سلام خسته نباشید
من هشت هفتمه
خیلی ضعف میکنم خیلی..اونجوری نیست که با یه سیب یا یه تیکه نون انگار قندم میوفته فقط باید غذا بخورم
دوساعت بعد باز همینم..
دومین بارداریمه پسرم ۹ ماهشه..سر پسرمم همینطور بودم بدتر از این ولی تا ۶ ۷ ماهگی استفراغ میکردم هرچی میخوردم.۵ کیلو کلا اضافه کردم توی ۹ ماه
ولی سر اینیکی فقط سرگیجه حالت تهوع دارم فکر کنم خیلی اضافه کنم خیلی..
چیکار کنم فقطم باید غذا بخورم
همشم هوسه دوغ میکنم اونم سردیه دل درده شدید میگیرم🥺🥺
پرسش (1401/06/19):
ضعف در بارداری ۸ هفتگی
442
36
1401/06/19
سوال کننده
0
1401/06/19
سمیه 💙
سلام عزیزم هرچی دلت میخوادبخور
اماپرخوری نکن که بالانیاری،هر۲ساعت یچی بخور،مایعات زیادبخورکه قندوفشارت افت نکنه
اماپرخوری نکن که بالانیاری،هر۲ساعت یچی بخور،مایعات زیادبخورکه قندوفشارت افت نکنه
1
1401/06/19
سمیه 💙
اصلابخودت سخت نگیر متاسفانه من اینکاروکردم هیچ به وزن خودم اضاف نشد چون هرچی میخواستم بخورم میگفتم این قندداره این چربی داره این فشاروبالامیبره،اینقدرخودمومحروم کردم که تاالانم سرگیجه میگیرتم
0
1401/06/19
سوال کننده
سر پسرم انقدر خوردم اخراش دیابت گرفتم
میخورم الانم ولی خیلی باز ضعف میکنم😫
میخورم الانم ولی خیلی باز ضعف میکنم😫
1
1401/06/19
سمیه 💙
منم آزمایش اولم قندم لب مرزبودهمون باعث شیرینیجات نخورم وروزبروزبدنم ضعیفتربشه
ولی بعدآز تحمل گلوکزکه دیدم اوکیه ناپرهیزی کردم اینبارآب دورجنینم بیشترشد😂
میخوام بگم هرچی دلت خواست بخورولی زیاده روی نکن که ضرری واسه خودت ونی نی نداشته باشه
ولی بعدآز تحمل گلوکزکه دیدم اوکیه ناپرهیزی کردم اینبارآب دورجنینم بیشترشد😂
میخوام بگم هرچی دلت خواست بخورولی زیاده روی نکن که ضرری واسه خودت ونی نی نداشته باشه
1
1401/06/19
سمیه 💙
زایمان اولت سز بود یا طبیعی؟
0
1401/06/19
سوال کننده
اره سزارین بودم بریچ بود کیسه ابمم پاره شد ۳۷ هفته تموم زایمان کردم
شما چی زایمان کردی؟؟
شما چی زایمان کردی؟؟
0
1401/06/19
سوال کننده
بخور نوش جونت.
اینو ناخاسته باردار شدم اصلا هنوزم تو شُکم
انقدر نشستم گریه کردما
۸ ماهه زایمان کردم یکی دیگه تو دلم🥺🥺
اینو ناخاسته باردار شدم اصلا هنوزم تو شُکم
انقدر نشستم گریه کردما
۸ ماهه زایمان کردم یکی دیگه تو دلم🥺🥺
1
1401/06/19
سمیه 💙
نه والله امروزقراره برم معاینه دعاکن بهم بگه لگنم واسه طبیعی خوب باشه هرچندترس زیادی دارم ولی باتوجه ب شرایط شخصیم طبیعی روترجیح میدم خداکنه لگنم مستعدباشه🙏🙏
0
1401/06/19
سمیه 💙
خداخواسته عزیزم ان شاءالله هردوتون سلامت باشین سخت هست ولی خداخودش صبرمیده ان شاءالله
0
1401/06/19
سوال کننده
انشالله هرچی قسمته
به سلامتی بغلش کنی عزیزم
پسره؟دختره؟
به سلامتی بغلش کنی عزیزم
پسره؟دختره؟
0
1401/06/19
سوال کننده
انشالله
1
1401/06/19
سمیه 💙
پسر
0
1401/06/19
سوال کننده
ای جانم خدا برات حفظش کنه
1
1401/06/19
سمیه 💙
ممنونم قربونت خدابچه هاتوبرات حفظ کنه
0
1401/06/19
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
1
1401/06/19
سمیه 💙
جونت سلامت ممنووونم 🥰🥰
2
1401/06/19
سارا کیانی
وای دقیقا مثل علائم من بهتره هر سه وعده اصلی رو کامل بخوری مغزیجات و میوه هم بذار برای میان وعده
1
1401/06/19
سارا کیانی
من هر وعده باید دوغ میخوردم
0
1401/06/19
سوال کننده
وایی از دوغ نگو نگو سر اولیم دوغ سر این دیشب نصف شب هوس دوغ ابعلی کردم🤤
0
1401/06/19
سوال کننده
من به میان وعده هم نمیرسم مغزیجات سیرم نمیکنه که😮💨
0
1401/06/19
سوال کننده
دختره یا پسره؟
1
1401/06/19
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
فک کنم این یکیت هم پسر باشه چون میگن سر پسر ادم همش ضعف میکنه و بیشتر میخوره و منم بچم پسره دوغ و ابغوره زیاد میخوردم اوایل الانم مدام گشنمه همون ناهار یا شامو چند قسمت میکنم هر یه ساعت یکم میخورم دلمو نگه داره وزنم بالا نره
0
1401/06/19
سوال کننده
منم سر پسرم دوغ ابغوره لیمو ترش🤤
ب سلامتی زایمان کنی
ب سلامتی زایمان کنی
1
1401/06/19
پزشک اوما
سلام جان دلم به روی قشنگتون
زنده باشید 🌹
عزیزم بدنتان الان سوخت و ساز بیشتری دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز در جهت تقسیمات سلولی و تشکیل اندام ها و ارگان های مورد نیاز دلبندتان را به دست آورد بنابراین مطابق با نیاز بدنتان غذا بخورید اما در مصرف مواد قندی زیاده روی نکرده و مواد غذایی غنی از پروتئین را بیشتر مصرف کنید ❤️
زنده باشید 🌹
عزیزم بدنتان الان سوخت و ساز بیشتری دارد تا بتواند انرژی مورد نیاز در جهت تقسیمات سلولی و تشکیل اندام ها و ارگان های مورد نیاز دلبندتان را به دست آورد بنابراین مطابق با نیاز بدنتان غذا بخورید اما در مصرف مواد قندی زیاده روی نکرده و مواد غذایی غنی از پروتئین را بیشتر مصرف کنید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




