به نظرم نمونه پاپ شما در محیط مایع بوده liquid base و نمونه گیری رضایت بخش بوده و ارگانیسمهای عفونی دیده نشده التهاب یا inflammatory خفیف دارید
سلام جان دلم
عزیزم در تست پاپ اسمیر شما نمونه گرفته شده برای ارزیابی رضایت بخش بوده و خوشبختانه هیچ نوع بدخیمی و یا تغییر سلولی که به نفع بدخیمی باشد، مشاهده نشده است. فقط مشکل التهاب خفیف دیده اند که میتواند بیانگر عفونت یا خشکی واژن باشند. از آنجا که من نمی توانم شما را از نزدیک معاینه کنم بنابراین به پزشک خود مراجعه کنید تا در صورت لزوم درمان برحسب مشاهدات انجام شود🌹🌹