان nstبده مشخص میشه
ان شالله ب خیر باشه گلم💕💙
زینب جان هر زایمان ک میکنیم بعدی یکم جلوتر میفته مخصوصا اگر سابقه داشته باشی .
برو بیمارستان nstبده مشخص میشه
ان شالله ب خیر باشه گلم💕💙
0
1401/06/22
fatemeh s
زینب جان چی شد دکترت چی گفت
0
1401/06/22
سوال کننده
مرسی ماهی جان
دارم میرم دکترم
دارم میرم دکترم
0
1401/06/22
سوال کننده
دارم میرم تو راهم
0
1401/06/22
سوال کننده
باشه گلم
دردام شده۴۰دقیقع
عرق سردم میزنه
دردام شده۴۰دقیقع
عرق سردم میزنه
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ساکتو بردی
0
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
آره مادرشوهرمم میگه درد زایمانه
آره مادرشوهرمم میگه درد زایمانه
0
1401/06/22
سوال کننده
آره همه چیز بردم
0
1401/06/22
سوال کننده
فقط معده درد خیلی شدید گرفتم
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
غذای سنگین خوردی
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منو یادت نره دعام کن
0
1401/06/22
سوال کننده
آره
آبگوشت
آبگوشت
0
1401/06/22
سوال کننده
حتما چشم گلم
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اوه سنگینه
0
1401/06/22
سوال کننده
بچها لطفا ببینین دکتر منظورش چیه
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مرسی
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اینجا خبر بدی هرچی شد
0
1401/06/22
سوال کننده
آره وایی
خیلی بده
خیلی بده
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
فاموتیدین نداری بخوری
0
1401/06/22
سوال کننده
باشه دعا کنین دیگه زایمان کنم
خسته شدم
خسته شدم
0
1401/06/22
سوال کننده
نه
برم دکترم بگم شربت یا قرصم بده
برم دکترم بگم شربت یا قرصم بده
1
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله براحتی زایمان کنی نی نیتو صحیح و سالم بغل بگیری
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره بگو
0
1401/06/22
سوال کننده
میگم دکتر اوما ترسوندم
میبینین تو سونو چیش کمه
میبینین تو سونو چیش کمه
0
1401/06/22
سوال کننده
دیروز تاپیک زدم تفسیر سونو ۳۷هفته
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
چی گفت مگ
0
1401/06/22
sami *
ایشالا نفر بعدی تویی
0
1401/06/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
زینب جان چیزی نیس خودشونم ک گفتن نگران کننده نیس
فقط یکی از فاکتورا ی چندوقت عقب تره
Flمیشه طول استخوان ران
ب وزنش ارتباط نداره .همونجور ک دکتر اوما گفته ب ریزچثه بودن خودت و پدرش ربط داره .
فقط گفته با دکترت مشورت کن برای زایمانت ک اگر الان انقباضات منظم نیس و nstخوب بود یکم دیگه صبر کنی برای زایمان
فقط یکی از فاکتورا ی چندوقت عقب تره
Flمیشه طول استخوان ران
ب وزنش ارتباط نداره .همونجور ک دکتر اوما گفته ب ریزچثه بودن خودت و پدرش ربط داره .
