سلام خانم دکتر نازنین خسته نباشید من ۴۱ روز از روزی که کورتاژ کردم میگذره هنوز پریود نشدم باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانم رابطه محافظت شده داشتم به جز هفته پیش احتمال بارداری هست؟
خیلی نگرانم لطفا کمکم کنین😔😔
پرسش (1401/06/20):
پریود نشدن بعد از کورتاژ
7452
74
1401/06/20
سوال کننده
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
بی بی بنداز منم اینجور شدم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
یبار این بلا سرم اومده پریود نشدم بی بی زدم حامله بودم
0
1401/06/20
سوال کننده
نگو تورو خدا
0
1401/06/20
سوال کننده
یعنی بی بی چک بزنم؟
0
1401/06/20
سوال کننده
میگم شاید بقا مونده پریود نمیشم😔
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
نه بی بی بزن خیالتو راحت کن
منم یبار اینجوری شدم
منم یبار اینجوری شدم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
تو کوتاژ شدی اصلا بقایا نمیمونه
0
1401/06/20
سوال کننده
اگه باردار نبودم چیکار کنم؟
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
فقط اگ حامله نبودی اینو از من بشنو
برو عکس رنگی بعد اقدام کن
برو عکس رنگی بعد اقدام کن
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
عکس رنگی ضرری نداره ولی بنظرم بگیر بخدا کلا لوله هات و رحمت هم تمیز میشن.
0
1401/06/20
سوال کننده
اره تا اخر سال حامله نشم میرم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
وقت خودتو تلف نکن
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
بنظرم دو سری ک پریود شدی بعدش برو
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
راحتی دیگ خیالت راحته ک عکس گرفتی مشکلی نداری چسبندگی نداری
بعد سقط و کورتاژ احتمال خارج از رحمی خیلیییییی خیلییییی بالا میره
بعد سقط و کورتاژ احتمال خارج از رحمی خیلیییییی خیلییییی بالا میره
0
1401/06/20
سوال کننده
خداکنه پریود شم
اگه دیگه پریود نشم چی؟🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اگه دیگه پریود نشم چی؟🤦🏻♀️🤦🏻♀️
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
چرا نشی گلم؟؟؟ منم مث تو بودم بخدا پارسال
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
ولی حامله بودم خخخ
0
1401/06/20
سوال کننده
😔😔
0
1401/06/20
سوال کننده
هانا من جلوگیری داشتم امکان نداره حامله باشم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
تو هم شدی من دیگ ناز گل
من ال دی میخوردم روزای تخمک گذاری رابطه نداشتم
رابطه دو بار داشتم اونم تو روزای امن و جلوگیری کردیم
من ال دی میخوردم روزای تخمک گذاری رابطه نداشتم
رابطه دو بار داشتم اونم تو روزای امن و جلوگیری کردیم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
خود ب خود گفتم ی تست بندازم انداختم دو خط شد
0
1401/06/20
سوال کننده
من امشب تست میگیرم
0
1401/06/20
سوال کننده
میترسم حامله باشم
0
1401/06/20
فاطمه ......
من ،۱۳مرداد که سقط کردم پریود نشدم
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
نترس اصلا
0
1401/06/20
hana ۱۳۸۰
اگ باشی بهتر
0
1401/06/20
سوال کننده
میترسم دوباره سقط بشه😔
0
1401/06/20
فاطمه ......
نترسسسسس
0
1401/06/20
سوال کننده
من ۱۱ مرداد کورتاژ شدم
0
1401/06/20
فاطمه ......
من اصلا نشد رابطه داشته باشم
حتی با ژل
حتی با ژل
0
1401/06/20
سوال کننده
تازه ۱۰ روز قبلشم رشدش قطع شده بود
0
1401/06/20
سوال کننده
فاطمه باردار بودی؟
0
1401/06/20
سوال کننده
چند روز بعد پریود شدی؟
0
1401/06/20
سوال کننده
خیلی خیلی استرس دارم
0
1401/06/20
سوال کننده
دستو پام یخ کرده
0
1401/06/20
فاطمه ......
