سلام خانم دکترجان.خسته نباشید.من دوقلوباردارهستم و دیابت بارداری دارم و انسولین میزنم.از وقتی وارد هفته ۳۴ شدم (۳۳ هفته و۳ روز هستم) حرکت جنین ها کم شده و دیگه مثل قبل شکمم بالا نمیاد.دیروز نوار قلب جنین گرفتم و گفتن خوبه...اما این تحرک کم منو نگران کرده.کار خاصی لازمه انجام بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



623
1401/06/21


