سلام خدمت دکترو اومایی های عزیز.دخترم الان ۶ماه و دوروزشه تا الان قطره آد رو بهش میدادم و چن روز پیش دکتر براش قطره آهنم تجویز کرد.وزنشم خوبه ولی کم اشتها شده چن روزه واس همون مولتی ویتامینم شروع کردم واسش از امروز میخواستم بدونم با دادن مولتی ویتامین قطره آد هم بهش بدم یا نه بعد چه موقع هایی بهش بدم قطره هارو؟بعدش اینکه قطره هایی که گرفتم براش خوبن یا نه؟مارکشون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



399
1401/06/20