فقط گفته با دکترت مشورت کن برای زایمانت ک اگر الان انقباضات منظم نیس و nstخوب بود یکم دیگه صبر کنی برای زایمان
0
1401/06/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله ک اگر وقت زایمانته ب سلامتی زایمان کنی 💫🤲🏻
اگرم نبود اشکال نداره ی هفته دیگه ام صبر میکنی💙تا اقا کوچولو بیاد ب سلامتی ان شاللع
اگرم نبود اشکال نداره ی هفته دیگه ام صبر میکنی💙تا اقا کوچولو بیاد ب سلامتی ان شاللع
0
1401/06/22
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله*💙🤲🏻💫
1
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله خدا از دهنت بشنوه
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
زینب چ خبر
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم الان شرایطتان چطور است؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم جانم
عزیزم الان شرایطتان چطور است؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم جانم
0
1401/06/22
سوال کننده
رفتم مطب دکترم
دهانه رحمم دوسانت باز بود
و ضربان قلبش بالا بود که بعد چند دقیقه بهتر شد
دهانه رحمم دوسانت باز بود
و ضربان قلبش بالا بود که بعد چند دقیقه بهتر شد
0
1401/06/22
سوال کننده
الان دردام شده ۲۰تا۲۵دقیقه دارم میرم بستری شم
0
1401/06/22
پزشک اوما
جان دلم نگران نباشید ، انشالله مسیر زایمان بی. خطر طی شود منتظر اخبار خوشتان هستیم ❤️❤️
0
1401/06/22
sami *
عزیزم به سلامتی
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بسلامتی
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منک رفتم بعد دوهفته میگه همون ۱.۵ سانتی
0
1401/06/22
sami *
چیزی نمونده یه هفته دیگه تحمل کن
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ببین حالا ی هفته دگ اممیاد
اصلا دلش نیست بیاد
اصلا دلش نیست بیاد
0
1401/06/22
sami *
میاد به وقتش میاد خودش میدونه کی بیاد
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره دگ خواست خدا کی باشه
0
1401/06/22
sami *
تاریخ زایمانت کی هست ؟
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
۳مهر
0
1401/06/22
sami *
آها ایشالا زودتر میاد طبیعی همینش بده تایم مشخصی نداره
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله
اره ادم بلاتکلیفه هرشب میخوابم هی میگم دگ امشب میاد اصلا خواب درستی ندارم
اره ادم بلاتکلیفه هرشب میخوابم هی میگم دگ امشب میاد اصلا خواب درستی ندارم
0
1401/06/22
sami *
بهش فکر نکن بیخیال باش فکر کن ماه ۸ هستی من از هفته ۳۷ ماما گرفتم یکسره درگیر بودم یه شب فقط یه شب خودم و ماما بیخیال شدیم فرداش زایمان کردم 🤣🤣
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خخخ
همون واقعا بیخیال باشی اتفاق میوفته
اخه من دوهفتس وومدم خونه مامانم شوهرم مونده تنها میگم زودتر زایمان کنم برم خونم
همون واقعا بیخیال باشی اتفاق میوفته
اخه من دوهفتس وومدم خونه مامانم شوهرم مونده تنها میگم زودتر زایمان کنم برم خونم
0
1401/06/22
sami *
سختت نیست ؟؟
0
1401/06/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
از چ لحاظ
0
1401/06/23
sami *
کلا خونه مادر شوهرتی معذب نیستی ؟؟
0
1401/06/23
سوال کننده
خانم دکتر میگن همون دوسانتی
0
1401/06/23
سوال کننده
درد دارم
0
1401/06/23
سوال کننده
انقباض هم همینطور
0
1401/06/23
سوال کننده
ولی میگن بیمارستان بمونی اذیت میشی
0
1401/06/23
سوال کننده
خونمون تا بیمارستان ۴۰دقیقه راهه
0
1401/06/23
💙maman arsen💙 nazi
نرو زینب بمون چون داره رحمت باز میشه بعد۳ سانت خیلی زود فول میشی نمیرسی به بیمارستان
0
1401/06/23
💙maman arsen💙 nazi
باز اونجا دکتر بالا سرته ورزش اینا میکنی
0
1401/06/23
💙maman arsen💙 nazi
من با اینکه زایمان طبیعی نداشتم اینو میدونم ولی اون دکتر خنگ نمی دونه🤐🤐🤐
0
1401/06/23
💙maman arsen💙 nazi
پاشو راه برو و ورزش کن دوش بگیر ایشالله زودتر فارغ شی عزیزم
0
1401/06/23
💙maman arsen💙 nazi
خرما بخور و ابمیوه و چیزای شیرین ک فشارت نیفته
0
1401/06/23
💮maral💮 .
زینب جان انشاءا..ک بسلامتی گل پسرمونو بغل بگیری🥰💝
0
1401/06/23
sami *
اره راست میگه خونه نرو بمون بیمارستان بگو شوهرت بیاد حرف بزنه با مدیریت اونجا هرجور هست بگو بستریت کنن بگو دردات زیاده یکمی هم گریه کن بترسن
0
1401/06/23
سوال کننده
دکترا گیجم کردن
0
1401/06/23
sami *
چرا
0
1401/06/23
سوال کننده
دکترم میگه ۳۷هفته و ۵روزی
بیمارستان میگه۳۷هفته و یک روزی
بیمارستان میگه۳۷هفته و یک روزی
0
1401/06/23
سوال کننده
میترسم از اینکه زود بدنیا بیاد
0
1401/06/23
sami *
آخرین سونو که دادی چی نوشته بود
0
1401/06/23
sami *
وقتی ۲ سانت شدی این درد تا صبح شدید تر میشه
0
1401/06/23
سوال کننده
نه خودشون هم گفتن برو پیاده روی دوساعت دیگه بیا
0
1401/06/23
sami *
پس همون توو محیط بیمارستان باش
0
1401/06/23
سوال کننده
گفتن سه یا چهار بشی بستری میکنیم
0
1401/06/23
سوال کننده
آخه بچه سومه شاید یکساعت چهار به بالا بشی
0
1401/06/23
sami *
اووف بستری کنن دیگه طرف. عذاب میدین که چی اخه
0
1401/06/23
سوال کننده
اومدم بیرون پیاده روی
0
1401/06/23
sami *
تا صبح توو بغلته اخی نی نی
0
1401/06/23
سوال کننده
از این میترسم که بگه برو خونه
یا اینکه چند روز طول بکشه
یا اینکه چند روز طول بکشه
0
1401/06/23
سوال کننده
پناه بر خدا
معاینه کرد میگفت سرش یکم بالا هس و دهانه رحمم پیدا نمیکرد
معاینه کرد میگفت سرش یکم بالا هس و دهانه رحمم پیدا نمیکرد
0
1401/06/23
سوال کننده
من زایمان قبلیام اینجور نبودم
خدا کنه تا دوساعت دیگه بشم چهار
خدا کنه تا دوساعت دیگه بشم چهار
0
1401/06/23
سوال کننده
الانم خاکشیر خوردم
0
1401/06/23
sami *
اسکات برو بذار سرش بیاد پایین
0
1401/06/23
سوال کننده
چجوره
0
1401/06/23
sami *
رو زانوهات بشین و بلند شو انجام بده
0
1401/06/23
sami *
تا نصفه بشین باز بلند شو چجوری رو صندلی میشینی اونجوری
0
1401/06/23
sami *
پاهات و قد عرض شونه باز کن اسکات برو
0
1401/06/23
سوال کننده
مرسی ازت
باشه
باشه
0
1401/06/23
سوال کننده
الان انقباضم یکیش۲۵دقیقه
0
1401/06/23
سوال کننده
یکیش1۰دقیقه
0
1401/06/23
سوال کننده
زده۳۷هفته و ۵روز
0
1401/06/23
سوال کننده
خداکنه
0
1401/06/23
sami *
درواقع ۳۷ رو تموم کردی وارد ۳۸ شدی
0
1401/06/23
سوال کننده
آخه زوده نیس؟
همش استرس اینو دارم که کامل نباشه
همش استرس اینو دارم که کامل نباشه
0
1401/06/23
سوال کننده
دیروز که سونو بودم گفت
بدنیا بیاد کامله
و ۳۸هفته ای
بدنیا بیاد کامله
و ۳۸هفته ای
0
1401/06/23
سوال کننده
یعنی گیجم کردناااا
0
1401/06/23
sami *
نه دختر زیر ۳۵ هفته میگن کامل نیست ولی بعداز ۳۷ کامله
2
1401/06/23
سوال کننده
فقط دیگه سپردمش به خدا
که همیشه هوامو داره و داشته
هر چی خودش بخاد
که همیشه هوامو داره و داشته
هر چی خودش بخاد
0
1401/06/23
sami *
ایشالا به خوبی و خوشی زایمان میکنی عزیزم
0
1401/06/23
سوال کننده
والا پرستارا میگفتن بمونه بهتره
0
1401/06/23
سوال کننده
پناه بر خدا
لطفا برام دعا کنید
لطفا برام دعا کنید
0
1401/06/23
sami *
وقتی دهانه رحم باز بشه کاری نمیشه کرد
0
1401/06/23
سوال کننده
درسته
1
1401/06/23
sami *
من برات صلوات فرستادم عزیزم ایشالا هردو سالم و سلامت باشید
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم دوست عزیز
0
1401/06/23
sami *
stk: |~|11|~|106_col
1
1401/06/23
مامانی مامان
اللهم صل علی محمد و آل محمد
0
1401/06/23
مامانی مامان
چی شد منتظر خوش خبریتم
0
1401/06/23
سوال کننده
دارم پیادهروی میکنم گلم
0
1401/06/23
سوال کننده
الان اومدم بیمارستان معاینه کردگفت سرش اومده پایینتر
و۲/۵سانت شدی
و۲/۵سانت شدی
0
1401/06/23
Kimiya 💛
انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی و به سلامت کوچولوتو بغل بگیری😍❤️❤️
0
1401/06/23
سوال کننده
الان بستریم کردن
0
1401/06/23
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ن خونه مادرمم
شوهرم تنهاس
شوهرم تنهاس
0
1401/06/23
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خیره ان شاالله
0
1401/06/23
سوال کننده
بچها من الان هفت سانتم
0
1401/06/23
سوال کننده
دعا کنید برام
0
1401/06/23
ریحان 🎀
سلام زینب بانو
مامانِ پرانرژی و دوست داشتنی
نی نی گلت دنیا اومد؟
حالتون خوبه انشاءالله؟
مامانِ پرانرژی و دوست داشتنی
نی نی گلت دنیا اومد؟
حالتون خوبه انشاءالله؟
1
1401/06/23
سوال کننده
سلام عزیزم
بله ساعت۶زایمان کردم
بله ساعت۶زایمان کردم
0
1401/06/23
سوال کننده
هنوز بخش نرفتم
ممنونم
ممنونم
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم از همتون دوستای گلم بیاد تک تکتون بودم و دعاتون کردم❤️🌹
1
1401/06/23
fatemeh s
خداروشکر عزیزم که سالم و سلامتی
0
1401/06/23
fatemeh s
زیاد اذیت نشدی که
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم فاطمه جان
0
1401/06/23
fatemeh s
قدمش پر خیر و برکت باشه
0
1401/06/23
سوال کننده
نه خداروشکر کل دردای زایمانم نیم ساعت چهل دقیقه بود
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم گلم
مرسی ازت
مرسی ازت
0
1401/06/23
fatemeh s
خداروشکر
0
1401/06/23
fatemeh s
🥰🥰
0
1401/06/23
سوال کننده
نی نیمون عجله داشت وگرنه تا چهل هفته چهار کیلو بیشتر میشد
0
1401/06/23
fatemeh s
الان چقدره وزنش
0
1401/06/23
سوال کننده
۳۱۰۰بود
0
1401/06/23
fatemeh s
عیب نداره هرچی بزرگتر باشه بیشتر اذیت میشیم ما طبیعیا باید به ۳کیلو راضی باشیم😁
0
1401/06/23
سوال کننده
داداشش۳۵۰۰بود
0
1401/06/23
fatemeh s
خوبه خیلیم عالیه بقیشو بیرون زیاد میکنه
0
1401/06/23
سوال کننده
من پسرم تازه دو روز بود رفته بودم۳۸بدنیا اومده
1
1401/06/23
سوال کننده
آره دیگه
0
1401/06/23
fatemeh s
میگن بچه ۳۷هفته به بعد کامله نگران نباش کوچولو نخواسته زیاد منتظرش باشین
0
1401/06/23
سوال کننده
آره عزیزم
الان یکم داره اکسیژن میگیره هنوز درست ندیدمش
الان یکم داره اکسیژن میگیره هنوز درست ندیدمش
0
1401/06/23
سوال کننده
میگن شبیه آبجیشه
0
1401/06/23
fatemeh s
دیگه بچه با بچه فرق داره بدن هر دفعه تغیر میکنه
0
1401/06/23
سوال کننده
خیلی جاش تنگ بوده
0
1401/06/23
fatemeh s
انشالله هرچه زودتر میارن بغلش میکنی
0
1401/06/23
fatemeh s
ای جانم 😘😘
0
1401/06/23
fatemeh s
همون دیگه دیده تنگه فرار کرده از اون تو
0
1401/06/23
سوال کننده
یه ۲۰دقیقه ۷سانت موندم
تو آب هم نرفتم بخاطر دستش گذاشته بود رو گوشش
تو آب هم نرفتم بخاطر دستش گذاشته بود رو گوشش
2
1401/06/23
fatemeh s
خداروشکر که زود فول شدی کاش منم زایمانم راحت باشه از الان موندم به فکر اون موقع از سز هم میترسم
0
1401/06/23
ریحان 🎀
ای جانم چقدر خوشحال شدم
مبارکت باشه عزیزم
خدا حفظش بکنه واست انشاءالله
خیلی دعا کن واسمون
من از بخیه های زایمان طبیعی میترسم🤕
مبارکت باشه عزیزم
خدا حفظش بکنه واست انشاءالله
خیلی دعا کن واسمون
من از بخیه های زایمان طبیعی میترسم🤕
0
1401/06/23
❤🌼NaSiM🌼❤ .
