دوستان امروزطبق اوماوسونو۳۱هفته پرشده وفرداوارد۳۲میشم بنظرتون همه چیزم خوبه یان دکترم گفت وزن بچه ات کمه ۱ماه دیگه بیاسونواگه وزن نگرفته باشه بچه رومیگیریم میزاریم دستگاه
0
1401/06/21
سوال کننده

0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
منم ۳۱ هفته وزنش ۱۶۰۰ بود هفته پیش رفتم ماشاالله شده ۳۴۰۰
0
1401/06/21
سوال کننده
خب پس خوبه خداروشکریکم خیالم راحت شد
0
1401/06/21
سوال کننده
من بخاطرقندبارداری اصن غذانمیخورم انداز۶تالقمه امروزدکترم گفت غداتوکامل بخورفقط نوشابه ودلسترنخورباچیزای شیرین
0
1401/06/21
سوال کننده
گفت نخوری بچه وزن نمیگیره مجبورمیشیم سزکنیم بزاریمش دستگاه
0
1401/06/21
سوال کننده
ماشاالله خداحفظش کنه عزیزم
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من خداروشکر اشتهام خوبه
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ممنونم
0
1401/06/21
سوال کننده
منم اشتهام خوبه اماخب بهداشت ممنوع کرده بودخوردنموهمش گشنه ام خدایش امامیترسیدم بخورم دکترگفت من اصن این ازمایش قندبهداشت وقبول ندارم
0
1401/06/21
سوال کننده
من رفتم براازمایش گلوکزاول بهم محلول دادن خوردم بعدازم ازمایش ناشتاگرفتن درصورتی ک دکترم گفت ناشتااسمش روشه بایداول ناشتاازمایش میدادی بعدمحلول میخوردی براهمون ناشتابالاست ۱ساعته ودوساعته پایین
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بهداشت ک زیاد بدرد نمیخوره ب متخصص گوش بده
0
1401/06/21
سوال کننده
اره دیگه غذاموکامل میخورم بچه ام خوب رشدکنه
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من یدونه ناشتا دادم یدونه بعد محلول
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بخور نوش جان
اجیل و بستنی ماهی بخور
اجیل و بستنی ماهی بخور
0
1401/06/21
سوال کننده
خب من ن اول محلول خوردم بعدزمایش دادم دوتا۱ساعته گرفتن
0
1401/06/21
سوال کننده
ممنونم گلم شماهاایناروخوردید بچه تون وزن گرفت؟
0
1401/06/21
سوال کننده
شماهم
0
1401/06/21
سوال کننده
عزیزم ازت ممنونم ک صبورانه همیشه جواب سوالات منومیدیدانشالله خدابهت سلامتی بده
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خواهش میکنم کاری نکردم
0
1401/06/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله
1
1401/06/21
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/06/22
s jh
کجا ازمایش دادی که انقد خنگ بودن😑
بعد دکترت نگفت دوباره تکرار کن ازمایشتو؟؟
شاید اصلا دیابت نداشته باشی
بعد دکترت نگفت دوباره تکرار کن ازمایشتو؟؟
شاید اصلا دیابت نداشته باشی
0
1401/06/22
s jh
بهداشتیا هیچی سرشون نمیشه
منم دیابت بارداری داشتم
انسولین میزدم
رژیم غذایی که دکتر بهم داده بود
حتی میوه ها هم داخلش بود
همه مدل غذایی بود غیر از شیرینی جات ،نوشابه ها،فست فودا
منم دیابت بارداری داشتم
انسولین میزدم
رژیم غذایی که دکتر بهم داده بود
حتی میوه ها هم داخلش بود
همه مدل غذایی بود غیر از شیرینی جات ،نوشابه ها،فست فودا
0
1401/06/22
s jh
شماهم کباب بخور..مغزیجات و بخور...ماهی قزل کبابی عالیه
گوشت گوسفند کبابی عالیه
تخم مرغ عالیه
من اینا رو زیاد میخوردم
گوشت گوسفند کبابی عالیه
تخم مرغ عالیه
من اینا رو زیاد میخوردم
0
1401/06/22
سوال کننده
ازمایشگاه مرکزبهداشت..اره دکترمم گفت اشتباه کردن
0
1401/06/22
سوال کننده
اره گلم دیگه میخام بخورم ..ممنون ازراهنمایت
0
1401/06/22
s jh
فدایت🥰
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا جواب بدید تعیین وزن جنین با سونوگرافی دقیق تره یا لمس شکمی توسط دکتر؟
- وزن جنین درهفته 32
- وزن جنین با توجه به سونوگرافی
- هفته ۳۴ هستم وزن بچم چطوره نرماله؟
- وزن جنین برای زایمان طبیعی باید چقدر باشه ؟
- وزن جنین در سونو سی و دو هفته باید چند باشه ؟
- وزن جنین در سونو 29 هفته باید چند باشد
- وزن جنین در هفته ۳۶
- وزن جنین در سی و چهار هفته
- سونوگرافی ۳۲ هفته



408

