Ooma
پرسش (1401/06/21):

کیست‌در سونو هفته ۳۱

سلام . امروز سونو داپلر انجام دادم اول به نظر همه چیز نرمال بود حتی دکتر سونو چیزی نگفت که به نظر غیر عادی باشه و گفت خوب هست .اما وقتی اومدم نتیجه را چک کردم دیدم نوشته prominent csp and cavum vergae وجود داره. میشه لطفا راهنمایی کنید چه کار باید انجام بدم برای این کیست ؟‌ در سونو های قبلی ایم نبود یا به هر حال دیده نشده بوده

این گزارش سونو هست
این گزارش سونو هست

معمولا کیستها به مرور میرن نگران نباش
ممنونم امیدوارم 🙄
منم رفتم رستاک برام زد کیست داری
بعد ده روز رفتم یه جا دیگه گفت چیزی نیست
🥺🥺🥺🙄🙄🙄
ای بابا تازه من فک میکردم رستاک خیلی دقیق باشه 🙄
سلام به روی قشنگتون مامان جان
غربالگری ها و سونوگرافی آنومالی اسکن را برای تفسبر صحیح برایم ارسال کنید تا ببینم
دکتر جان این سونو غربالگری آنومالی هست
دکتر جان این سونو غربالگری آنومالی هست
این غربالگری اول nt هست
این غربالگری اول nt هست
و آزمایش خون سل فری داده بودم که low risk بود
ممنونم از شما دکتر عزیز
عزیزم بنابراین باتوجه به نتیجه سل فری دی ان ای، جای نگرانی نیست، این شرایط معمولا جزو یافته های فیزیولوژیکی مطرح می‌شود که اهمیت و تاثیری ندارند اما سونوگرافی پیگیری 4 هفته بعد تکرار شده و بعد تولد با متخصص اطفال مشورت داشته باشید ایشان نظر دهند که آیا پیگیری لازم است یا خیر 🌹
ممنونم .سلامت باشید 🌹🌹🌹🙏
خواهش میکنم گل من برقرار باشید 💜💜
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.