😍مبارکه جانم خوش قدم باشه ایشالا❤
0
1401/06/23
سوال کننده
من بخیه نخوردم
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم
قربونت
ایشاالا زایمان خوبی داشته باشی
قربونت
ایشاالا زایمان خوبی داشته باشی
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم
ایشالا روزی خودت🌹
ایشالا روزی خودت🌹
0
1401/06/23
sami *
مبارک باشه عزیزم به سلامتی و دل خوش خوبه نرفتی خونه
0
1401/06/23
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلاااام زینب
مبارکه بسلامتی
راحت شدی دگ
مبارکه بسلامتی
راحت شدی دگ
0
1401/06/23
ریحان 🎀
جدی؟
الحمدالله خداروشکر🙏
من فکر کردم در هر صورت بخیه میزنن🤧🥴
الحمدالله خداروشکر🙏
من فکر کردم در هر صورت بخیه میزنن🤧🥴
2
1401/06/23
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
زینب بچه سومه بخاطر اون بخیه نخورده
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم
نه پسر اولمم۳۵۰۰بود بخیه نخوردم
نه پسر اولمم۳۵۰۰بود بخیه نخوردم
1
1401/06/23
سوال کننده
آره عزیزم.ممنون
ایشالا تو هم زودتری زایمان کنی
ایشالا تو هم زودتری زایمان کنی
0
1401/06/23
سوال کننده
نه بچه دومم هم بخیه نخوردم
1
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم دوست عزیز
آره دیگه دکتر و ماما همراه اومدن ورزشم دادن
بعد کیسه آبم پاره کرد
آره دیگه دکتر و ماما همراه اومدن ورزشم دادن
بعد کیسه آبم پاره کرد
0
1401/06/23
💮maral💮 .
مبارک باشه مامان خوشگله💝🤩💕💕
0
1401/06/23
مامانی مامان
منم از سزارین میترسم اما چون بعد ۱۷سال باردار شدم میگن ریسک طبیعی بالاست و باید سزارین بشم .دعا کنید خدا به منم رحم کنه🥺🥺🙏🙏کسی رو ندارم بیاد منو جم و جور کنه بد گوشت هم هستم برا همین طبیعی میخوام
0
1401/06/23
مامانی مامان
برخورد ماما ها و پزشکا باهاتون خوب بود؟؟؟ من یک ترسمم بد اخلاقی ماماهاست
1
1401/06/23
سوال کننده
آره عزیزم خیلی خوب بودن
من دوتا زایمان قبلمم تو همین بیمارستان بودم
من دوتا زایمان قبلمم تو همین بیمارستان بودم
1
1401/06/23
سوال کننده
ایشالا خدا کمکت کنه گلم
فقط بسپر بخدا
فقط بسپر بخدا
1
1401/06/23
fatemeh s
انشالله خدا خودش به ماهم کمک میکنه نگران نباش
1
1401/06/23
حیدر کوچلو 😊😊
مبارکه زینب جان قدمش خیر باشه
0
1401/06/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم دلم🌷
1
1401/06/23
sami *
من ماما خصوصی گرفتم اینقدر مهربونه عشقه عشق
0
1401/06/23
masi🌿 𔘓 𔓘
زینب جون قدمش مبارک باشه 🤩🤩
0
1401/06/23
سوال کننده
مرسی عزیزم 🌹
2
1401/06/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
زینب جان قدم نورسیده مبارک . گل پسرت خوش اومده 😍💙🧿
خداروشکر
صحیح و سالم گذروندی .
موقع شیردهی هم دعا کن برای همه🤲🏻💫
خداروشکر
صحیح و سالم گذروندی .
موقع شیردهی هم دعا کن برای همه🤲🏻💫
0
1401/06/23
سلین حسینی
عزیزم مبارکت باشه دیشب پیاماتو میخوندم همش یادت بودم😍😍
خداروشکر انشالله همیشه نی نی کنار مامان و باباش سلامت باشه😍😍
خداروشکر انشالله همیشه نی نی کنار مامان و باباش سلامت باشه😍😍
0
1401/06/23
سوال کننده
مرسی ماهی جونم 🌹
عزیزمی چشم حتما🌷
عزیزمی چشم حتما🌷
0
1401/06/23
سوال کننده
مرسی ازت گلم❤️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خانما بیاین یکمی قوت قلب بدید😞😞😞
- خانمای باردار بیااااااین لطفا
- خانمهای کرمانشاهی و دوستهای گلم بیاین
- دوستهای کرمانشاهی لطفا بیاین
- ننه شهریار بیاین جنسیت رو بهم بگین
- خانمهای کرمانشاهی میشه یه لحظه بیاین
- یه لحظه بیاین فوری
- خانومای ک باردارن ک تو هفته های بالان بیان
- سلام ،زینب ساداتم بیاین
- هیچکسسس نیس بیادمنو از نگرانی دربیاره واقعاااا،نوشتم سوال مهم و فوری




