سلام خانما و اومایی های عزیز
دخترم ۶ ماه و نیم داره
خیلی شدید سینه اش خس خس میکنه
و اینکه بهش کمکی میدم ولی دو سه روزه بهش غذا میدم عوق میزنه
و دندونای پایین و نیشش سر زدن خیلی بیقراره و اذیت میکنه
علت خس خس رو میخام بدونم اینقد شدیده دست میذارم رو سینش با دست هم حس میشه
پرسش (1401/06/17):
خس خس سینه و علائم دندان درآوردن
1100
9
1401/06/17
سوال کننده
0
1401/06/17
فاطمه ~
سلام رفلاکس نداره احیانا؟
1
1401/06/17
فاطمه ~
تازگیا مریض نشده؟
0
1401/06/17
فاطمه ~
حساسیت فصلی چی؟
0
1401/06/17
سوال کننده
رفلاکس ک نداره بالا نمیاره ک اصلا
تازگیا و نه ولی بعد از عاشورا کرونا گرفتیم
تازگیا و نه ولی بعد از عاشورا کرونا گرفتیم
0
1401/06/17
سوال کننده
حساسیت فصلی هم نمیدونم
0
1401/06/17
فاطمه ~
رفلاکس ک همش بالا اوردنی نیست
پسر من خیلی کم بالا میورد بیشتر علائمش پنهانه
ولی خس خس شایذ از کروناهه باشه عاخه میگن تا یه چند وقتی طول میکشه حالا بر اطمینان یه دکتر ببر
پسر من خیلی کم بالا میورد بیشتر علائمش پنهانه
ولی خس خس شایذ از کروناهه باشه عاخه میگن تا یه چند وقتی طول میکشه حالا بر اطمینان یه دکتر ببر
0
1401/06/17
فاطمه ~
خس خس سینه که انقد زیاد باشه با دست گذاشتن مشخص باشه دکتر باید تشخیص بده ولی الان بچه من حساسیت فصلی داره بینیش خر خر میکنه مدام
0
1401/06/19
سوال کننده
دکتر کجایی جواب بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




