سلام وقت بخیر
دخترم ۳تا دندون داره باهم درمیاره ۲هفته پاش زخم میشد کاملا قرمز،بهتر شده ولی ۳،۴ تا تیکه ی جدید زخم شده پوستش رفته ،پماد ان ان و دکستانتول و کالاندولا زدم تغییر نمیکنه
لطفا راهنمایی بفرمایید
ممنون
پرسش (1401/06/19):
زخم شدن پای بچه
578
39
1401/06/19
سوال کننده
0
1401/06/19
سوال کننده

0
1401/06/19
پندار بیات
سه تارو باهم قاطی کن
0
1401/06/19
پندار بیات
یا بشورش روغن نباطی بزن
0
1401/06/19
پندار بیات
بهتره یکم بازش بزاری . یه چیزی بنداز زیرش هوا بخوره خیلی بهتر میشه
0
1401/06/19
الهام الییی
الهیییی . اله جانینان . چقدرم بد سوختههه .
میخوای کرم پناتن هم بگیر المانی هست. من گرفتم از اون . خیلی تعریفش رو میکنن.
میخوای کرم پناتن هم بگیر المانی هست. من گرفتم از اون . خیلی تعریفش رو میکنن.
0
1401/06/19
الهام الییی
پیج نینی تگ تو اینستا داره پناتن رو . من از اون پیج گرفتم
0
1401/06/19
الهام الییی
Nini.tag یا nini_tag
0
1401/06/19
somaye malekpour
اوووووخ چ شده این
0
1401/06/19
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اخ اخ
0
1401/06/19
Lili Love
سودوکرم بگیر
0
1401/06/19
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
اوووع سمیه خوبی
0
1401/06/19
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
پمادسوختگی پای بچه اردن
0
1401/06/19
سوال کننده
زدم فایده نداشت
0
1401/06/19
سوال کننده
اصلا نمیمونه 🤦♀️
0
1401/06/19
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/06/19
سوال کننده
🙏🌹
0
1401/06/19
سوال کننده
🌹🙏
0
1401/06/19
ترنم ر
پوشک یه مارک دیگه بگیر ممکنه حساسیت کرده باشه باز بزار پماد زینک اکسید هم بزن
0
1401/06/19
sami *
وای وای طفلک بچه دلم ضعف کرد براش
0
1401/06/19
سوال کننده
زدم اینم😑🤦♀️
0
1401/06/19
زهرا ❤️
یا خدا😣😣.ان ان نزن پوستشو میکنه
0
1401/06/19
زهرا ❤️
ببرش دکتر کرم دست ساز بده.یا کرمای مختلفو امتحان کن .گناه داره بچه
0
1401/06/19
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
دورت بگردم این زخمو دیگه این پمادهای معمولی خوب نمیکنه تو رو خدا بچه رو ببر دکتر چقد داره درد میکشه 🥺🥺🥺
0
1401/06/19
زهرا ❤️
ان ان رو دو روز زدی خوب نشد دیگه نزن.چون کورتون داره پوستو میکنه
0
1401/06/19
سوال کننده
یهو این شکلی شده
0
1401/06/19
سوال کننده
باشه ممنون
0
1401/06/19
Arsham z
بچه شما پشتش هست واسه من کناره های ران پاش هرچی میزنم هم خوب نمیشه اصلا پوشکش هم نمیکنم کلا درحال شستن شلوارم
0
1401/06/19
فرشته m
عزیزم این بیشتر شبیه حساسیت و الرزی به غذاست من تا حالا نشنیدم بچه دندون درآوردن اینجوری بسوزه حالا شاید من اشتباه میکنم اما بچه من الرزی داره تخم مرع داده بودم بهش خیلی ازاین کمتربود خیلی. دکترش دید گفت الرزیه
0
1401/06/19
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم مگر دلبندتان اسهال دارد ؟
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم مگر دلبندتان اسهال دارد ؟
0
1401/06/19
سوال کننده
ممنون دکترجان
خیر
خیر
0
1401/06/20
پزشک اوما
بنابراین این زخم لزوما مرتبط با دندان درآوردن نیست، باید علت را شناسایی کنید جانم، تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکنید ، اگر شوینده یا پوشک جدید است حتما تغییر دهید، اگر ماده غذایی جدیدی به دلبندتان داده اید متوقف کنید، از دستمال مرطوب استفاده نکرده اید ؟
0
1401/06/20
سوال کننده
خیر
همیشه میشورم ،و زود هم تعویض کردم.
واقعا نمیدونم چرا یهو اینجوری شد
همیشه میشورم ،و زود هم تعویض کردم.
واقعا نمیدونم چرا یهو اینجوری شد
0
1401/06/20
پزشک اوما
مامان جان حتما علت زمینه سازی وجود دارد که باید شناسایی گردد دیگر اصلا پمادهای کورتونی مانند ان ان را استفاده نکنید، سودوکرم بزنید و ریکاو را هم امتحان کنید اگر جواب نگرفتید حتما مراجعه کنید جانم🌹🌹
0
1401/06/20
سوال کننده
ممنونم🌹
1
1401/06/20
فرشته m
ارده مویز گوجه تخم مرغ آجیل ماهی گوشت گاو لبنیات گاوی ماست دوع پنیر اینها خیلی الرزی دارن فقط خواستم راهنمایی کنم علتشو پیدا کنی کرم بزنی خوب میشه زود
0
1401/06/20
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/06/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/06/20
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




