سلام پزشک اوما ودوستان
پسرم سه روزه تب داره وتبش تا۳۸.۵هم رسید وبهونه میگیره وبیحاله
پریروز بردمش دکتروبهش استامینوفن وشربت سرماخوردگی داد وقتی میخوره تادوسه ساعت خوبه وبعدش دوباره تبش میره بالا
پاشویه میدم لباس نازک تنش کردم و آب زیادبهش میدم
ولی داره طول میکشه چکارکنم نگرانم
پرسش (1401/06/18):
لطفا جواب بدین❌ تب بیشتر از ۳روز در نوزاد ۹ماهه
308
32
1401/06/18
سوال کننده
0
1401/06/18
فرزانه 🌸
سلام پسر منم دو هفته پیش همین بود
شیاف استفاده کن هر چهار ساعت
یا اگه استامینفن میدی سر ساعت بده هر چهار ساعت
اگه امشبم تا صبح تب داشت ببر دکترش
توی اب پاشویش نمک بریز
شیاف استفاده کن هر چهار ساعت
یا اگه استامینفن میدی سر ساعت بده هر چهار ساعت
اگه امشبم تا صبح تب داشت ببر دکترش
توی اب پاشویش نمک بریز
0
1401/06/18
♡♡ .
ببرش دکتر حتما این احتمالا یه جاش عفونت داره چرک خشک کن بش بدن
0
1401/06/18
♡♡ .
وقتیممیبینی تبش با شربت نمیاد پایین شیاف بزن براش
0
1401/06/18
نسیم م
اشتها داره؟
0
1401/06/18
عسل 73
دکتر بمن گفت قطره استامینوفن زیادش خوب نیس. از روز ۴ به بعد بروفن بده و شیاف استامینوفن کلا قطع میشه
0
1401/06/18
سوال کننده
شیاف چی؟
وقتی شربتشو میخوره خوب میشه بعدازچندساعت دوباره تب میکنه
وقتی شربتشو میخوره خوب میشه بعدازچندساعت دوباره تب میکنه
0
1401/06/18
سوال کننده
دکتربردم گوشاشو گلوشو نگاه کرد عفونتی ندید
بازم ببرم؟
بازم ببرم؟
0
1401/06/18
سوال کننده
آره خداروشکر
بهونه میگیره گریه میکنه ولی اشتهاش بدنیست
بهونه میگیره گریه میکنه ولی اشتهاش بدنیست
0
1401/06/18
سوال کننده
امروزدیگه قطره ندادم همون شربت سرماخوردگیو میدم آروم میشه
دکتربهش بروفن ندادم خودم بخرم بهش بدم؟
دکتربهش بروفن ندادم خودم بخرم بهش بدم؟
0
1401/06/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
شیاف استامینوفن با فواصل 4 ساعته یا شربت ایبوپروفن با فواصل 6 ساعته استفاده کنید اگر تا فردا تب کنترل نشد مجددا مراجعه کنید تا از نظر عفونت کنترل گردد 🌹🌹
شیاف استامینوفن با فواصل 4 ساعته یا شربت ایبوپروفن با فواصل 6 ساعته استفاده کنید اگر تا فردا تب کنترل نشد مجددا مراجعه کنید تا از نظر عفونت کنترل گردد 🌹🌹
0
1401/06/18
سوال کننده
سلام ممنون ازراهنماییتون
تب باقطره استامینوفنم کنترل میشه وقتی میخوره کامل خوب میشه ولی بازبعد ازچندساعت داغ میشه
اینانشونه عفونته؟
تب باقطره استامینوفنم کنترل میشه وقتی میخوره کامل خوب میشه ولی بازبعد ازچندساعت داغ میشه
اینانشونه عفونته؟
0
1401/06/18
سوال کننده
امشب توخونه شیاف وایبوبروفن ندارم فقط قطره وشربت سرماخوردگی
میتونم ازهمینا استفاده کنم؟
میتونم ازهمینا استفاده کنم؟
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
عفونت داره احتمالا
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
وقتی عفونت باشه تب نمیاد پاین؛بروفن امتحان کن یا شیاف
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
با عرق بیدم پاشویه کن عالیه
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
اگه نیومد پاین تا فردا؛ببر دکتر شاید گلو یا گوشش چرک داره بهش دارو بده
0
1401/06/18
سوال کننده
ممنون عزیزم حتماهمینکارومیکنم
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
فدات گلم😘
0
1401/06/18
ارزو مامان اردلان و نیکان
انشاالله زودی خوبشه💙💙
0
1401/06/18
فاطیما خانم
عزیزم دختر من یه ماه پیش اینطوری شد و بردم دکتر گفت بیماری ویروسی ۳روز شدید تب میکنه بعد بدنش راش قرمز میزنه.همینطور هم شد و یه هفته تب کرد
0
1401/06/18
فاطیما خانم
هیچی هم خوبش نمیکنه باید دورش بگذره
0
1401/06/18
فاطیما خانم
اگه بچتون بدنش جوش های قرمز زد بدونین ویروسیه
0
1401/06/19
پزشک اوما
بله جانم اگر با قطره کنترل میشود با همین روال ادامه دهید و اگر تا فردا خوب نشد یک بررسی از نظر عفونت و مجموعا عوامل دخیل لازم است
1
1401/06/19
سوال کننده
ممنون ازراهنماییاتون🌹
0
1401/06/19
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹🌹
0
1401/06/19
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/06/20
سوال کننده
الان جوش قرمززده چکارکنم
0
1401/06/23
Malihe____ 💙💖
ویروس رزوئلاست یا اگه داخل دهانشم زخم باشه ویروس دست پا دهانه وقتی جوش میزنه نهایتا تا یه هفته از بین میره و جوش زدن ب معنی خوب شدنشه
1
1401/06/23
سوال کننده
آره خداروشکربعدازجوش زدنش خوب شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




