تقریبا یک هفته اخلاف دارن،همه چیزشون نرماله وزنشون خوبه خداروشکر تاجایی که فهمیدم ،یکی بریج یکی از قل ها هم عرضی،آب دورشون نرمال هس
بله عزیزم خداروشکر اوکی هستن و وزنشونم خیلی خوبه به نسبت دو قلویی
زمان سزارینتون رو کی گفتن؟
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
بله همه چیز از جمله وزن و شرایط رشد عالی است و هیچ مشکلی ندارد مبارکتان باشد مامان دوقلوها ❤️
هنوز نگفتن گفت دوهفته دیگه بیا نامه سزارین بدم بهت... ولی احتمالا همون دو هفته یا سه هفته دیگه باشه