سلام خانم دکتر وقت بخیر من هفته ۲۱هستم تا الان هیچ مشکلی نداشتم به جز اینکه الان چند روز عصب سیاتیک کمرم درد گرفته که کم کم دارم رو به بهبودی میرم میتونم با قطار مسافرت کنم ؟در حدود ۲۰ساعت ازمشهد به کرمانشاه ممنون میشم جواب بدید البته قبلا یه سقط تو ۸هفته به دلیل مشکل قلب جنین داشتم بعد باردار شدم بچه اولم هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



397
1401/06/21


