سلام
فردا نوبت واکسن دوماهگی دخترمه قرار بود امروز بریم خونه مادرش که بهش مرخصی ندادن و فردا ساعت ۹ میتونیم راه بیفتیم بریم و تا خونه مادرش تقریبا ۴ ساعت راهه و شوهرم میگه برسیم شاهرود اونجا واکسنشو بزن خونه بهداشت بازه تا ۱ میرسیم
حالا من میترسم به موقه نرسیم و نتونم واکسن رو همون روز بزنم
اگه تاخیر ی روزه ایجاد بشه تو زدنش عیب داره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
1401/06/22


