سلام سونو انومالی دارم داره از وقتش میگذره یه ادرس سونو بدین امروز نهایتا فردا وقت بده هزینه شم مهم نیست زنو مردشم مهم نیست.مرسی
پرسش (1399/08/07):
خانما داره از وقت سونوم میگذره بیاین یه ادرس سونو بدین امروز یا فردا بهم وقت بده مشهدم
586
78
1399/08/07
سوال کننده
0
1399/08/07
mina min
رو به روی بیمارستان فارابی یک ساختمان هست که طبقه اول سونو داره اسمش رو یادم نیست اما هم دستگاهاش هم اقای دکتر بسیار کار درستن. برو اونجا وبگو عجله ای هستی بهت وقت میده . اگه هم می خواد زود بری صبح ساعت ۷:۳۰ اونجا باش. منشی هاش خوبن برات اول وقت میزارن میری تو. ولی دکتر ۸ونیم ۹ میاد.
1
1399/08/07
شهیره 🌹🌹🌹
میر خوبه تو پرستار بود فک کنم، البته به من وزن نی نی رو نمیدونم چرا اشتباه گف، ولی واسه غربالگری عالیه
0
1399/08/07
زهرا .

0
1399/08/07
زهرا .
من میرم اینجا. دکتر خوش برخورد و دقتی هست قشنگ همه چیزو چک میکنه خودشم همه چیز رو توضیح میده
0
1399/08/07
زهرا .
با دقت
0
1399/08/07
زهرا .
بعداز ظهر هستن از 1 به بعد میتونی زنگ بزنی وقت بگیری.
0
1399/08/07
محبوبه gh
مژده شمس سیمتری مفتح۳ خوبه
0
1399/08/07
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1399/08/07
مامان احسان

0
1399/08/07
مامان احسان
دکترررررررش عااااالیه
0
1399/08/07
fariba 🥰💙🥰
با اجازه صاحب تاپیک یه سونو معرفی کنین که کارش عالی باشه مخصوصا بتونه جنسیتو تشخیص بده
0
1399/08/07
star ka
دکتر شماعی دقیقه
0
1399/08/07
maman eli
تا ۲۱ هفته مگه وقت نیست برای سونو انومالی؟
1
1399/08/07
star ka
من جنسیت تو ۱۲ هفته بهم گفت حتی نوشت و درست بود
0
1399/08/07
سوال کننده
سلام خوبی
0
1399/08/07
star ka
سلام بد نیستم عزیزم
0
1399/08/07
مامان احسان
همینی که من گفتم علیزاده جنسیتو۱۲هفته میگه کارش عالیه
0
1399/08/07
سوال کننده
دکتر شماعی تا یک شنبه وقت نداره😔
0
1399/08/07
star ka
چقدر دیر گرفتی
0
1399/08/07
سوال کننده
همینکه خیابان حر هست؟سونوگرافیش خوبه؟چون به خونم نزدیک
0
1399/08/07
سوال کننده
اره متاسفانه
0
1399/08/07
مامان احسان
اره خیلی سونوگرافیش خوب ودقیقه
0
1399/08/07
fariba 🥰💙🥰
آدرسش کجاس عزیزم
0
1399/08/07
fariba 🥰💙🥰
جدی درست میگه؟😍
0
1399/08/07
سوال کننده
پس میرم همینجا برای ساعت پنج وقت داد مرسی عزیزم سونو انومالیو دقیق انجام میذه؟
0
1399/08/07
مامان احسان
اره کارش خیلی دقیقه
0
1399/08/07
مامان احسان
اره عزیزم مطمعن باش
0
1399/08/07
سوال کننده
مرسی مامان احسان میرم همونجا
0
1399/08/07
سوال کننده
عزیزم انومالی اسکن هم انجام میده؟
1
1399/08/07
مامان ارغوان
سونوگرافی بهار دکتر مجید بادیه نشین زنگ بزنی امروز عصر یا فردا نوبت میده کارش هم خوبه سریع هم میری داخل معطل نمیشی تمیز هم هست. خیابان ابن سینا نزدیک بیمارستان امام رضا ساختمان بهاران