سری اول
بعد سقط شصت روز خونریزی داشتم
این سری نه هنوز نشدم
بعد سقط شصت روز خونریزی داشتم
این سری نه هنوز نشدم
0
1401/06/20
غزل دلاور
عزیزم منم بعدکورتاژ پریودنشدم امپول زدم تااومد
0
1401/06/20
فاطمه ......
اگه جلوگیری داشتی نتزس
تا شش هفته بعذش طبیعیه
تا شش هفته بعذش طبیعیه
0
1401/06/20
فاطمه ......
سلام ننه غزلی😃
0
1401/06/20
سوال کننده
منم برم امپول بزنم
0
1401/06/20
سوال کننده
شش هفته گذشته
0
1401/06/20
فاطمه ......
منمشورت از ماما گرفتم
گف مدروکسی بخور
قطعش کن
پریود میشی
گف مدروکسی بخور
قطعش کن
پریود میشی
0
1401/06/20
سوال کننده
منم فردا برم دکتر ببینم چی میگه
0
1401/06/20
فاطمه ......
من به امید اقدام مجدد
حالم خوبه
خدا کنه سقط نکنم دیگه
حالم خوبه
خدا کنه سقط نکنم دیگه
0
1401/06/20
سوال کننده
انشاءالله هیچجچ وقتتتت این اتفاق تلخو دیگه تجربه نکنی
0
1401/06/20
فاطمه ......
دو بار دیدم
بی حس شدم😭
بی حس شدم😭
0
1401/06/20
فاطمه ......
دلم گرفته خیلی
0
1401/06/20
سوال کننده
خیلی سخته درکت میکنم😔😔
0
1401/06/20
سوال کننده
خدا بهمون صبر بده واقعا سخته💔
0
1401/06/20
سوال کننده
کاش حداقل پریود شم که بتونم بعدش اقدام کنم
1
1401/06/20
فاطمه ......
انشالله ته همه ی سختی ها خوب باشه
0
1401/06/20
فاطمه ......
من ازمایشات سقط نبود اقدام میکردم
ولی دکتر میگه سه ماه تا شش ماه
ولی دکتر میگه سه ماه تا شش ماه
0
1401/06/20
سوال کننده
اره اول ازمایشارو بده خیالت راحت بشه
0
1401/06/20
فاطمه ......
🙏❤️
0
1401/06/20
سوال کننده

بیبی چک زدم منفی شد
0
1401/06/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
زنده باشید 🌹🌹
چند روز از آخرین رابطه محافظت نشده گذشته؟
زنده باشید 🌹🌹
چند روز از آخرین رابطه محافظت نشده گذشته؟
0
1401/06/20
سوال کننده
یک هفته خانم دکتر
1
1401/06/21
شیوا 💙
منم 40و خوردی روز بعد سقط پریود شدم
بنظرم عادیه دیر نکردی
بنظرم عادیه دیر نکردی
0
1401/06/21
پزشک اوما
عزیزم فعلا روابط با محافظت باشند و اگر تا ده روز دیگر خونریزی شروع نشد آزمایش خون جهت کنترل بارداری انجام دهید و اگر نتیجه منفی بود ، سونوگرافی لازم است زیرا به وجود اینکه کورتاژ دقیق است اما همیشه احتمال باقی ماندن بقایا وجود دارد ❤️
0
1401/06/21
ماه 💙
سلام عزیزم
0
1401/06/21
ماه 💙
منم کورتاژ شدم چون بقایا داشتم سر سی روز پریود شدم
0
1401/06/21
ماه 💙
اگه بقایا داشته باشی خونریزی میکنی
سر کورتاژ قبلیم دقیقا روزی که کورتاژ کردم ماه بعدش همون روز پریود شدم ولی بقایا نداشتم
سر کورتاژ قبلیم دقیقا روزی که کورتاژ کردم ماه بعدش همون روز پریود شدم ولی بقایا نداشتم
0
1401/06/21
ماه 💙
میتونی امروز یه سونو هم بری
0
1401/06/21
ماه 💙
ضرر نداره
1
1401/06/21
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر عزیز❤️😘😘
0
1401/06/21
سوال کننده
سلام یلدا جان
0
1401/06/21
سوال کننده
تا اخر هفته صبر میکنماگه نشدم میرم چون امروز یکم درد پریودی داشتم
1
1401/06/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️
0
1401/06/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




