امروز درد های خفیفی در شکمم داشتم گاهی اوقات بود و گاهی اوقات نه
یه حرکت دوران مانند هم احساس کردم از وی میتونه باشه
پرسش (1401/06/20):
درد خفیف در شکم
364
8
1401/06/20
سوال کننده
0
1401/06/20
پزشک اوما
سلام جانم
تا به حال سونوگرافی انجام شده ؟
یبوست یا نفخ ندارید ؟
تا به حال سونوگرافی انجام شده ؟
یبوست یا نفخ ندارید ؟
0
1401/06/21
سوال کننده
بله هفته هفتم انجام دادم و نرمال بوده همه چی
یبوست خیر ولی نفخ گاهی اوقات
یبوست خیر ولی نفخ گاهی اوقات
1
1401/06/21
پزشک اوما
عزیزم حرکات دورانی ناشی از حرکات روده ها و نفخ بوده و در این سنین شما نمیتوانید حرکات جنین را حس کنید بنابراین ذهنتان به سمت این موارد نرود. بابت دردهای خفیف نیز نگران نباشید تجربه اندکی درد در هفته های ابتدای بارداری میتواند طبیعی و ناشی از بزرگ شدن رحم باشد. فعلا صبوری کرده و میزان استراحت خود را افزایش دهید رابطه جنسي و پیاده روی طولانی نداشته باشید و اگر با گذشت زمان دردها شدت یافتند یا بهتر نشدند فعلا تا زمان سونوگرافی ان تی شبی یک عدد شیاف سیکلوژست ۴۰۰ به صورت مقعدی استفاده کنید 🌸🌸
1
1401/06/21
سوال کننده
ممنونم
0
1401/06/21
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹🌹
0
1401/06/21
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




