سلام به روی قشنگتون مریم جانم
عزیزم در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. فقط التهاب خفیف دیده اند که میتوانند بیانگر عفونت یا خشکی واژن در اثر شیردهی باشند. از آنجا که من نمی توانم شما را از نزدیک معاینه کنم بنابراین به پزشک خود مراجعه کنید تا در صورت لزوم درمان برحسب مشاهدات انجام شود اگر هم درمان بعد پاپ اسمیر داده شده که میاری به مراجعه نیست 🌹🌹
دکتر جان ممنون بابت پاسخ گوییتون بله دکترم معاینه کرد گفت عفونت دارم
خواهش میکنم مامان گل بنابراین جهت درمان اقدام کنید و بعد تست پاپ اسمیر سال بعد مجددا طبق روال تکرار گردد ❤️