سلام عزیزم ان شاءالله بلا از خودت و نی نی دور باشه
ان شاءالله ک اتفاقی پیش نمیاد براش
منم نمیدونستم و بتامتازون تزریق کردم
سلام جان دلم
عزیزم شما در زمانی داروها را دریافت کرده اید که جریان خونی بین مادر و جنین تشکیل نشده، در این زمان دریافت داروها از قانون همه یا هیچ تبعیت میکند. یعنی اگر قرار بوده دارو اثرگذاری داشته باشد به قدری شدید است که منتهی به سقط میشود یا اینکه هیچ تاثیری نگذاشته و بنابراین جنین سالم است که تداوم بارداری و سقط نشدن مهر تاییدی بر این اتفاق است، اما باز هم جهت اطمینان میتوانید سونوگرافی آنومالی اسکن هم در هفته 18 و هم 24 انجام شده و بنا به صلاحدید پزشک اگر دوست داشته باشید یک اکوکاردیوگرافی هم در هفته 18 از قلب جنین انجام دهید، بعد این هم خودسرانه دارو نخورید ❤️
ممنونم ازتون خیالم راحت شد ❤
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️