0
1399/08/07
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/08/07
مامان احسان
قربانت چیشدرفتی سونو؟؟
0
1399/08/07
سوال کننده
اره رفتم همه چی خوب بود فقط یک کلیه اش نوشته پیلکتازی کلیه چب
0
1399/08/07
سوال کننده
دکتر گفت مشکل خاصی نیست اما من نگران شدم
0
1399/08/07
مامان احسان
دختره یاپسر؟
0
1399/08/07
مامان احسان
نگران نباش انشالله که چیزی نیس
0
1399/08/07
مامان احسان
هزینه اش چقدرشد!!ببخشیدمیپرسم چون خودمم میخوام برم همونجا
0
1399/08/07
سوال کننده
پسر عزیزم
0
1399/08/07
سوال کننده
۱۶۰ تومن با دفترچه گلم
0
1399/08/07
مامان احسان
خداحفظش کنه عزیزم
0
1399/08/07
سوال کننده
ممنون همچنین نی نی خودتو
0
1399/08/07
سوال کننده
پس شما از کجا میشناختی سونوگرافیو
0
1399/08/07
مامان احسان
اره منم زنگ زدم پرسیدم واسه ان تی گف۱۶۰تومن اماچون دوقلوئه دوبرابرمیشه ۳۲۰تومن
0
1399/08/07
مامان احسان
بارداری اولم اونجامیرفتم
ابجی ودخترخاله هامم همونجارفتن
ابجی ودخترخاله هامم همونجارفتن
0
1399/08/07
سوال کننده
اهان دوقلوان😍😍😍😍خدا حفظشون کنه
0
1399/08/07
سوال کننده
اهان اره سنوگراف خوبی بود راضی بودم به خونمونم نزدیک بود
0
1399/08/07
مامان احسان
ممنون گلم😘😘
0
1399/08/07
سوال کننده
دوس داری جنسیتشون چی باشه
0
1399/08/07
سوال کننده
عاشق دوقلوام
0
1399/08/07
مامان احسان
خیلی برام اشنامیای فک میکنم یه جاپسرتودیدم
0
1399/08/07
سوال کننده
عه نکنی فامیلیم خخخ
0
1399/08/07
مامان احسان
یایه دختریه پسر
یادوتادختر😍😍😍
چون یه پسردارم
یادوتادختر😍😍😍
چون یه پسردارم
0
1399/08/07
مامان احسان
اره منم خیلی دوس داشتم خدابهم داد😍
0
1399/08/07
سوال کننده
برعکس پسر شمام اشناس برام
0
1399/08/07
مامان احسان
شاید
0
1399/08/07
سوال کننده
ای جان
0
1399/08/07
مامان احسان
جدن؟؟
0
1399/08/07
سوال کننده
خوشا به سعادتت😍
0
1399/08/07
سوال کننده
اره خیلی
0
1399/08/07
مامان احسان
من۱۹سالمه تاوقتی دوقلوهابه دنیابیان انشالله میشم۲۰ومادر۳تابچه🤭🤭
0
1399/08/07
مامان احسان
اسم وفامیلت چیه؟
0
1399/08/07
سوال کننده
ای جان هم سن منی گلم
0
1399/08/07
مامان احسان
جدن؟؟؟دوتامامان کوچولو🤭🤭
0
1399/08/07
سوال کننده
مامان کوچولو😍
0
1399/08/07
سوال کننده
زینب محمدی
0
1399/08/07
سوال کننده
اره خیلی خوبه فاصله سنیت کم باشه
0
1399/08/07
مامان احسان
🤔🤔🤔
0
1399/08/07
سوال کننده
نع نمیشناسم.
0
1399/08/07
مامان احسان
اره
0
1399/08/07
سوال کننده
شاید جایی همو دیدیم.من خونم مهراباده
0
1399/08/07
مامان احسان
جدن؟؟؟من مامانم خونشون مهراباده
0
1399/08/07
مامان احسان
شاید
0
1399/08/07
سوال کننده
پس صدرصد همو دیدیم
0
1399/08/07
سوال کننده
خخخ مدرسه هاجر یا حضرت معصومه درس نمیخوندی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




