با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من حدود دوماهه که روزی یکی کپسول اووبوست استفاده میکنم البته پزشکم به من گفت روزی دوتا ولی خوب من معمولا فراموش میکنم وهمون یکی رو استفاده میکنم ذخیره تخمدان من ۰/۵ هست و قصد بارداری دارم البته تا حالا اقدام نکردم راستی به خاطر اگزمای شدید دستم دکتر برام قرص کلر فنیر امین نوشته که اونم دوماهه هر شب نصف قرص استفاده میکنم قبلا من همیشه پریودای منظم ۲۸ روزه داشتم ولی الان دوماهه ۲۲ روزه شده به نظر شما از عوارض این قرصهاست چون من معمولا هیچ وقت اینقدر سیکل کوتاهی نداشتم.
پرسش (1401/06/21):
آیا خوردن کپسول اووبوست و قرص کلر فنیر آمین در به هم ریختن پریود موثر است
2065
27
1401/06/21
سوال کننده
0
1401/06/21
Mahsa. M M
سلام عزیزم ان شاءالله زودتر هم دستت خوب بشه هم مامان شی
0
1401/06/21
Mahsa. M M
اووبوست تقویتی هست عزیزم
0
1401/06/21
Mahsa. M M
عقب جلو شدن تا 10 روز طبیعی نگران نباش
1
1401/06/21
سوال کننده
ممنون عزیزم آخه من تو این همه سال هیچ وقت دو ماه پشت سرهم سیکل ۲۲ روزه نداشتم
0
1401/06/21
Mahsa. M M
تو اقدام ک باشی کلا سیستم بدن میریزه ب هم
0
1401/06/21
سوال کننده
نه هنوز شروع به اقدام نکردم
0
1401/06/21
Mahsa. M M
ان شاءالله ب دل خوش مامان میشی عزیزم
0
1401/06/21
Mahsa. M M
ولی نگران نباش
تغذیه خوب و ورزش رو هم شروع کن واسه بارداری عالی ب امید خدا
تغذیه خوب و ورزش رو هم شروع کن واسه بارداری عالی ب امید خدا
1
1401/06/21
سوال کننده
ممنون عزیزم بابت مهربونیت امیدوارم شما هم به زودی مامان بشید
0
1401/06/21
Mahsa. M M
ان شاءالله همه ی چشم انتظارا
0
1401/06/21
ارزو a
ببخشید قرص اوابوست رو توی دوران پریودی هم مصرف میکنی یا اون موقع نباید مصرف بشه؟
1
1401/06/21
سوال کننده
پزشک به من گفت نخور تو پریودی
0
1401/06/21
Mahsa. M M
آره چون محرک واسه تخمک گذاری
0
1401/06/21
Mahsa. M M
خیلی هم گرونه🤦🏻♀️
0
1401/06/21
Mahsa. M M
شما چقدر خریدی
0
1401/06/21
Mahsa. M M
دکتر درست گفته عزیزم
0
1401/06/21
ارزو a
یعنی منم الان نخورم امروز اولین روز پریودیم هست موندم بخورم یا ن
0
1401/06/21
ارزو a
من ۳۰ تاشو ۳۰۰ خریدم فقط برای ۱ ماه
0
1401/06/21
ارزو a
خیلی گرونه
0
1401/06/21
ارزو a
یه چند دونا دیگ دارم میخوام این ماه اینو فولییک بخورم ولی اونم گرونه
0
1401/06/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟ جابجایی سیکل بیشتر از 5 روز نیازمند ارزیابی است
آزمایش هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟ جابجایی سیکل بیشتر از 5 روز نیازمند ارزیابی است
0
1401/06/21
سوال کننده
دقیقا اول تیر ماه آزمایش انجام دادم تا قبل استفاده این قرص منظم ۲۸ روزه بود اما الان متاسفانه به هم خورده و دو ماهه ۲۲ روزه شده
0
1401/06/22
پزشک اوما
عزیزم در عوارض جانبی هیچ کدام از این قرص ها تغییر در طول سیکل های قاعدگی ذکر نشده ، چون قصد بارداری هم دارید، روز 8 سیکل سونوگرافی انجام دهید ببینیم شرایط تخمک گذاری چطور است تا اگر شرایط خوب بود دوفاستون برای تنظیم طول سیکل ها آغاز گردد❤️
0
1401/06/22
Mahsa. M M
😳
میشه عکس بفرستی واسم
من خواستم بخرم گفت 1 میلیون و 300 میشه
میشه عکس بفرستی واسم
من خواستم بخرم گفت 1 میلیون و 300 میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




