Ooma
پرسش (1401/06/20):

تب واکسن شش ماهگی

سلام
دکتر محترم اوما پسر من ۷ماهش تمام شده. امروز واکسن شش ماهگی پسرمو زدم. البته بخاطر اینکه قبل از دوماهگی کرونا گرفت همه ی واکسن هاشو با تاخیر یک ماهه زدم.
چون تبش بالا بود هر ۴ساعت استامینوفن بهش دادم.هر بار ۱۶ قطره.
و یک ساعت پیش هم پاشویه کردم.
الان ک بهش استامینوفن دادم حدود ۳۰_۴۰ ثانیه بعدش خیلییییی بالا آورد.
مجدد ۱۰ قطره دیگه استامینوفن دادم.
سوالم اینه که دلیل بالا آوردنش چیه؟ خیلی نگرانم لازمه ببرمش اورژانس؟
واکسن‌های قبلی اینطوری نبود.
از بدو تولد سابقه رفلاکس داشت اما خیلیییییی بهتر شده بود خیلی کم بالا می‌آورد اما امشب حجم زیادی بالا آورد بطوری ک تمام لباسای خودش و پدرش و زمین پر شد.

تورو خدا اگر کسی تجربه داره بهم بگه😔😔😔
چن کیلو بودو ۱۶ قطره دادی
تبش چنده الان
نباید بچه رو پاشویه کنی تب بیشتر میشه
باید تنشویه کنی
۸ کیلو
۳۸.۱ ولی خیلیییییی بی تابه
دستمال نمدار بالای پاهاش و دستاش و پیشونیش گذاشتم
الان نگرانیم اینه ک چرا انقد بالا اورده😔
نگران نباش.بچه ها وقتی تب میکنن خیلی بیقرار میشن و در برابر دارو مقاومت میکنن
پسر من اینجوریه
تبش کمتر بشه دیگه بعد از خوردن دارو بالا نمیاره
یعنی بالا آوردنش طبیعیه؟
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
عزیزم الان حال دلبندتان چطور است ؟ در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. نگران هم نباشید این بالا آوردن بعد تزریق واکسن با قطره استامینوفن عارضه ای رایج است و در این موارد بهتر است از شیاف استفاده کنید 🌸
سلام پزشک محترم
نمیدونستم میشه اونجا اعلام کرد.
الان تبش کمتر شده. ولی امروز ترسیدم بهش غذا بدم فقط شیر بهش دادم.
برای بچه من شیاف چطور میشه استفاده کرد؟منطورم اینه نصف یا کامل؟ و چه شیافی؟
ممنون
جان دلم ایرادی ندارد خداروشکر که حال دلبندتان خوب است 💜💜 ایرادی ندارد شیر بدهید و بعد کم کم غذا را برحسب تمایل و شرایط گل پسرمان شروع کنید.
عزیزم وزن دلبندتان چقدر است ؟
دیروز اول گفتن وزنش ۸ کیلو ولی بعد گفتن ۷۹۰۰
بهم گفتن وزنش کمه در صورتی ک قبلا میگفتن روی نموداره. اما دیروز گفتن صعودی هست آماری نمودار نیست
تب واکسن شش ماهگی
من گاهی فراموش میکردم وزنش ثبت کنم اما این نمودارشه
اینم نمودار وزن به قد. 👇👇
آیا وزنش خیلی کمه؟
تب واکسن شش ماهگی
وزن تولدشم ۳۱۸۰ بود
عزیزم خوب هست اما باید بهتر شود حتما مولتی ویتامین و. آهن منظم داده شوند. اشتهای دلبندتان خوب است؟
بابت شیاف هم کمی بیشتر از دو سوم شیاف استفاده کنید 🌹
قطره ها رو میدم مرتب.
غدا هم گاهی خوب میخوره گاهی نه
روزی دوبار غذا میدم با یک بار میوه
بسیار هم عالی جانم به مرور به 3 وعده اصلی افزایش دهید
جشم
ممنون از محبتتون
🌹🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه