سلام خانم دکتر عزیز من دو روزه همش سرفه میکنم که قفسه ی سینه م میسوزه و آبریزش بینی هم کمی دارم چیکار کنم چندبار شیر داغ هم خوردم اما بازم هیچ و فعلا به دکتر دسترسی ندارم عزیزم ممنون میشم راهنماییم کنین🌹
0
1401/06/21
گلاب 🌎

0
1401/06/21
گلاب 🌎
گفتم تا دکتر جوابتو بده دیر میشه من برات بذارمش😁
0
1401/06/21
سوال کننده
مرسی عزیزم😘
0
1401/06/21
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فشار خون کنترل شده ؟ علامت دیگری ندارید؟
فشار خون کنترل شده ؟ علامت دیگری ندارید؟
0
1401/06/22
سوال کننده
ن عزیزم هیچ علائمی ندارم
0
1401/06/22
پزشک اوما
جان دلم بنابراین فعلا هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری شربت دیفن هیدرامین ساده بخورید و برای کنترل آبریزش مجاز هستید شبی کی عدد سیتریزین مصرف کنید اگر شرایط بهتر نشد برای یافتن علت مراجعه کنید❤️
0
1401/06/22
سوال کننده
با خوردن دیفن هیدرامین هیچ مشکلی پیش نمیاد عزیزدلم؟؟
آخه شنیده بودم باید غرغره کنم
آخه شنیده بودم باید غرغره کنم
0
1401/06/22
سوال کننده
از سرفه بعضی وقتا شکمم درد میگیره برا جنینم مشکلی پیش نمیاد؟
0
1401/06/22
پزشک اوما
خیر جان دلم مجاز است و موردی ندارد، وقتی سرفه خفیف باشد در حد غرغره کردن داده میشود. بابت درد شکم هم نگران نباشید، مشکلی برای دلبندتان ایجاد نمیشود اما میتوانید در حین سرفه شدید با. دست شکم را حمایت کنید 🌹
1
1401/06/22
سوال کننده
مرسی عزیزدلم بابت راهنماییتون😘🌹
0
1401/06/22
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💜💜
0
1401/06/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



286

