سلام . امروز سونو داپلر انجام دادم اول به نظر همه چیز نرمال بود حتی دکتر سونو چیزی نگفت که به نظر غیر عادی باشه و گفت خوب هست .اما وقتی اومدم نتیجه را چک کردم دیدم نوشته prominent csp and cavum vergae وجود داره. میشه لطفا راهنمایی کنید چه کار باید انجام بدم برای این کیست ؟ در سونو های قبلی ایم نبود یا به هر حال دیده نشده بوده
0
1401/06/21
سوال کننده

این گزارش سونو هست
1
1401/06/21
مامان علی jaberi
معمولا کیستها به مرور میرن نگران نباش
0
1401/06/21
سوال کننده
ممنونم امیدوارم 🙄
1
1401/06/21
نرگس مهر
منم رفتم رستاک برام زد کیست داری
بعد ده روز رفتم یه جا دیگه گفت چیزی نیست
بعد ده روز رفتم یه جا دیگه گفت چیزی نیست
0
1401/06/21
سوال کننده
🥺🥺🥺🙄🙄🙄
0
1401/06/21
سوال کننده
ای بابا تازه من فک میکردم رستاک خیلی دقیق باشه 🙄
1
1401/06/22
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
غربالگری ها و سونوگرافی آنومالی اسکن را برای تفسبر صحیح برایم ارسال کنید تا ببینم
غربالگری ها و سونوگرافی آنومالی اسکن را برای تفسبر صحیح برایم ارسال کنید تا ببینم
0
1401/06/22
سوال کننده

دکتر جان این سونو غربالگری آنومالی هست
0
1401/06/22
سوال کننده

این غربالگری اول nt هست
0
1401/06/22
سوال کننده
و آزمایش خون سل فری داده بودم که low risk بود
0
1401/06/22
سوال کننده
ممنونم از شما دکتر عزیز
1
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم بنابراین باتوجه به نتیجه سل فری دی ان ای، جای نگرانی نیست، این شرایط معمولا جزو یافته های فیزیولوژیکی مطرح میشود که اهمیت و تاثیری ندارند اما سونوگرافی پیگیری 4 هفته بعد تکرار شده و بعد تولد با متخصص اطفال مشورت داشته باشید ایشان نظر دهند که آیا پیگیری لازم است یا خیر 🌹
1
1401/06/22
سوال کننده
ممنونم .سلامت باشید 🌹🌹🌹🙏
1
1401/06/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من برقرار باشید 💜💜
1
1401/06/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



916

