Ooma
پرسش (1401/06/18):

لطفا جواب بدین❌ تب بیشتر از ۳روز در نوزاد ۹ماهه

سلام پزشک اوما ودوستان
پسرم سه روزه تب داره وتبش تا۳۸.۵هم رسید وبهونه میگیره وبیحاله
پریروز بردمش دکتروبهش استامینوفن وشربت سرماخوردگی داد وقتی میخوره تادوسه ساعت خوبه وبعدش دوباره تبش میره بالا
پاشویه میدم لباس نازک تنش کردم و آب زیادبهش میدم
ولی داره طول میکشه چکارکنم نگرانم

سلام پسر منم دو هفته پیش همین بود
شیاف استفاده کن هر چهار ساعت
یا اگه استامینفن میدی سر ساعت بده هر چهار ساعت
اگه امشبم تا صبح تب داشت ببر دکترش
توی اب پاشویش نمک بریز
ببرش دکتر حتما این احتمالا یه جاش عفونت داره چرک خشک کن بش بدن
وقتیم‌میبینی تبش با شربت نمیاد پایین شیاف بزن براش
اشتها داره؟
دکتر بمن گفت قطره استامینوفن زیادش خوب نیس. از روز ۴ به بعد بروفن بده و شیاف استامینوفن کلا قطع میشه
شیاف چی؟
وقتی شربتشو میخوره خوب میشه بعدازچندساعت دوباره تب میکنه
دکتربردم گوشاشو گلوشو نگاه کرد عفونتی ندید
بازم ببرم؟
آره خداروشکر
بهونه میگیره گریه میکنه ولی اشتهاش بدنیست
امروزدیگه قطره ندادم همون شربت سرماخوردگیو میدم آروم میشه
دکتربهش بروفن ندادم خودم بخرم بهش بدم؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
شیاف استامینوفن با فواصل 4 ساعته یا شربت ایبوپروفن با فواصل 6 ساعته استفاده کنید اگر تا فردا تب کنترل نشد مجددا مراجعه کنید تا از نظر عفونت کنترل گردد 🌹🌹
سلام ممنون ازراهنماییتون
تب باقطره استامینوفنم کنترل میشه وقتی میخوره کامل خوب میشه ولی بازبعد ازچندساعت داغ میشه
اینانشونه عفونته؟
امشب توخونه شیاف وایبوبروفن ندارم فقط قطره وشربت سرماخوردگی
میتونم ازهمینا استفاده کنم؟
عفونت داره احتمالا
وقتی عفونت باشه تب نمیاد پاین؛بروفن امتحان کن یا شیاف
با عرق بیدم پاشویه کن عالیه
اگه نیومد پاین تا فردا؛ببر دکتر شاید گلو یا گوشش چرک داره بهش دارو بده
ممنون عزیزم حتماهمینکارومیکنم
فدات گلم😘
انشاالله زودی خوبشه💙💙
عزیزم دختر من یه ماه پیش اینطوری شد و بردم دکتر گفت بیماری ویروسی ۳روز شدید تب میکنه بعد بدنش راش قرمز میزنه.همینطور هم شد و یه هفته تب کرد
هیچی هم خوبش نمیکنه باید دورش بگذره
اگه بچتون بدنش جوش های قرمز زد بدونین ویروسیه
بله جانم اگر با قطره کنترل می‌شود با همین روال ادامه دهید و اگر تا فردا خوب نشد یک بررسی از نظر عفونت و مجموعا عوامل دخیل لازم است
ممنون ازراهنماییاتون🌹
خواهش میکنم نازنینم 🌹🌹
stk: |~|11|~|107_col
الان جوش قرمززده چکارکنم
ویروس رزوئلاست یا اگه داخل دهانشم زخم باشه ویروس دست پا دهانه وقتی جوش میزنه نهایتا تا یه هفته از بین میره و جوش زدن ب معنی خوب شدنشه
آره خداروشکربعدازجوش زدنش خوب شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.