سلام
دکتر محترم اوما پسر من ۷ماهش تمام شده. امروز واکسن شش ماهگی پسرمو زدم. البته بخاطر اینکه قبل از دوماهگی کرونا گرفت همه ی واکسن هاشو با تاخیر یک ماهه زدم.
چون تبش بالا بود هر ۴ساعت استامینوفن بهش دادم.هر بار ۱۶ قطره.
و یک ساعت پیش هم پاشویه کردم.
الان ک بهش استامینوفن دادم حدود ۳۰_۴۰ ثانیه بعدش خیلییییی بالا آورد.
مجدد ۱۰ قطره دیگه استامینوفن دادم.
سوالم اینه که دلیل بالا آوردنش چیه؟ خیلی نگرانم لازمه ببرمش اورژانس؟
واکسنهای قبلی اینطوری نبود.
از بدو تولد سابقه رفلاکس داشت اما خیلیییییی بهتر شده بود خیلی کم بالا میآورد اما امشب حجم زیادی بالا آورد بطوری ک تمام لباسای خودش و پدرش و زمین پر شد.
پرسش (1401/06/20):
تب واکسن شش ماهگی
399
30
1401/06/20
سوال کننده
0
1401/06/21
سوال کننده
تورو خدا اگر کسی تجربه داره بهم بگه😔😔😔
0
1401/06/21
mahtab 💓💗💓
چن کیلو بودو ۱۶ قطره دادی
0
1401/06/21
mahtab 💓💗💓
تبش چنده الان
0
1401/06/21
mahtab 💓💗💓
نباید بچه رو پاشویه کنی تب بیشتر میشه
باید تنشویه کنی
باید تنشویه کنی
0
1401/06/21
سوال کننده
۸ کیلو
0
1401/06/21
سوال کننده
۳۸.۱ ولی خیلیییییی بی تابه
0
1401/06/21
سوال کننده
دستمال نمدار بالای پاهاش و دستاش و پیشونیش گذاشتم
0
1401/06/21
سوال کننده
الان نگرانیم اینه ک چرا انقد بالا اورده😔
0
1401/06/21
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
نگران نباش.بچه ها وقتی تب میکنن خیلی بیقرار میشن و در برابر دارو مقاومت میکنن
پسر من اینجوریه
تبش کمتر بشه دیگه بعد از خوردن دارو بالا نمیاره
پسر من اینجوریه
تبش کمتر بشه دیگه بعد از خوردن دارو بالا نمیاره
0
1401/06/21
سوال کننده
یعنی بالا آوردنش طبیعیه؟
0
1401/06/21
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
عزیزم الان حال دلبندتان چطور است ؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. نگران هم نباشید این بالا آوردن بعد تزریق واکسن با قطره استامینوفن عارضه ای رایج است و در این موارد بهتر است از شیاف استفاده کنید 🌸
عزیزم الان حال دلبندتان چطور است ؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. نگران هم نباشید این بالا آوردن بعد تزریق واکسن با قطره استامینوفن عارضه ای رایج است و در این موارد بهتر است از شیاف استفاده کنید 🌸
0
1401/06/21
سوال کننده
سلام پزشک محترم
نمیدونستم میشه اونجا اعلام کرد.
الان تبش کمتر شده. ولی امروز ترسیدم بهش غذا بدم فقط شیر بهش دادم.
برای بچه من شیاف چطور میشه استفاده کرد؟منطورم اینه نصف یا کامل؟ و چه شیافی؟
ممنون
نمیدونستم میشه اونجا اعلام کرد.
الان تبش کمتر شده. ولی امروز ترسیدم بهش غذا بدم فقط شیر بهش دادم.
برای بچه من شیاف چطور میشه استفاده کرد؟منطورم اینه نصف یا کامل؟ و چه شیافی؟
ممنون
0
1401/06/21
پزشک اوما
جان دلم ایرادی ندارد خداروشکر که حال دلبندتان خوب است 💜💜 ایرادی ندارد شیر بدهید و بعد کم کم غذا را برحسب تمایل و شرایط گل پسرمان شروع کنید.
عزیزم وزن دلبندتان چقدر است ؟
عزیزم وزن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/06/21
سوال کننده
دیروز اول گفتن وزنش ۸ کیلو ولی بعد گفتن ۷۹۰۰
بهم گفتن وزنش کمه در صورتی ک قبلا میگفتن روی نموداره. اما دیروز گفتن صعودی هست آماری نمودار نیست
بهم گفتن وزنش کمه در صورتی ک قبلا میگفتن روی نموداره. اما دیروز گفتن صعودی هست آماری نمودار نیست
0
1401/06/21
سوال کننده

0
1401/06/21
سوال کننده
من گاهی فراموش میکردم وزنش ثبت کنم اما این نمودارشه
0
1401/06/21
سوال کننده
اینم نمودار وزن به قد. 👇👇
آیا وزنش خیلی کمه؟
آیا وزنش خیلی کمه؟
0
1401/06/21
سوال کننده

0
1401/06/21
سوال کننده
وزن تولدشم ۳۱۸۰ بود
0
1401/06/21
پزشک اوما
عزیزم خوب هست اما باید بهتر شود حتما مولتی ویتامین و. آهن منظم داده شوند. اشتهای دلبندتان خوب است؟
بابت شیاف هم کمی بیشتر از دو سوم شیاف استفاده کنید 🌹
بابت شیاف هم کمی بیشتر از دو سوم شیاف استفاده کنید 🌹
0
1401/06/21
سوال کننده
قطره ها رو میدم مرتب.
غدا هم گاهی خوب میخوره گاهی نه
روزی دوبار غذا میدم با یک بار میوه
غدا هم گاهی خوب میخوره گاهی نه
روزی دوبار غذا میدم با یک بار میوه
1
1401/06/21
پزشک اوما
بسیار هم عالی جانم به مرور به 3 وعده اصلی افزایش دهید
1
1401/06/22
سوال کننده
جشم
ممنون از محبتتون
ممنون از محبتتون
1
1401/06/22
سوال کننده
🌹🌹🌹
1
1401/06/22
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/06/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




