سلام خانم دکتروقتتون بخیر
سونوگرافی که رفتم وزن بچمو۱۸۰۰گرم نوشته خوبه وزنش؟اخه خواهرم هفته من بارداربود۲کیلوخورده ای بودبچش میخاستم بدونم کم نیس..
طبق سونو۳۲هفته ویه روزم هست
اب دورسربچه ازکدوم هفته مهم ترمیشه؟چون برای من گفت مایع امنیوتیک نرماله مربوط به همین میشه؟!
پرسش (1401/06/21):
سونو۳۲هفته بارداری وسونووزن جنین
386
9
1401/06/21
سوال کننده
0
1401/06/21
سوال کننده
نوبت بعدی سونومعمولاکدوم هفته هامیرن؟چون من خداروشکر تااینجانرمال بودم امادگی داشته باشم دکترم مراجعه کنم
0
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/22
سوال کننده

0
1401/06/22
سوال کننده
سلام اینهم عکس سونوگزافی
0
1401/06/22
پزشک اوما
مامان گل وزن دلبندتان خوب بوده و حتی نسبت به میانگین مورد انتظار برای این سن تپل تر است، اما میتوانید با افزایش مصرف انواع گوشت های کبابی ، آجیل خام، تخم مرغ به وزن گیری بهتر دلبندتان کمک کنید. آب دور سر بچه هم معنایی ندارد احتمالا منظورتان مایع دور جنین یعنی آمنیوتیک هست که طبیعی است
1
1401/06/22
سوال کننده
ممنونم🥰
0
1401/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹❤️🌹
0
1401/06/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




